برترین هکر‌های دنیا

برترین هکر‌های دنیا
کد خبر : ۷۰۲۵۲
بازدید : ۱۸۳۲۵
برترین هکر‌های دنیا
برترین هکرهای را عبارتند از:

RICHARD MATTHEW STALLMAN
ریچارد متیو استالمن در دنیای مجازی به عنوان هکر شناخته نمی‏شود بلکه او را به عنوان رهبر مبلغان نرم‏افزار‌های آزاد می‏شناسند. اما همین رهبر به علت قدرتی که در برنامه‏نویسی دارد، هکر ماهری هم هست. در ضمن او از دشمنان سرسخت مایکروسافت است. در دسته‏بندی هکر‌ها یک هکر کلاه سفید است و در دنیای مجازی تا به حال خرابکاری نکرده، ولی مانند هر هکری به حریم شخصی اعتقاد ندارد و می‏گوید تمام اطلاعات دنیا باید به اشتراک
گذاشته شود.

این هکر آمریکایی کنفرانس‏های بسیاری درباره هک و هکر‌ها برگزار کرده و چهره هکر‌های واقعی را به دنیا نشان داده است. یکی از کار‌های معروف او هک کردن قوی‏ترین سیستم امنیتی مایکروسافت است. استالمن درحالی که نماینده مایکروسافت در کنفرانس و در حال توضیح دادن همین مثلا قوی‏ترین سیستم امنیتی بود، به شبکه نفوذ کرد و در مقابل همه حضار و تنها در مدت ۸ دقیقه، نرم‏افزار را هک کرد و در فهرست سیاه
مایکروسافت قرار گرفت.

DAVID SMITH
آیا تا به حال اسم ویروس ملیسا به گوش شما خورده است؟ این ویروس که فقط از طریق ‏ایمیل منتقل می‏شود، توسط دیوید اسمیت نوشته شد که برای یک دهه کل شبکه پست الکترونیکی را بدنام کرد. ملیسا یک ویروس ساده است که روی ایمیل‏ها می‏نشیند و اطلاعاتی ناخواسته را برای همان ایمیل ارسال می‏کند. ملیسا در عرض یک هفته به ۸۰ سرور مختلف دسترسی پیدا کرد و اطلاعات آن‌ها را برای افراد مختلف ارسال می‏کرد و سپس رمز عبور ایمیل را برای دیوید اسمیت می‏فرستاد تا به تمام اطلاعات دسترسی داشته باشد. اگرچه تا آن موقع ۶۰ هزار ویروس برای ‏ایمیل وجود داشت، اما این ویروس خطرناک‏ترین اعلام شد و حتی خود اسمیت هم نتوانست آن را غیرفعال کند. این ویروس همچنان در دنیای مجازی به فعالیت‏اش ادامه می‏دهد.

ROBERT MORRIS
رابرت موریس سال ۱۹۸۸ یک کرم اینترنتی طراحی کرد. ویژگی این کرم این بود که نیازی به دانلودشدن نداشت و فقط با بازکردن یک سایت به سیستم کاربر منتقل و در عرض یک ساعت آن قدر تکثیر می‏شد که حافظه رم را پر می‏کرد. این کرم در عرض یک هفته حدود یک دهم اینترنت را آلوده کرد و بسیاری از سرور‌ها و سایت‏ها را به تعطیلی کشاند. موریس در همان سال دستگیر شد و در حالی که ابراز پشیمانی می‏کرد، گفت: فقط قصد داشته با یک نفر شوخی کند. او به دلیل آلوده کردن اینترنت بزرگ‏ترین هکر آن سال شناخته شد و به پرداخت جریمه ۱۵ میلیون دلاری و پاک کردن کل اینترنت از این کرم محکوم شد با اینکه کرم را کاملا از بین برد، ولی چون این نرم افزار قابلیت خود تکاملی داشت، هنوز در بعضی قسمت‏ها نوادگان این کرم به صورت هرزنامه دیده می‏شوند، موریس با اینکه جریمه شده بود، ولی سال‏های بعد هم دست به اقدامات مشابهی زد.

VLADIMIR LEVIN
ولادیمیر لوین از قوی‏ترین هکر‌های کلاه قرمز محسوب می‏شود او اهل سن پترزبورگ روسیه است و یک ریاضیدان برجسته به شمار می‏رود. لوین، سال ۱۹۹۴ به سیتی بانک که یکی از بانک‏های جهانی است تنها با استفاده از یک لپ تاپ ساده نفوذ کرد. در ابتدا نتوانسته بود کار خاصی انجام دهد، ولی بعد از یک ماه با پیدا کردن یک حفره امنیتی در سیستم بانک موفق شد به تمام حساب‏های موجود در این بانک دسترسی پیدا کند. او در ابتدا چند حساب مجازی به وجود آورد و سپس از حساب کاربران تمام جهان مبلغ ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار را به حساب مجازی خود منتقل کرد. یک هفته بعد در اثر یک اشتباه کوچک پلیس بین‏ المللی او را شناسایی و دستگیر کرد. لوین هنوز در زندان است و به عنوان هکر عمر کوتاهی داشته است، ولی به علت حرفه ‏ای عمل کردن به او جیمزباند هکر‌ها می‏گویند.
منبع‌سازندگی
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید