مرگ تلخ مادر و دختر در خانه ویلایی

مرگ تلخ مادر و دختر در خانه ویلایی

ابتدا مادر بر اثر سکته قلبی جانش را از دست داده و پس از آن دختر، چون توانایی حرکت نداشته است و کسی نبوده که از او مراقبت کند، فوت شده و از سویی، چون این دو زن کسی را نداشتند، جنازه آن‌ها مدت طولانی در خانه مانده است.

کد خبر : ۷۰۲۷۴
بازدید : ۱۳۸۵۸
مرگ تلخ مادر و دختر بیمار در خانه ویلایی
کارآگاهان جنایی در حال تحقیق درباره مرگ مادر و دختری هستند که اجساد آن‌ها بعد از گذشت حدود دو ماه در خانه‌شان پیدا شد. این دو به مرگ طبیعی فوت شده‌اند، اما ابهامات زیادی درباره نحوه مرگ‌شان وجود دارد.
یک مأمور پلیس روز شنبه هفته جاری هنگام گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود مشاهده کرد درِ خانه‌ای ویلایی باز است و روی قفل در آثار تخریب وجود دارد. این مأمور حدس زد سارقی وارد خانه شده باشد به همین دلیل مقابل در رفت و اهالی خانه را صدا زد و وقتی پاسخی نشنید، داخل رفت.
او به‌محض ورود به خانه در راهرو جنازه زنی مسن را دید که فاسد شده بود و شکی وجود نداشت مدت زیادی از فوت او می‌گذرد. این مأمور موضوع را به بازپرس ویژه قتل تهران و کارآگاهان جنایی اطلاع داد و دقایقی بعد با حضور تیم‌های تخصصی تحقیقات در این‌باره آغاز شد.

کارآگاهان وقتی به خانه موردنظر رفتند، ابتدا به جست‌وجو در منزل پرداختند و ناگهان در یکی از اتاق‌ها دومین جسد را هم پیدا کردند. این متوفی زنی میان‌سال بود که ظواهر نشان می‌داد او نیز مدت‌ها قبل فوت شده است.

از سویی خانه کاملا به‌هم ریخته بود و همه وسایل خانه در گوشه‌ای جمع شده و روی زمین چند ته سیگار وجود داشت. متخصصان پزشکی قانونی بعد از بررسی اولیه اجساد اعلام کردند برخلاف تصور اولیه، قتلی به وقوع نپیوسته و دو زن به مرگ طبیعی جان باخته‌اند.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند متوفیان مادر و دختری ۷۵ و ۵۵ ساله بودند که تنها زندگی می‌کردند. در ادامه مشخص شد دختر خانواده به بیماری ام‌اس مبتلا بود و نمی‌توانست حرکت کند.

مأموران با بررسی شواهد موجود در محل حادثه به این نتیجه رسیدند ابتدا مادر بر اثر سکته قلبی جانش را از دست داده و پس از آن دختر، چون توانایی حرکت نداشته است و کسی نبوده که از او مراقبت کند، فوت شده و از سویی، چون این دو زن کسی را نداشتند، جنازه آن‌ها مدت طولانی در خانه مانده است.

کارآگاهان همچنین به این نتیجه رسیدند سارقی بدون اطلاع از این وقایع بعد از تخریب قفل درِ ورودی به قصد سرقت وارد منزل شده است و همه وسایل را نیز جمع کرده، اما احتمالا با دیدن اجساد دچار هراس شده و بدون اینکه مرتکب دزدی شود، فرار کرده است.

وجود یک ماست به تاریخ فروردین‌ماه در یخچال خانه این مادر و دختر نشان می‌دهد آن‌ها تا آن زمان زنده بودند و احتمالا حدود دو ماه از فوت آن‌ها می‌گذرد.

بنا بر این گزارش، در حال حاضر اجساد به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید