پارک آبی وایلد وادی دبی در تور دبی سفر باتو

پارک آبی وایلد وادی دبی در تور دبی سفر باتو

علاوه بر ۳۰ نوع وسیله بازی و سرگرمی که در پارک آبی وایلد وادی دبی وجود دارد شما می‌توانید در استخر موج‌ها و یا در گوشه‌های دنج این پارک آفتاب بگیرید و در آرامش استراحت کنید.

کد خبر : ۷۱۵۵۶
بازدید : ۷۲۹۲
پارک آبی وایلد وادی دبی در تور دبی سفر باتو

دبی به عنوان شهری مدرن و پیشتاز در صنعت گردشگری در دنیا، امکانات و مراکز تجاری و تفریحی فراوان و ویژه‌ای دارد که در این میان پارک آبی وایلد وادی دبی از معروف‌ترین مراکز تفریحی خاورمیانه، در صدر جذابیت‌های این شهر زیبا قرار دارد.
پارک آبی وایلد وادی دبی توسط گروه بین المللی جمیرا در سال ۱۹۹۹ به منظور جذب بیشتر گردشگر ساخته شد. به همین دلیل در صورت اقامت در یکی از هتل‌های جمیرا در تور دبی ، استفاده و بازدید از پارک آبی وایلد وادی رایگان است. این پارک روباز هیجان انگیز و جذاب، محیطی صمیمی و ایمن برای تفریح به صورت خانوادگی یا دوستانه را فراهم کرده است که در عین حال برای بانوان، کودکان و معلولان امکانات و خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد.
پارک آبی وایلد وادی افتخارات و جوایزی زیادی را از جمله عنوان برترین پارک آبی خاورمیانه در سال ۲۰۱۷ و هفتمین پارک آبی برتر دنیا در سال ۲۰۱۸ از وبسایت معروف تریپ ادوایزر و همچنین در سال ۲۰۰۷ جایزه گلد کوالیتی دبی Dubai Quality Gold Award را از آن خود کرده است. اگر به دنبال تفریح و سفر هیجان انگیز برای تعطیلات خود هستید با انتخاب تور دبی از پارک آبی وایلد وادی و مراکز خرید و سواحل زیبای دبی دیدن کنید.

امکانات پارک آبی وایلد وادی:
به گزارش سفر باتو، در فصول مختلف و متناسب با آب و هوا امکان تنظیم دمای سرد و گرم برای آب پارک فراهم شده است. علاوه بر ۳۰ نوع وسیله بازی و سرگرمی که در پارک آبی وایلد وادی دبی وجود دارد شما می‌توانید در استخر موج‌ها و یا در گوشه‌های دنج این پارک آفتاب بگیرید و در آرامش استراحت کنید.
بلندترین سرسره آبی دنیا به ارتفاع ۳۳ متر و استخر‌های موج سواری به صورت مصنوعی و آبشار این پارک به ارتفاع ۱۸ متر از جذابیت‌هایی هستند که بسیار مورد توجه توریست‌ها و مسافران دبی است. علاوه بر این امکانات تفریحی، ۳ رستوران و ۲ فروشگاه پارک نیز برای استراحت و غذا خوردن و خرید کردن در کنار تفریح وجود دارند.

رستوران‌ها:
صرف غذا و میان وعده‌های سبک بعد از شنا و بازی‌های آبی بسیار لذت بخش است. در مجموعه تفریحی پارک آبی وایلد وادی دبی ۳ رستوران و ۲ کافی شاپ وجود دارد که انواع غذا‌های محلی و بین المللی سبک و نوشیدنی‌ها و دسر‌ها را سرو می‌کنند.
برای سفارش فست فود به رستوران‌های همبرگر و هات داگ جولشانز Julshan's Burgers and Dogs و آشپزخانه خانوادگی جولشانز Julshan's Family Kitchen، برای سفارش غذا‌های کباب شده و باربیکیو با طعم دودی به رستوران اسموک هوس Smoke House، اگر به پیتزا علاقه دارید به رستوران ریپتایت پیتزا Riptide Pizza بروید. ممکن است به جای غذا ترجیح بدهید اسنک و ساندویچ و نوشیدنی و کیک و دسر میل کنید.
در این صورت می‌توانید سری به میوه‌ها و اسنک‌های لیلا Leila's Fruits and Snacks یا کافی شاپ شاه‌بندر Shahbandar's Cafe بزنید.

آلاچیق‌های لوکس:
۸ عدد آلاچیق لوکس که هر کدام ۴ تخت و ۴ صندلی دارد در پارک آبی وایلد وادی به صورت خصوصی در اختیار گردشگران قرار داده شده است. ظرفیت این آلاچیق‌ها ۸ نفر است و با چشم انداز زیبای ساحل جمیرا، حریم خصوصی لذت بخشی را برای بازدید کنندگان فراهم می‌کند. خرید بلیط برای استفاده از آلاچیق‌های وایلد وادی، مزایایی از جمله تخفیف بلیط ورودی پارک و عدم نیاز به ایستادن در صف انتظار برای وسیله‌های بازی را در اختیار شما می‌گذارد. در هر آلاچیق علاوه بر تخت و صندلی، نوشیدنی و آب معدنی، میوه، یخچال و حوله تمیز فرام شده است.

فروشگاه‌ها:
فروشگاه‌های ارابه سنباد Sinbad's Cart، ایر تتو Air Tattoo، شابندر Shabandar's Souk، و Souk Al Wadi در پارک آبی وایلد وادی دبی انواع لباس و وسایل شنا برای بزرگسالان و کودکان، سوغاتی، وسایل بهداشتی ضروری مانند حوله و ... به فروش می‌رسانند.

فیشو اسپا:
سالن فیشو اسپای مجهزی در پارک آبی وایلد وادی دبی وجود دارد که در جلسه‌های ۲۰ دقیقه‌ای خدمات ماساژ پا بوسیله ماهی‌های ریز درمانگر را ارائه می‌دهد. با استفاده از خدمات این سالن خستگی سفر و خرید و ... از پا‌های شما بیرون می‌رود و پوست‌های مرده انگشتان شما از بین می‌رود. فقط توجه داشته باشید در صورت داشتن زخم‌های باز یا سایر مشکلات پوستی از فیشو اسپا استفاده نکنید.

ایمنی:
در تمامی بازی‌ها و قسمت‌های مختلف پارک آبی وایلد وادی نجات غریق‌های بین المللی و متخصصانی از ملیت‌های مختلف وظیفه پاسخگویی و مراقبت و حفظ ایمنی مهمانان را به عهده دارند. تیم نجات غریق‌های پارک آبی وایلد وادی عنوان قهرمانی در مسابقات ملی غریق نجات در امارات را در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ از آن خود کرده است. همچنین اهمیت به محیط زیست و بازیافت زباله‌های پلاستیکی و ... توسط این مجموعه انجام می‌شود. با رعایت کلیه استاندارد‌های ساخت و ایمنی و تجهیزات، گواهینامه ایزو ISO به این پارک اعطا شد.

وسایل بازی ویژه:
سرسره سقوط آزاد جمیرا سکیرا Jumeirah Sceirah از محبوبترین وسایل این پارک آبی است. اگر قد شما بالای ۱/۱ متر و وزن شما زیر ۴/۱۳۶ کیلوگرم باشد می‌توانید از این سرسره استفاده کنید. در این سرسره شما در محفظه‌ای قرار میگیرید و دست‌ها و پا‌های خود را به حالت ضربدری نگه می‌دارید و با اتمام شمارش معکوس دریچه‌های باز شده و سقوط آزاد را تجربه می‌کنید. در این سقوط ۱۲۰ متر ارتفاع را با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت طی می‌کنید همین باعث شده درجه هیجان ۵ از ۵ به سرسره جمیرا تعلق بگیرد.

برج سورج Burj Surj نیز یکی دیگر از وسایل بازی پارک آبی وایلد وادی دبی با درجه هیجان ۴ از ۵ است. با سوار شدن بر تیوپ‌های دو تا ۵ نفره در داخل این برج که از سرسره‌ای دوار تشکیل شده، پس از چرخش‌های فراوان شما به داخل استخر پرتاب می‌شوید. برای استفاده از سورج قد شما باید بالای ۱/۱ متر و مجموع وزن همه افراد باید کمتر از ۳۶۵ کیلوگرم باشد.

ترن مستر بلسترز Master Blasters نیز یک سرسره پر پیچ خم با درجه هیجان ۴ از ۵ است که برای استفاده از آن باید سوار تیوپ‌های یک و دو نفره شوید.

تنتروم اَلی Tantrum Alley با درجه هیجان ۵ از ۵ سرسره‌ای متشکل از دو بخش شیبدار و ۳ گرداب است که با هیجانی وصف نشدنی شما را به درون استخر پرتاب می‌کند.

قایق و دریاچه یو‌ها Juha's dhow and lagoon با درجه هیجان ۱ از ۵ در سال ۲۰۰۵ مخصوص بازی کودکان و خانواده‌ها به پارک وایلد وادی اضافه شد. این بخش بیش از ۱۰۰ بازی مختلف دارد. از جمله تفنگ آب پاش، استخر‌های ویژه کودکان، ۵ سرسره استاندارد کودک و... که هر کدام ساعات خوشی را برای کودکان و والدین در کنار هم فراهم می‌کند.

سفر یو‌ها Juha's journey بخشی شامل یک رودخانه آرام به طول ۳۶۰ متر است که برای شنا و آرامش و لذت از مناظر اطراف آن ساخته شده است.

اگر هیجان بیشتری میخواهید رودخانه خروشان Action River بخشی از پارک است که با جریان آب ۱۰۰۰۰۰ لیتری و موج‌های ۱ متری در انتظار شما است.

موج سواری Wipeout and Riptide محیطی شبیه سازی شده است که علاقه‌مندان به موج سواری بتوانند به این تفریح جذاب بپردازند.

استخر موج Wave pool پارک آبی وایلد وادی دبی بزرگترین استخر موج خاورمیانه است که در صورت استفاده از جلیقه‌های نجات، برای همه افراد مناسب است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید