شکایت عجیب دختر ایرانی علیه خواننده مشهور عرب

شکایت عجیب دختر ایرانی علیه خواننده مشهور عرب

پزشکی قانونی هرگونه تعرض به این زن را رد کرد و گفت: هیچ آثاری که نشان دهد این زن مورد تعرض قرار گرفته باشد، به دست نیامد.

کد خبر : ۷۱۱۳۸
بازدید : ۲۶۳۶۶۱

شکایت عجیب دختر ایرانی علیه خواننده مشهور عرب دختر جوان ایرانی از یک زن خواننده عرب شکایت کرد و مدعی شد از آنجایی که بین او و خواننده عرب شباهت وجود دارد، کار‌های خواننده عرب باعث شده تا او مورد تعرض قرار بگیرد.

به گزارش شرق، این دختر جوان با شکایت به دادگاه کیفری استان تهران گفت: درخواست مجازات خواننده عرب و فردی را که به او تعرض کرده است، دارد.

او در شکایت خود که در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شده است، گفت: من با یک خواننده عرب به نام هیفا شباهت زیادی دارم، اما کار‌های این زن را اصلا نمی‌پسندم. او با کارهایش زندگی من را به خطر انداخته و باعث شده است نگاه بدی به من وجود داشته باشد. چند روز قبل فردی من را بیهوش کرد و مورد تعرض قرار داد.

هرچند ادعای این دختر عجیب و غیرواقعی به نظر می‌رسید، اما قضات بررسی آن را آغاز کردند و علاوه بر اینکه دستور تحقیق درباره افرادی را که این دختر به آن‌ها مشکوک بود، صادر کردند شاکی را هم به پزشکی قانونی معرفی کردند تا درباره آسیب احتمالی وارده بر بدنش بررسی شود.

پزشکی قانونی هرگونه تعرض به این زن را رد کرد و گفت: هیچ آثاری که نشان دهد این زن مورد تعرض قرار گرفته باشد، به دست نیامد.

همچنین از پزشکی قانونی خواسته شده بود درباره سلامت روان او نیز بررسی انجام گیرد که در این خصوص نیز سالم تشخیص داده شد. با توجه به این نظریه و اینکه هیچ مدرکی تاکنون به دست نیامده است که آسیب به این دختر را تأیید کند، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

۰
نظرات بینندگان
  • شاهین شنبلی ارسالی در

    این دخترمی خواسته با این عمل خودش را مشهورکند وگرنه چه لزومی دارد که یک دختر اینجور خودش را معرفی کند خدا خودش بخیرکندازدخترهای این زمانه یا با این عمل ناشایست خودش را می خواسته صاحب سرمایه ای باذآورده بکند.

  • Kamran ارسالی در

    خواننده عرب چه تقصیری دارد! میتونه تغییرات روی چهره اش انجام بده .اصلا بمن چه

  • شارح ارسالی در

    به حق چیزهای نشنیده وندیده ............خدابه حق امام زاده بیژن عاقبت بخیرمون کند .......

  • اريو رها ارسالی در

    بدون شك اين دختر خانم دچار مشكلات عديده ي روحي و رواني ميباشد . شباهت به خواننده عرب و .... توصييه ميكنم حتما به روانكاو مراجعه كنند

  • عبدالله الهی ارسالی در

    ایشان اعلام آمادگی نمودند صرفا

    • مهدی ارسالی در

      ++++

  • ناشناس ارسالی در

    این خبر دو جا کار شده!

    • مهدی شهامت ارسالی در

      کاملا موافقم باشما دوس عزیزم

  • ناشناس ارسالی در

    سلام خیلی ساده است قصد مطرح کردن خودش را دارد، تا سرشناس شود .

  • ناشناس ارسالی در

    خدایا کمی عقل به این دختر بده وبیشترین سرمایه را به من اخه دیوانه خواننده عرب یک عرب هستش ایا هرکه درهر کشور دیگه کسی هم شکل اوباشه باید بهش تجاوزکرد یا اگرخلافی کنه بگه چرا اون بازیگر هم شکل منه اون مقصرهستش بشین دوغ توبنوش

  • ناشناس ارسالی در

    اینم مدل جدید برای معرف شدن ،خودتو بی آبرو کنی ،که معروف بشی

  • محمد ثانوی ارسالی در

    عجب زمونه ای شده،دخترا اینقدر مستأصل و درمونده شدن که خواستگار ندارن با این ترفندها میخوان خودشونو مطرح کنم که مثلاً من شبیه فلان خواننده ام، آهای پسرایی که فلان خواننده واستون جذابه بیان منو بگیرین انگار فلانی رو گرفتین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید