صدف خادم کیست؟

صدف خادم کیست؟

همین اتفاق استارتی برای یک ماجراجویی جدید بود و درنهایت شنبه شب صدف خادم توانست در یک مسابقه رسمی حریف فرانسوی خود را در کشور خودش شکست دهد.

کد خبر : ۶۹۲۴۲
بازدید : ۲۲۰۵۰
صدف خادم کیست؟
روزنامه شهروند در مطلبی درباره صدف خادم نوشت:
با اینکه از چندی پیش زمزمه‌های راه‌اندازی بوکس زنان با تاکید فدراسیون جهانی به گوش می‌رسد، اما هنوز خبری از ورود رسمی زنان ایرانی به رینگ نیست.
در این میان یک دختر بیست‌وچهار ساله بعد از چند سال تمرین توانست نخستین مسابقه رسمی خود را در فرانسه برگزار کند و برنده از رینگ بیرون بیاید.

صدف خادم کیست؟
از مدتی قبل که تصاویری از یک دختر جوان در شبکه‌های اجتماعی در حال تمرین بوکس منتشر شد، نام صدف خادم بر سر زبان‌ها افتاد.
او که خودش به صورت شخصی و در باشگاه‌های مختلف و حتی در پارک تمریناتش را دنبال می‌کرد، خیلی اتفاقی با مهیار منشی‌پور، قهرمان سابق جهان که سال‌ها قبل از ایران خارج شده بود، آشنا شد. همین اتفاق استارتی برای یک ماجراجویی جدید بود و درنهایت شنبه شب صدف خادم توانست در یک مسابقه رسمی حریف فرانسوی خود را در کشور خودش شکست دهد. این دختر بیست‌وچهار ساله حالا شهرت بیشتری پیدا کرده و آرزویش را حضور در المپیک عنوان کرده است.

بغض بعد از نخستین پیروزی
در حالی که صدف خادم به دنبال این بود تا از سوی فدراسیون ایران در مبارزه با حریف فرانسوی حاضر شود، رئیس فدراسیون بوکس به او اعلام کرده به خاطر ممنوعیت‌های موجود نمی‌تواند چنین مجوزی را صادر کند. این دختر ایرانی هم با توجه به قوانین فعلی بوکس جهان بدون حجاب روی رینگ رفت، اگر چه لباسش با سه‌رنگ پرچم ایران تهیه شده بود. بعد از ثبت پیروزی در نخستین مبارزه هم صدف خادم بشدت بغض کرد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.
صدف خادم کیست؟

باید آرزویم را به گور می‌بردم!
این تازه آغاز راه دختر بوکسور ایرانی است که به قول خودش سد شکن شده و می‌خواهد تا راه یافتن به بوکس حرفه‌ای پیش برود. صدف خادم لحظاتی بعد از پایین‌آمدن از رینگ در حالی که اشک می‌ریخت، می‌گوید: «اگر مهیار منشی‌پور نبود، باید آرزویم را به گور می‌بردم. راستش را بخواهید من از بازی‌ام راضی نبودم، اما نخستین‌بار بود که پایم را در یک رینگ واقعی می‌گذاشتم. راند اول را باختم، اما با انرژی که از ٨٠ میلیون ایرانی گرفتم، برنده مبارزه شدم.»
حالا مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار صدف خادم خواهد بود و او از چه طریقی می‌خواهد به کارش در بوکس ادامه دهد، چون در ایران از نظر قانونی امکان فعالیت رسمی ندارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید