میهمان ناخوانده در صنعت خودرو

میهمان ناخوانده در صنعت خودرو

اکنون خودروسازی جهان با شتاب خیره‌کننده‌ای در حال حرکت به سوی برقی‌سازی خودرو‌ها است و در چنین شرایطی غول‌های فناوری که مسوول تامین قطعات برای این محصولات هستند نقش پررنگ‌تری دارند.

کد خبر : ۷۰۸۲۷
بازدید : ۲۵۰۹۹
میهمان ناخوانده در صنعت خودرو
افزایش تقاضا برای تولید خودرو‌های برقی طی یک سال گذشته موجب تنش میان خودروسازان و شرکت‌های فناوری فعال در این زمینه شده است. براساس آخرین نظر‌سنجی‌ها، مشکل عمده آن است که خودروسازان مانند گذشته در تلاشند تا از هزینه‌های مربوط به قطعات جدید خودرو بکاهند، این درحالی است که شرکت‌های تامین‌کننده فناوری پیشرفته خودرو‌های برقی از تن دادن به این خواسته سر باز می‌زنند.
اکنون خودروسازی جهان با شتاب خیره‌کننده‌ای در حال حرکت به سوی برقی‌سازی خودرو‌ها است و در چنین شرایطی غول‌های فناوری که مسوول تامین قطعات برای این محصولات هستند نقش پررنگ‌تری دارند. از سوی دیگر شرکت‌های حوزه فناوری ضمن تلاش برای حفظ سودآوری خود نسبت به تغییرات متعددی که در زمینه مهندسی خودروسازان رخ می‌دهد ناراضی هستند.
افزایش روزافزون محبوبیت خودرو‌های برقی، موجب شده است تا شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودرو‌هایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید