وقتی راننده تاکسی قاتل به دام افتاد

وقتی راننده تاکسی قاتل به دام افتاد

عامل جنایت به نام «محمد» (۴۹ ساله) شناسایی و در تحقیقات از شاهدان صحنه درگیری مشخص شد قاتل و مقتول هر دو راننده تاکسی مسافری هستند که روز پیش از وقوع جنایت نیز بر سر سوارکردن مسافر با یکدیگر درگیر شده بودند.

کد خبر : ۶۹۰۷۸
بازدید : ۱۲۳۶۷
اعتراف قاتل راننده تاکسی به ارتکاب جنایت
مردی که در دعوا بر سر نوبت سوارکردن مسافر یک راننده تاکسی را به قتل رسانده بود، دستگیر شد. ظهر روز یکشنبه وقوع درگیری منجر به جنایت در ایستگاه مسافربری واقع در خیابان جوزانی به کلانتری ۱۹۱ مهرآباد جنوبی اعلام و با حضور کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه تشخیص هویت پلیس آگاهی پایتخت و انجام بررسی‌های اولیه، مشخص شد مقتول به نام «محسن» (۴۷ ساله) بر اثر اصابت ضربات جسم تیز به ناحیه گردن و شکم فوت شده است.

با تحقیقات میدانی از شاهدان صحنه جنایت، عامل جنایت به نام «محمد» (۴۹ ساله) شناسایی و در تحقیقات از شاهدان صحنه درگیری مشخص شد قاتل و مقتول هر دو راننده تاکسی مسافری هستند که روز پیش از وقوع جنایت نیز بر سر سوارکردن مسافر با یکدیگر درگیر شده بودند.

شاهدان صحنه جنایت در اظهارات خود به کارآگاهان گفتند مقتول (محسن) سه مسافر خانم سوار کرده بود که ناگهان محمد (قاتل) به بهانه اینکه نوبت او برای بردن مسافر است، به‌سمت ماشین محسن رفت و مسافران را از ماشین محسن پیاده کرد. همین موضوع باعث آغاز درگیری لفظی آن‌ها با هم شد که ناگهان محمد با چاقو چند ضربه به محسن زد و بلافاصله با ماشین خودش محل را ترک کرد.
کارآگاهان با مراجعه به محل سکونت محمد اطلاع پیدا کردند او به‌واسطه اختلافات شدید خانوادگی مدتی است که در محل سکونتش حضور ندارد. آن‌ها در ادامه اقدامات پلیسی مطلع شدند محمد قصد دارد در منطقه فردیس شهرستان کرج خودروی شخصی‌اش را به فروش برساند.

کارآگاهان با شناسایی دقیق زمان و محل تردد محمد در منطقه فردیس، عصر روز دوشنبه با اخذ نیابت قضائی به شهرستان کرج رفتند و موفق به دستگیری او شدند. پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی تهران بزرگ، تحقیقات از وی آغاز شد و او صراحتا به جنایت خود اعتراف کرد و گفت: زمانی که با محسن درگیر شدم، ناگهان متوجه چاقوی زیر صندلی راننده داخل ماشین محسن شدم. در یک لحظه چاقو را برداشتم و چند ضربه به او زدم و بلافاصله با ماشین از محل دور شدم. امروز نیز قصد داشتم ماشین را بفروشم و با پول آن متواری شوم که دستگیر شدم.

سرهنگ ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران صادر شد و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
منبع: روزنامه شرق
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید