پورشه کاین s. شاسی بلند آلمانی

پورشه کاین s. شاسی بلند آلمانی

چرخ‎های ۱۸ اینچی توربو s. شرکت یوکوهاما به همراه رینگ‎های جذاب زیبایی خود را دو چندان کرده است. در طراحی داخلی کابین این خودرو شبیه به مدل پانامرا شده است.

کد خبر : ۷۱۳۳۴
بازدید : ۹۸۷۴

پورشه کاین s. شاسی بلند آلمانی

اولین نسل از پورشه کاین درکلاس بدنهsuv در سال ۲۰۰۳ وارد بازار خودرو جهانی شد و تا سال ۲۰۱۰ تولید آن ادامه داشت. در سال‌های اولیه تولید عنوان سریع‌ترین شاسی بلند جهان را از آن خود کرد و به دلیل این موفقیت نسل دوم و هیبریدی پورشه کاین sدر سال ۲۰۱۱ وارد بازار خودرو شد که هنوز هم تولید آن ادامه دارد.

تغییراتی که در نسل دوم خودرو پورشه کاین s انجام شد را می‎توان به طور عمده در طراحی ظاهری و داخلی این خودرو مشاهده کرد، به طوری که در طراحی خارجی زاویه شیشه‎های عقب بیشتر شده، لامپ‎های روشنایی در روز اضافه شده‌اند، چراغ‎های اصلی شبیه به مدل کاررا gtشده‎اند و پایه آینه‎ها روی در قرار گرفته است.چرخ‎های ۱۸ اینچی توربو s شرکت یوکوهاما به همراه رینگ‎های جذاب زیبایی خود را دو چندان کرده است.در طراحی داخلی کابین این خودرو شبیه به مدل پانامرا شده است.

این خودرو یک موتور تنفس طبیعی۸ سیلندر ۳۲ سوپاپ با حجم ۴.۸ لیتر دارد که انتقال نیرو از طریق جعبه دنده ۸ دنده خودکار تیپ ترونیک s به چرخ‎های جلو انجام می‎گیرد (دو دیفرانسیل). محل قرار گیری موتور در جلو خودرو بوده، سیستم سوخت رسانی از نوع انژکتوری تزریق مستقیم و آرایش قرار گیری سیلندرها v شکل خورجینی هستند.

موتور در ۶۵۰۰ دور در دقیقه حداکثر ۴۰۰ اسب بخار قدرت و در ۳۵۰۰ دور در دقیقه حداکثر ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو در ۵.۹ ثانیه به دست می‎آید و حداکثر سرعت آن ۲۵۸کیلومتر در ساعت است. در بحث ابعاد و اندازه‎ها، این خودرو دارای ۴.۸۴۶ متر طول، ۱.۹۳۶ متر عرض، ۱۷۰۴ متر ارتفاع، ۲.۸۹۶ متر فاصله بین دو محور است.

وزن خودرو ۲۰۶۵ کیلوگرم است که به دلیل استفاده از آلومینیوم و منیزیم در ساخت آن نسبت به نسل اول خود وزن کمتری دارد. مصرف سوخت خودرو در داخل شهر درهر۱۰۰ کیلومتر ۱۴.۵ لیتر، مصرف سوخت خارج از شهر در هر ۱۰۰ کیلومتر ۸.۲ لیتر، مصرف سوخت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۰.۵ لیتر و حجم باک آن ۸۵ لیتر است که باعث می‎شود در مسافرت‎های طولانی نگرانی نداشته باشید.

صندلی‎های جلو وعقب راحت بوده،فضای پای مناسبی دارندو برای سفر‌های جاده‌ای راحت هستند. فرمان خودرو بسیار نرم و روان است و دنده اتوماتیک دو کلاچه به موقع تغییر دنده می‎دهد. سه حالت رانندگی: comfort ، sport،port plusدارد که سیستم تعلیق باد تایرها با انتخاب هر یک از این حالت‌ها تنظیم شده و منجر به تعلیق کامل و پایداری عالی در سرعت‌های بالا، هنگام حرکت در پیچ‌ها و یا حرکت با شتاب زیاد می‌شود.

هندلینگ خودرو حتی زمانی که با بیشترین قدرت موتور در حال حرکت هستید عالی است، به طوری که کنترل فوق العاده خودرو و راحتی رانندگی باعث شهرت این خودرو شده است.

باتوجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو پورشه کاین s به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید