اولین دادگاه محمد علی نجفی

پرونده کیفرخواست محمدعلی نجفی دایر بر قتل عمد میترا استاد، حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز و ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیر فوتی) و با تقاضای اولیای دم مبنی بر قصاص صادر و برای رسیدگی به شعبه نهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی کشکولی ارسال شد.

کد خبر : ۷۱۴۰۷
بازدید : ۱۲۲۳۶
نخستین دادگاه پرونده قتل میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی صبح امروز شنبه ۲۲ تیرماه در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی به‌صورت علنی برگزار می‌شود.
این پرونده از روز سه‌شنبه ۷ خردادماه با قتل میترا استاد در خانه‌اش کلید خورد و کارآگاهان از همان ساعات اولیه تحقیقات‌شان را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند تا اینکه عصر همان روز قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از اعتراف نجفی به قتل همسرش خبر داد.

متهم پس از حضور در دادسرای جنایی تهران علت این قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد. در ادامه رسیدگی به این پرونده کیفرخواست محمدعلی نجفی دایر بر قتل عمد میترا استاد، حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز و ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیر فوتی) و با تقاضای اولیای دم مبنی بر قصاص صادر و برای رسیدگی به شعبه نهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی کشکولی ارسال شد. صبح امروز ۲۲ تیر نخستین جلسه دادگاه با حضور خانواده طرفین پرونده، وکلا، شاهدان و خبرنگاران برگزار می‌شود.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید