قیمت‌های مختلف رنو کولیوس روی دیوار

قیمت‌های مختلف رنو کولیوس روی دیوار

صندلی برقی، تنظیم گودی کمر صندلی راننده، آینه برقی، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، دکمه‌های کنترل صوت روی غربیلک فرمان، ۶ کیسه هوا، استارت دکمه‌ای،‌کی‌لس و... برخی از آپشن‌های این خودرو هستند.

کد خبر : ۷۱۴۰۸
بازدید : ۱۰۵۲۲

قیمت‌های مختلف رنو کولیوس روی دیوار

شرکت رنو فرانسه هرچه هنر و تجربه داشت به کار بست تا در سال ۲۰۰۰ میلادی محصولی متفاوت عرضه کند. نتیجه‌ی کار تولید رنو کولیوس شد. علاوه بر ظاهر دلربا می‌توانید به عنوان یک کراس اوور شهری متوسط و باکیفیت نیز روی این خودرو حساب کرد.

اضافه کردن آپشن‌های مختلف به محبوبیت کولیوس افزود. در این کلاس و با این امکانات و کیفیت، جای تعجب ندارد که واردات و فروش خودرو کولیوس تجربه‌ی موفقی برای شرکت رنو بود. با این نوشتار از سایت دیوار همراه باشید تا به طور خلاصه هر آنچه باید از کولیوس بدانید را به شما بگوییم.

نگاهی به خارج و داخل کابین

باید خیلی سخت پسند باشید که بتوانید از ظاهر کولیوس ایراد بگیرید. طراحی این خودرو تلفیقی از المان‌های مدرن و اسپورت است. دیگر محصول زیبای شرکت رنو، یعنی رنو تلیسمان در طراحی کولیوس الهام بخش بوده‌اند.در کنار زیبایی، از فضا نیز درست استفاده کرده‌اند. در طراحی این خودرو فضای کافی برای تمام سرنشینان در نظر گرفته شده است. کابین کاملا ایزوله شده و هیچ صدای اضافه ناراحت کننده‌ای شنیده نمی‌شود.

کیفیت متریال داخل کابین نیز القا کننده‌ی یک خودروی راحت و نیمه لوکس است. صندلی‌ها چرمی و بسیار راحت هستند. برای صندلی سرنشین جلو و راننده گرمکن در نظر گرفته شده است. ممکن است برخی از آپشن‌های جدید را در ماشین رنو کولیوس دست دوم مشاهده نکنید؛ اما در هر حال کیفیت حتی در مدل‌های دست دوم نیز مشاهده می‌شود.

مروری بر آپشن‌ها

سه مدل با نام‌های لایف، زِن و اینتِنس از این خودرو به بازار عرضه شدند که هر کدام امکانات رفاهی و فنی مخصوصی دارند. صندلی برقی، تنظیم گودی کمر صندلی راننده، آینه برقی، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، دکمه‌های کنترل صوت روی غربیلک فرمان، ۶ کیسه هوا، استارت دکمه‌ای،‌کی‌لس، کروز کنترل، سانروف، سنسور نور و باران، فرمان با قابلیت تنظیم در ۳ حالت مختلف و... برخی از آپشن‌های این خودرو هستند.

همانطور که گفتیم مدل‌ها مختلف ممکن است آپشن‌های بیشتر یا کمتری داشته باشند. ۶ مدل ترمز (ABS, HAS, EBA ,BAS,ESC ,EBD) در این خودرو استفاده شده است که در مجموع ایمنی آن را بالاتر برده‌اند. این خودرو ۵ ستاره‌ی ایمنی از موسسه‌ی ایمنی سنجی اروپا (یورو انکپ) دارد. می‌توانید آپشن‌ها و قیمت ماشین رنو کولیوس را از بین آگهی‌های مختلف سایت دیوار پیدا کنید.

بررسی فنی

موتوری که در دل این خودرو کار گذاشته‌اند، ۲.۵ لیتر (۲۴۸۸ سی‌سی) حجم دارد. این حداکثر حجم مجاز برای واردات خودرو به ایران است. این موتور ۴ سیلندری ۱۶ سوپاپه قوی می‌تواند ۱۶۹ اسب بخار در ۶ هزار دور در دقیقه قدرت و ۲۲۴ نیوتون متر در ۴ هزار دور در دقیقه گشتاور ایجاد کند.

حالا جعبه دنده‌ی شیفت ترونیک مخصوصی که برای کولیوس طراحی شده است وارد کار می‌شود و این نیرو را به چرخ‌ها وارد می‌کند. با نگاهی به این ارقام و مقایسه‌ی آن را با رقبا متوجه می‌شوید که کولیوس یکی از پرقدرت‌ترین خودروهای مجاز در ایران است.

اگر پدال گاز را برای ۹.۸ ثانیه بی وقفه و با جسارت فشار دهید، به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسید. با توجه به وزن یک تن و ۶۰۸ کیلوگرمی کولیوس و همچنین کلاس بدنه‌ی این خودرو، این شتاب بسیار عالی به نظر می‌رسد. برای پیمودن هر ۱۰۰ کیلومتر با این خودرو به صورت ترکیبی به ۸.۵ لیتر بنزین نیاز خواهید داشت. نظر شما درباره‌ی این خودروی فرانسوی چیست؟

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید