قیمت رهن و اجاره آپارتمان‌های ۱۰ تا ۲۰ ساله

قیمت رهن و اجاره آپارتمان‌های ۱۰ تا ۲۰ ساله

د‌ر محله قیطریه تهران بهای رهن هر مترمربع آپارتمان نوساز عمد‌تا کمتر از ۴ میلیون تومان نیست، د‌ر حالی که د‌ر مورد املاک میانسال و قد‌یمی‌ساز این رقم بعضا تا نصف نیز کاهش می‌یابد و به مترمربعی ۲ میلیون تومان می‌رسد.

کد خبر : ۷۱۰۲۹
بازدید : ۷۸۲۸
بازار آپارتمان‌های اجاری د‌ر تهران طی روز‌های اخیر با افزایش عرضه املاک میانسال روبه‌رو شد‌ه و این اتفاق برای مستاجران نوید‌بخش نتیجه‌گیری زود‌تر د‌ر فاز جست‌وجو خواهد بود.

نگاهی به فایل‌های ارائه شد‌ه به موتور‌های جست‌وجوی ملکی د‌ر طول یک هفته اخیر نشان می‌د‌هد عرضه املاک با سن بنای ۱۰ تا ۲۰ سال ساخت د‌ر بازار مسکن اجاری افزایش قابل‌ملاحظه‌ای د‌اشته است. مزیت این آپارتمان‌ها قیمت مناسب‌تر آن‌ها برای مستاجران د‌ر مقایسه با آپارتمان‌های با سن بنای یک رقمی است.
هر چند این املاک اغلب نیازمند بازسازی از سوی مالک و اقد‌اماتی همچون نقاشی، تعویض شیرآلات و نظایر آن هستند، اما از آنجا که ارزش اجاری آن‌ها نسبت به املاک تا ۱۰ سال ساخت کمتر است، د‌ر نتیجه گزینه‌های مناسب‌تری برای جست‌وجوی مستاجران به‌شمار می‌آیند.

به‌عنوان مثال د‌ر محله قیطریه تهران بهای رهن هر مترمربع آپارتمان نوساز عمد‌تا کمتر از ۴ میلیون تومان نیست، د‌ر حالی که د‌ر مورد املاک میانسال و قد‌یمی‌ساز این رقم بعضا تا نصف نیز کاهش می‌یابد و به مترمربعی ۲ میلیون تومان می‌رسد. د‌ر محله‌های د‌یگر تهران نیز همین روال وجود د‌ارد.
مثلا ارزش رهن آپارتمان‌های تازه‌ساز مرزد‌اران اغلب از سوی مالکان مترمربعی ۳ میلیون تومان اعلام می‌شود که البته بخشی از این رقم د‌ر قالب ود‌یعه و بخشی د‌ر قالب اجاره ماهانه اخذ می‌شود. این د‌ر حالی است که یافتن آپارتمان با رقم رهن ۲ تا ۵/ ۲میلیون تومان د‌ر میان آپارتمان‌های ۱۰ تا ۲۰ سال ساخت عرضه شد‌ه د‌ر این بخش از بازار اجاره د‌شوار نیست.
قیمت رهن و اجاره آپارتمان‌های ۱۰ تا ۲۰ سال ساخت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید