نوزاد ٧‌میلیون تومانی فروخته نشد

نوزاد ٧‌میلیون تومانی فروخته نشد

قرار شد ٧‌میلیون تومان به آن‌ها بدهم و نوزاد تازه به دنیا آمده را با خودم ببرم. اصلا مادر کودک را ندیده بودم و نمی‌دانستم چه کسی است. فقط به من گفته بودند که او فرزندش را نمی‌خواهد و بعد از به دنیا آمدنش قصد دارد نوزاد را به کسی بدهد.

کد خبر : ۷۱۱۹۶
بازدید : ۱۱۹۰۵
نوزاد ٧‌میلیون تومانی فروخته نشد
مادر معتاد در بیمارستانی در جنوب تهران نوزادش را به یک زوج فروخت. این زن با واسطه، نوزاد تازه به دنیا آمده‌اش را به زن و مردی که ١٠‌سال صاحب فرزند نمی‌شدند، در ازای ٧‌میلیون تومان فروخت. این درحالی بود که این نوزاد به دلیل اعتیاد شدید مادرش نارس است. درحال حاضر مرد خریدار و مرد واسطه دستگیر شده‌اند و تلاش برای دستگیری مادر کودک ادامه دارد.

اواخر هفته گذشته زن جوانی بدون این‌که کسی همراهش باشد، به یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران رفت و زایمان کرد. حتی بعد از زایمانش هم هیچ یک از اعضای خانواده زن جوان به بیمارستان مراجعه نکرد. در معاینات پزشکی این زن مشخص شد که او بشدت اعتیاد دارد. فرزند این زن به دلیل اعتیاد مادرش در شرایط سختی بود که به قسمت مراقبت‌های ویژه منتقل شد.
درحالی‌که کودک بستری بود، مردی با در دست داشتن دفترچه بیمه برای پرداخت هزینه بیمارستان و کار‌های ترخیص به بیمارستان مراجعه کرد. او با این دفترچه قصد داشت نوزاد را از بیمارستان ترخیص کند و با خودش ببرد، اما کارکنان بخش اداری بیمارستان متوجه شدند دفترچه بیمه جعلی است.
با گزارش این خبر مشخص شد مادر بچه از بیمارستان خارج شده و مرد جوان با جعل و جایگزین‌کردن عکس مادر بچه به جای صاحب دفترچه قصد داشته کار‌های ترخیص بچه را انجام دهد؛ بنابراین با توجه به مرموزبودن این پرونده، مرد جوان به نام فریدون و مرد دیگری که همراه او بود، دستگیر شدند.
در تحقیقات مشخص شد فریدون با پرداخت مبلغ ۷‌میلیون تومان به مرد غریبه قصد خرید بچه را داشته است. او در بازجویی‌ها به پلیس گفت: «من و همسرم ١٠ سالی می‌شود که بچه‌دار نمی‌شویم. هر درمانی بود انجام دادیم، ولی فایده‌ای نداشت.
تا این‌که با زن و مردی آشنا شدم و آن‌ها گفتند که می‌توانند فرزندی را که مادرش او را نمی‌خواهد به من بفروشند. من و همسرم، چون عاشق بچه بودیم، وسوسه شدیم و قبول کردیم. من وضع مالی خیلی خوبی ندارم، اما اوضاع مالی‌ام بد هم نیست.
قرار شد ٧‌میلیون تومان به آن‌ها بدهم و نوزاد تازه به دنیا آمده را با خودم ببرم. اصلا مادر کودک را ندیده بودم و نمی‌دانستم چه کسی است. فقط به من گفته بودند که او فرزندش را نمی‌خواهد و بعد از به دنیا آمدنش قصد دارد نوزاد را به کسی بدهد. برای همین قبول کردم که این کار را انجام بدهم.»

سرهنگ رضا جنتی، فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با اعلام این خبر گفت: «در ادامه تحقیقات مشخص شد فریدون به‌واسطه یک زن دیگر با مرد غریبه آشنا شده و با اطلاع از فروش بچه از سوی مادر معتاد، قصد خرید بچه را داشته است. در حال حاضر، این دو مرد دستگیر شده‌اند و تحقیقات برای دستگیری مادر بچه و زن جوان که به‌عنوان واسطه در این پرونده نقش داشته‌اند، ادامه دارد.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید