غوغای والیبال در ارومیه

غوغای والیبال در ارومیه

ارومیه غرق در هیجان والیبال است؛ خانواده‌ها به ورزشگاه آمدند تا بچه‌های تیم ملی یک برد راحت دشت کنند. شور و هیجان در نخستین روز مسابقات هم در اوج خود بود. تماشاگران از ساعت‌ها قبل از شروع بازی ایران و کانادا به سالن رفتند و حتی خیلی از آن‌ها دیدار لهستان و روسیه را هم با اشتیاق دنبال کردند.

کد خبر : ۷۰۷۱۵
بازدید : ۶۱۶۹
غوغای والیبال در ارومیه
میزبانی ارومیه از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ٢٠١٩ حال و هوای ویژه‌ای در این شهر ایجاد کرده است. هر جای شهر را که نگاه می‌اندازی، یک نماد از والیبال و برگزاری لیگ ملت‌ها با حضور چهار تیم برتر جهان یعنی ایران، لهستان، روسیه و کانادا می‌بینی. حضور چهار بازیکن ارومیه‌ای در ترکیب تیم ملی نشان می‌دهد که والیبال چقدر در این شهر طرفدار دارد و زنده است؛ نکته‌ای که هر چهار سرمربی هم قبل از شروع رقابت‌ها به آن اشاره کردند. ویتالی هینن، سرمربی شناخته‌شده لهستان با مثال جالبی علاقه بالای مردم ارومیه به والیبال را تشریح کرد: «من اهل پیاده‌روی هستم و سعی کردم تمام ارومیه را پیاده‌روی کنم.
در پیاده‌روی آخرم حداقل ٢٠ تا ماشین کنارم ایستادند تا مرا به هتل برسانند. این همان چیزی است که باعث شد بفهمم شما چقدر میهمان‌نوازید.» دور شدن میزبانی تیم ملی والیبال از پایتخت برخلاف سال‌های گذشته به اعتقاد بیشتر کارشناسان تصمیم کاملا درستی بود، چون شور و هیجان را در شهرستان‌ها به وجود آورد. دیروز شاهد بودیم سالن غدیر ارومیه لبریز از تماشاگر بود و در این میان بانوان هم توانستند در چند جایگاهی که برایشان در نظر گرفته شده بود، به تماشای مسابقات بنشینند.
البته در روز‌های اخیر، بلیت‌فروشی سه بازی تیم ملی در ارومیه با حاشیه‌های زیادی همراه بود و به‌دلیل اختلالی که در سایت بلیت‌فروشی وجود داشت، برخی از علاقه‌مندان به والیبال موفق به تهیه بلیت نشدند. شور و هیجان در نخستین روز مسابقات هم در اوج خود بود. تماشاگران از ساعت‌ها قبل از شروع بازی ایران و کانادا به سالن رفتند و حتی خیلی از آن‌ها دیدار لهستان و روسیه را هم با اشتیاق دنبال کردند. بازیکنانی همچون سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور و مرتضی شریفی در سرزمین مادری‌شان به میدان می‌رفتند و یک روز ویژه را سپری کردند.
حالا نام ارومیه به‌عنوان یکی از شهر‌های والیبال‌خیز در دنیا بیش از پیش بر سر زبان‌ها افتاده؛ موضوعی که بازتاب‌های خوبی برای والیبال ایران به همراه خواهد داشت. از سوی دیگر، کولاکوویچ که کاملا از این استقبال به وجد آمده بود، امیدوار است هم در ارومیه و هم در اردبیل، حداکثر امتیازات را به همراه تیمش جمع کند تا ایران بعد از پنج‌سال بار دیگر به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها برسد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید