روح "باباپنجعلی" در پایتخت!

روح "باباپنجعلی" در پایتخت!

این کاراکتر در چند سری اخیر نه تاثیری در روند رخداد‌ها داشته، نه شوخی‌های جذابی پیرامون کاراکترش نوشته شده است و نه این‌که بداهه‌پردازی‌های بازیگرش توانسته آب‌ورنگی به این شخصیت بی‌رنگ بدهد.

کد خبر : ۷۱۷۵۹
بازدید : ۳۱۹۲
خداحافظی دستوری با باباپنجعلی!
چند وقتی می‌شود که در فضای مجازی هواداران سریال پایتخت کمپین‌هایی درباره سریال محبوب‌شان راه انداخته‌اند و هرازگاهی شنیده‌هایی درباره قسمت جدید این سریال را با دیگر هواداران شریک می‌شوند. گذشته از این تب تند نکته‌ای که در اغلب این صفحات هواداری به چشم می‌خورد، علاوه بر گمانه‌زنی‌های گوناگون درباره فضا و داستان و بازیگران قسمت‌های آتی، انتقاداتی است که درباره کاراکتر بابا پنجعلی وجود دارد و کاربران پرشماری خواستار حذف این کاراکتر از سری‌های بعدی پایتخت شده‌اند.
بهانه این درخواست هم ساده و البته منطقی است: این کاراکتر در چند سری اخیر نه تاثیری در روند رخداد‌ها داشته، نه شوخی‌های جذابی پیرامون کاراکترش نوشته شده است و نه این‌که بداهه‌پردازی‌های بازیگرش توانسته آب‌ورنگی به این شخصیت بی‌رنگ بدهد.. حالا به نظر می‌رسد سازندگان سری جدید پایتخت هم به همان نتیجه‌ای رسیده‌اند که مخاطبان سریال چند وقتی می‌شود شوخی یا جدی آن را تکرار می‌کنند.
دیروز الهام غفوری، تهیه‌کننده پایتخت، اخباری درباره این سریال اعلام کرد که مهمترین‌شان بازگشت کاراکتر بهبود با بازی مهران احمدی و خداحافظی کاراکتر باباپنجعلی از سری جدید پایتخت بود. به گفته الهام غفوری، تنابنده به این نتیجه رسیده که برای فصل ششم کاراکتر باباپنجعلی از سریال خداحافظی کند و براساس نیاز قصه بهبود با بازی مهران احمدی بازگردد.
تهیه‌کننده پایتخت دلیل حذف این کاراکتر را این‌گونه توضیح می‌دهد: «دیگر نمی‌شد شرایط جدیدی برای نقش به وجود آورد؛ چون هر شوخی‌ای که می‌توانستیم برای این نقش داشته باشیم تاکنون ایجاد شده بود. نقش برای خود خمسه هم تکراری و خسته‌کننده شده بود». موضوعی‌که خود علیرضا خمسه با آن موافق نیست و با اشاره به این‌که «خشایار الوند دوست داشت باباپنجعلی فوت کند و روحش بیاید پیش ارسطو یا نقی، زیرا در این‌صورت روح می‌توانست مقاطع مختلف سنی را بازی کند و جوانی‌ها و کشتی‌گرفتن‌های او را ببینیم، اما آقای تنابنده می‌خواهد این شخصیت فوت شده و اصلاً حضور نداشته باشد» می‌گوید «امیدوارم پایتخت ۶ به شیرینی قسمت‌های قبلش باشد».
در روز‌هایی که علیرضا خمسه به خاطر استندآپ بحث‌انگیزش خبرساز شده، حذف کاراکترش از سریال پایتخت- که از سری قبل با اوج پیوند خورده- شایعه دستوری‌بودن حذف این بازیگر را در فضای مجازی به‌وجود آورده است.
شایعه‌ای که فضا را به‌نحو عجیبی به نفع علیرضا خمسه برگردانده و مخاطبانی‌که تا دیروز خواستار حذف او بوده‌اند، به حذف کاراکتر باباپنجعلی واکنش نشان داده‌اند. باید دید خمسه می‌تواند از این فرصت بادآورده‌ای که شانس در اختیارش گذاشته، استفاده کرده و روند نزولی‌اش را که از برنامه خندوانه آغاز شده بود، متوقف سازد؟!
۴
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید