پدیده نوظهور در تهران

پدیده نوظهور در تهران

جوانانی که به علت بیکاری و نبود شغل در شهرستان به تهران مهاجرات می‌کنند و به خاطر هزینه بالای اجاره منزل به ماشین خوابی رو می‌آورند.

کد خبر : ۷۱۶۵۷
بازدید : ۶۵۹۱
ماشین خوابی، پدیده نوظهور در تهران
پور سید آقایی، معاون ترافیک شهرداری تهران خبر از ظهور پدیده جدیدی در تهران داد و گفت: ما با پدیده ماشین خوابی در تهران مواجه هستیم. ما جوانانی را می‌بینیم که با کمک یکدیگر ماشین خریده و محلاتی را به عنوان پاتوق و گعده در نظر گرفته و ماشین خوابی می‌کنند.
این‌ها جوانان شهر‌های دیگری هستند که به دلیل نبود شغل به تهران می‌ْآیند و می‌بینیم که محلات تهران بین آن‌ها تقسیم شده است و بچه‌های یک استان در یک محله و استان‌های دیگر در محلات دیگر جمع می‌شوند و در خودروهایشان می‌خوابند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این که تهران بهشت بی‌قانونی است تصریح کرد: سال قبل به دعوت شهرداری مدیران دو شرکت مسافربری اینترنتی را دعوت کردیم و به آن‌ها اعلام کردیم ما می‌خواهیم به آن‌ها کمک کرده و فعالیتشان را آسانتر کنیم، اما به شرطی که آن‌ها بر روی خودروهایشان نظارت داشته باشند، اما فکر می‌کنید چه جوابی به ما دادند؟ آن‌ها گفتند این افراد راننده هستند و شرایطمان را تا حالا قبول نکردند.
منبع: تابناک
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید