اعتراف نفر جدید در پرونده قتل روحانی همدانی

اعتراف نفر جدید در پرونده قتل روحانی همدانی

نفر دوم پرونده قاتل «مصطفی قاسمی» در اعترافاتش زوایای دیگر این پرونده معمایی رافاش کرد پلیس او را از سایه‌اش شناسایی کرد.

کد خبر : ۶۹۶۷۹
بازدید : ۱۲۲۴۲
قتل روحانی همدانی جزو نقشه نبود
چند روز از شهادت روحانی همدانی و ماجرای دستگیری و کشته شدن قاتل این حادثه خونین ‏می‌گذرد، با این حال همچنان خبر‌ها و حواشی این پرونده عجیب ادامه دارد.
از دستگیری تعداد ‏زیادی از اراذل و اوباش طرفدار «بهروز حاجیلویی» گرفته که پس از وقوع این حادثه در شبکه‌های ‏اجتماعی اقدامات عجیبی در تأیید این حادثه نشان دادند تا شایعات ریز و درشتی که پس از این ‏حادثه مطرح شد.
دست آخر هم پای مهناز افشار به اتهام تشویش اذهان عمومی و البته به ظن ‏عده‌ای تحریک قاتل به این پرونده باز شده است. اما صبح چهارشنبه خبر دیگری درخصوص این ‏پرونده از سوی پلیس منتشر شد.
بازداشت نفر دوم این حمله مسلحانه و اعترافات او درخصوص ‏انگیزه «بهروز حاجیلویی» از اقدام به قتل «مصطفی قاسمی» از مهمترین اخبار رسمی منتشر شده ‏درخصوص این حادثه جنجالی است. ‏

فرار به خارج از کشور و مطرح شدن در بین اراذل و اوباش دو کلید واژه تازه این ماجرا است که ‏فرمانده پلیس آگاهی همدان صبح چهارشنبه پس از دستگیری همراه حاجیلویی به آن اشاره کرد. ‏
سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: «حاجیلویی درصدد مطرح کردن خود در بین ‏اراذل و اوباش و پس از آن فرار از کشور بود که در درگیری مسلحانه به هلاکت رسید.» او همچنین ‏درباره نحوه دستگیری نفر دوم این حادثه خونین هم توضیح داد: «تنها سرنخ پلیس از این فرد، یک ‏سایه بود.
با توجه به این‌که سرنشین این خودرو با این باور که رد پایی از خود به جا نگذاشته آزادانه ‏می گشت، اما پلیس او را شناسایی و به دام انداخت. درواقع ماموران ما با انجام کار‌های اطلاعاتی و ‏پیچیده فنی این فرد را شناسایی و دستگیر کردند.»
به گفته رئیس پلیس آگاهی همدان این فرد ‏‏٣٠ ساله دارای سوابق متعدد کیفری، شرارت و فعالیت در تهیه و توزیع مواد مخدر دارد و مدتی هم ‏در زندان بوده است. این مرد همان کسی است که پس از شلیک گلوله به طرف روحانی همدانی در ‏هنگام فرار کنار بهروز در خودروی ٢٠٦ حضور داشته است.
این فرد پس از دستگیری علت و انگیزه ‏بهروز را ایجاد رعب و وحشت مطرح و عنوان کرده شلیک به طرف طلبه همدانی جزو نقشه ‏نبوده است وآن طور که سرهنگ زارعی فرمانده پلیس آگاهی همدان می‌گوید قاتل با این کار، قصد ‏کسب یک جایگاه کاذب در بین اراذل و اوباش را داشت تا به این وسیله معروف شده تا بتواند به کشور ‏دیگر فرار کند.

اما این حادثه جنجالی همچنان در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با شور و حرارت خاصی ‏دنبال می‌شود. اصلا این حادثه خونین از همان ابتدا و با پست‌های اینستاگرامی قاتل درشبکه‌های ‏مجازی پر بازدید و البته پر از حاشیه شد. عده‌ای که براساس شنیده‌ها و اعلام پلیس تعداد آن‌ها ‏به ٣٢ نفر می‌رسد، از سوی ماموران بازداشت شده‌اند.
این افراد ازجمله اراذل و اوباش هوادار قاتل ‏بوده‌اند که در همان فضای مجازی به نحوی رفتار خشن و جرم مشهود بهروز را تأیید کرده بودند. از ‏طرف دیگر تصاویر و فیلم‌های کوتاهی از اقدامات قاتل در بین عده‌ای از هواداران او دست به دست ‏می شود. تصاویری که نشان می‌دهد بهروز از علاقه‌مندان وحید مرادی شرور معروف پایتخت بود ‏که چندی پیش در زندان رجایی به قتل رسید.
عکس‌هایی که بهروز همراه تعدادی از دوستانش در ‏کنار قبر وحید مرادی گرفته تا تصاویری از همنشینی‌هایی او با وحید مرادی. از سوی دیگر واکنش ‏مخاطبان صفحه قاتل هم جالب توجه است. کامنت‌هایی عجیب و غریب که نشان می‌دهد بهروز و ‏امثال این افراد طرفدارانی برای خودشان دست و پا کرده‌اند. ‏
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید