نجات قاتل از چوبه دار

نجات قاتل از چوبه دار

کارگر کوچک‌تر صدای تلویزیون را زیاد کرد و سر همین موضوع با هم درگیر شدند و کارگر کوچک‌تر با چاقو کارگر بزرگ‌تر را کشت. بعد هم دوربین مداربسته را با این تصور که فیلم‌ها از بین می‌رود، شکست و با برداشتن مقداری پول فرار کرد.

کد خبر : ۷۰۲۲۶
بازدید : ۱۲۹۴۴
نجات قاتل از چوبه دار با گذشت اولیای دم
با تلاش واحد صلح و سازش دادسرای جنایی تهران ماجرای قتل یک کارگر قهوه‌خانه که به دست دوست و همکار خود کشته شده بود، با رضایت اولیای دم پایان یافت. این قتل فروردین سال گذشته اتفاق افتاد و قاتل که جوانی ۱۹ ساله بود، چهار روز پس از قتل در کارخانه‌ای متروکه در منطقه کیانشهر دستگیر شد.

روز ۲۴ فروردین سال گذشته صاحب قهوه‌خانه‌ای در تماس با مأموران کلانتری ۱۶۶ لواسان از قتل یکی از کارگرانش در اتاق استراحت خبر داد. وقتی مأموران در قهوه‌خانه حضور یافتند، مالک آنجا گفت: من دو کارگر ۲۳ ساله و ۱۹ ساله داشتم که شب‌ها در اینجا می‌خوابیدند.
امروز که به قهوه‌خانه آمدم، دیدم که یکی از کارگرانم در اتاق استراحت غرق در خون افتاده و دوربین مداربسته هم شکسته است. بنابراین فیلم‌های دوربین مداربسته را بررسی کردم و دیدم دو شاگردم دو بار با هم درگیر شدند. دفعه اول جروبحثشان با صلح و آشتی تمام شد، اما بار دوم که کارگر بزرگ‌تر رفته بود بخوابد، کارگر کوچک‌تر صدای تلویزیون را زیاد کرد و سر همین موضوع با هم درگیر شدند و کارگر کوچک‌تر با چاقو کارگر بزرگ‌تر را کشت. بعد هم دوربین مداربسته را با این تصور که فیلم‌ها از بین می‌رود، شکست و با برداشتن مقداری پول فرار کرد.

با به‌دست‌آمدن این نتایج کارشناسان پزشکی قانونی هم اعلام کردند مقتول با چهار ضربه چاقو به قتل رسیده است.
این در حالی بود که کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی تهران و قاضی کشیک دادگاه عمومی و انقلاب لواسان نیز در محل قتل حضور یافتند و تحقیقات در مورد موضوع به طور تخصصی پی گرفته شد.

کارآگاهان بعد از شناسایی عامل جنایت که عبدالله نام دارد، با مراجعه به محل سکونت خانواده او در منطقه لواسان اطلاع پیدا کردند این جوان هم‌زمان با وقوع جنایت ناپدید شده و اعضای خانواده‌اش هم از وی اطلاعی ندارند، اما در ادامه اقدامات پلیسی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند عبدالله در حال حاضر در کارخانه‌ای متروکه در منطقه کیانشهر که یکی از اقوامشان نگهبان آنجاست، مخفی شده و قصد دارد در فرصتی مناسب و به‌صورت غیرقانونی از طریق مرز‌های شرق کشور متواری شود. بنابراین مخفیگاه متهم به صورت دقیق شناسایی و چهار روز پس از قتل متهم دستگیر و به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

در ادامه با توجه به شواهد و دلایل به‌دست‌آمده از محل جنایت، متهم به ناچار لب به اعتراف گشود و صراحتا به ارتکاب جنایت اقرار کرد.

پرونده با طی مراحل قانونی نظیر شناسایی انگیزه اصلی متهم، بازسازی صحنه و آخرین دفاعیات عبدالله برای صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست در جریان بود که هم‌زمان تلاش هیئت صلح و سازش دادسرای جنایی آغاز شد و در نهایت اولیای دم مقتول گذشت خود از قصاص قاتل را با دریافت ۱۲۵ میلیون اعلام کردند. بنابراین متهم این پرونده به‌زودی از جنبه عمومی جرم محاکمه خواهد شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید