ربودن آهنگ‌ساز به خاطر ۴.۵ میلیون؟!

آن‌ها با چوب و چماق به جان من و دوستم افتادند. بعد از اینکه حسابی ما را کتک زدند، من را به زور سوار یک ماشین کردند و به جایی‌که متوجه نشدم کجاست بردند.

کد خبر : ۷۰۶۲۶
بازدید : ۱۲۱۹۳
جوانی که آهنگ‌سازی را ربوده بود، پس از دستگیری مدعی شد اختلاف آن‌ها به‌خاطر مواد مخدر بوده است نه موسیقی بی‌کیفیت.
چندی قبل مرد جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از یک مورد آدم‌ربایی خبر داد و گفت: من آهنگ‌ساز هستم و در غرب تهران زندگی می‌کنم. مدتی قبل از اینکه ربوده شوم، یکی از نگهبانان ساختمان به من مراجعه کرد و خواست یک آهنگ بسازم و او خواننده‌اش باشد.
من هم یک آهنگ ساختم و او ترانه را خواند و برای این کار هم ۵/۱ میلیون تومان دستمزد گرفتم، اما بعد از مدتی نگهبان به من مراجعه کرد و گفت: از آهنگی که ساخته‌ام خوشش نمی‌آید و باید پول او را پس بدهم. این در حالی بود که من واقعا برای آهنگ زحمت کشیده بودم و او هم وقتی که کار تمام شد از نتیجه راضی بود.
برای همین من او را جدی نگرفتم و گفتم پولی به او نخواهم داد. این مرد در ادامه گفت: چند روز بعد از آن من و یکی از دوستانم در پارک نشسته بودیم که دوباره نگهبان به سراغم آمد، اما این‌بار تنها نبود و چهار نفر همراهش بودند.

آن‌ها با چوب و چماق به جان من و دوستم افتادند. بعد از اینکه حسابی ما را کتک زدند، من را به زور سوار یک ماشین کردند و به جایی‌که متوجه نشدم کجاست بردند. در آنجا گردنبند و گوشی مرا گرفتند. فکر کردم کارشان با من تمام شده است و مرا آزاد می‌کنند، اما آن‌موقع بود که متوجه شدم ماجرا ادامه دارد و آن‌ها می‌خواهند از خانواده‌ام هم پول بگیرند.
آدم‌ربا‌ها مجبورم کردند به خانواده‌ام زنگ بزنم و از آن‌ها ۴.۵ میلیون تومان پول بخواهم، من هم همین کار را کردم. بعد از آن بود که آدم‌ربا‌ها مرا در یک خیابان رها کردند. الان هم شکایت و درخواست رسیدگی دارم.

در پی این ادعا بازپرس زمانی، رئیس شعبه ششم دادسرای جنایی، دستور دستگیری نگهبان و همدستانش را صادر کرد. مرد نگهبان پس از دستگیری ماجرا را به‌گونه دیگری تعریف کرد و گفت: اختلاف ما اصلا به آهنگ ربطی ندارد. حقیقت این است که من به شاکی پول دادم تا برایم مواد مخدر تهیه کند، اما او این کار را نکرد و پولم را هم نمی‌خواست بدهد، برای همین من این کار را کردم.
در پی این ادعا‌های مرد نگهبان، بازپرس جنایی دستور بازداشت او و همدستانش را صادر و گروهی از مأموران را مسئول تحقیقات بیشتر در مورد ادعای دو طرف کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید