پرستار خانگی؛ طراح نقشه دزدی

پرستار خانگی؛ طراح نقشه دزدی

آن روز دختر پیرمرد در خانه بود. من در ورودی را باز گذاشتم و آتنا وارد شد. او یک دستمال آغشته به داروی بیهوشی را جلوی دهان دختر پیرمرد گرفت تا او را بیهوش کند، اما زن جوان مقاومت کرد و زور آتنا به او نرسید.

کد خبر : ۶۹۱۵۰
بازدید : ۱۵۱۲۹
پرستار خانگی؛ طراح نقشه دزدی ۱۲ میلیونی
پرونده اتهامی پرستار خانگی که قصد داشت پول‌های پیرمردی را سرقت کند، در شرایطی در حال رسیدگی است که این دختر در انجام سرقت ناکام ماند.

زنی اواخر سال گذشته در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی تهران خبر داد سارقان در خانه‌اش هستند و او آن‌ها را گیر انداخته است. دقایقی بعد مأموران در محل حاضر شدند و دو متهم را که دخترانی جوان هستند دستگیر کردند. این دو در بازجویی‌ها اعتراف کردند قصد داشتند دزدی کنند، اما ناکام ماندند. به این ترتیب پرونده آن‌ها به دادسرا فرستاد شد.

متهم اصلی پرونده که ساناز نام دارد، در جریان تحقیقات گفت: یکی از دوستانش از پیرمردی در خانه‌اش پرستاری می‌کرد. او وقتی خواست از کارش استعفا دهد، مرا معرفی کرد و من از حدود دو سال پیش به‌عنوان پرستار پیرمرد مشغول به کار شدم و در این مدت به‌خوبی از او مراقبت کردم و هرگز مرتکب خطایی نشدم.
من پیرمرد را خیلی دوست داشتم و او را مثل پدر خودم می‌دانستم. من او را مرتب به بانک می‌بردم و مبالغ میلیونی از حسابش برداشت می‌کرد، اما هرگز به پول او نظری نداشتم تا اینکه مدتی قبل پدرم بیمار شد و یکی از کلیه‌های او از کار افتاد.
هزینه‌های درمان پدرم خیلی زیاد بود و من نمی‌توانستم این پول را تهیه کنم، از طرفی نمی‌توانستم شاهد بیماری پدرم باشم. در شرایط بغرنجی قرار گرفته بودم. ساناز در ادامه گفت: روز حادثه همراه پیرمرد به بانک رفتم و او ۱۲ میلیون تومان پول گرفت. وقتی به خانه برگشتیم وسوسه شدم این پول‌ها را سرقت کنم و هزینه درمان پدرم را بپردازم، اما به تنهایی نمی‌توانستم این کار را انجام دهم به همین دلیل به دوستم آتنا زنگ زدم و ماجرا را برایش تعریف کردم او هم قبول کرد در این دزدی به من کمک کند.
متهم ادامه داد: آن روز دختر پیرمرد در خانه بود. من در ورودی را باز گذاشتم و آتنا وارد شد. او یک دستمال آغشته به داروی بیهوشی را جلوی دهان دختر پیرمرد گرفت تا او را بیهوش کند، اما زن جوان مقاومت کرد و زور آتنا به او نرسید. در نهایت آتنا مغلوب شد و ان زن توانست ما را در خانه حبس و پلیس را باخبر کند. من فقط برای درمان پدرم این نقشه را کشیدم و حالا هم از کاری که کرده‌ام به‌شدت پشیمان هستم.

بنا بر این گزارش رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید