تعرض به دختر جوان با وعده ازدواج

تعرض به دختر جوان با وعده ازدواج

پس از آن ماجرا چند بار با علیرضا صحبت و از او درخواست کردم به قول خودش برای ازدواج عمل کند، اما او هر بار بهانه‌ای می‌آورد تا اینکه تلفن همراهش خاموش شد و دیگر پاسخ تماس‌های من را نداد.

کد خبر : ۶۹۹۳۶
بازدید : ۱۳۰۱۲
تعرض به دختر جوان با وعده ازدواج
پسری که بعد از فریب دختری جوان با وعده ازدواج، او را مورد آزار و اذیت قرار داده است، دستگیر شد. پرونده‌ای از شعبه ششم دادگاه کیفری یک تهران به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد مبنی بر اینکه دختری حدودا ۲۰ ساله از سوی جوانی ۲۷ ساله به نام علیرضا آزار و اذیت شده است.

با حضور والدین مریم در پلیس آگاهی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند مریم با تهیه نوشیدنی مسموم اقدام به خودکشی کرده است، اما با انتقال سریع به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی از مرگ نجات یافته و در حال حاضر در حال تکمیل اقدامات درمانی است. به همین دلیل کارآگاهان برای انجام تحقیقات به بیمارستان اعزام شدند.

مریم در اظهاراتش گفت: «بهمن سال گذشته از طریق فضای مجازی با علیرضا آشنا شدم. ابتدا ارتباط ما در حد چند پیام کوتاه بود، اما این ارتباط هر روز بیشتر و بیشتر شد تا اینکه در نهایت برای اولین بار یکدیگر را در پارک ملاقات کردیم.
مدتی از آشنایی من و علیرضا گذشت و من در این مدت علاقه شدیدی به او پیدا کرده بودم تا اینکه یک روز علیرضا به من پیشنهاد ازدواج داد و من نیز بلافاصله پیشنهاد او را قبول کردم». مریم در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «یک روز علیرضا گفت: قصد دارد من را به خانوده‌اش معرفی کند. او من را با این ترفند به خانه‌شان در محدوده فلکه دوم صادقیه برد.
من به علیرضا اعتماد کامل داشتم و به‌هیچ‌عنوان فکر نمی‌کردم او قصد فریب من را داشته باشد. زمانی که وارد خانه شدیم، متوجه شدم علیرضا درباره آشنایی با خانواده‌اش دروغ گفته است و کسی در منزل نیست. قصد داشتم از خانه خارج شوم، اما علیرضا در را قفل کرده بود. من را مورد آزار قرار داد».
مریم درباره اقدامش برای پایان‌دادن به زندگی خود نیز گفت: «پس از آن ماجرا چند بار با علیرضا صحبت و از او درخواست کردم به قول خودش برای ازدواج عمل کند، اما او هر بار بهانه‌ای می‌آورد تا اینکه تلفن همراهش خاموش شد و دیگر پاسخ تماس‌های من را نداد.
از یک‌سو همه‌چیز برایم تمام شده بود و از سوی دیگر، نمی‌توانستم واقعیت را با پدر و مادرم در میان بگذارم. به‌همین علت تصمیم گرفتم به زندگی خود پایان دهم». کارآگاهان در ادامه رسیدگی به پرونده، با شناسایی محل سکونت علیرضا در فلکه دوم صادقیه به این محل اعزام شدند و روز دوشنبه او را دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: با دستگیری متهم پرونده و اعتراف صریح وی به فریب شاکی، قرار قانونی از سوی مقام قضائی صادر شده و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید