مشارکت خانوادگی در قتل فجیع داماد!

بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمان گفت: اختلافات خانوادگی منجر به قتل مرد کرمانی شد که توسط اعضای خانواده همسر وی انجام شده بود و متهمان برای حمل جسد نسبت به قطعه قطعه کردن

کد خبر : ۷۱۸۲
بازدید : ۳۲۰۳
بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمان گفت: اختلافات خانوادگی منجر به قتل مرد کرمانی شد که توسط اعضای خانواده همسر وی انجام شده بود و متهمان برای حمل جسد نسبت به قطعه قطعه کردن جسد متوفی اقدام کرده‌ بودند و جسد را سوزانده بودند.

به گزارش فارس، حسین میرزابیگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح دو فقره قتل در کرمان اظهار داشت: یکشنبه 22 آذر ماه جاری در پی تماس شهروندان مبنی بر مشاهده آثار خون و احتمال وقوع قتل در یکی از محله‌های شهر کرمان، بازپرس ویژه قتل همراه با تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدد.

وی افزود: پس از بررسی موضوع مشخص شد که آقای «و. ش» توسط اعضای خانواده همسرش در منزل به قتل رسیده و در تحقیقات اولیه‌ای که از متهمان انجام گرفت در نهایت به قتل اعتراف می‌کنند.

میرزابیگی بیان داشت: متهمان به دلیل اینکه برای حمل جسد با مشکلی مواجه نشوند، نسبت به قطعه قطعه کردن جسد متوفی اقدام کرده‌ بودند و پس از جدا کردن اعضای بدن، جسد را سوزانده و در اطراف کرمان رها می‌کنند.

وی علت درگیری منجر به این قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و ادامه داد: تمام متهمان این فقره قتل دستگیر شده و با قرار بازداشت موقت پرونده در مرحله تحقیقات است.

بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمان همچنین با اشاره به یک فقره قتل راننده کامیون در کرمان گفت: زمستان سال گذشته شاهد سرقت 25 تن پسته به ارزش 5 میلیارد ریال بودیم که سارقان پس از سرقت اقدام به قتل راننده کامیون با اسلحه کرده و جسد وی را در بیابان‌های اطراف کرمان رها می‌کنند.

میرزابیگی ابراز داشت: تحقیقات فنی و اطلاعاتی برای شناسایی عوامل این جنایت فجیع ادامه یافت و در نهایت متهمان که پنج نفر بودند، توسط اداره اطلاعات و با همکاری نیروهای آگاهی استان کرمان شناسایی و دستگیر می‌شوند.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده، متهمان به قتل راننده و 30 فقره سرقت، تحریق عمدی اتومبیل یکی از پزشکان متخصص، آدم‌ربایی و حمل سلاح جنگی غیرمجاز اقرار کردند و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

میرزابیگی تصریح کرد: آنچه که با بررسی این پرونده حائز اهمیت است‌ و باید مورد توجه مردم قرار گیرد این است که غالبا در وقوع جنایات نقش بزه دیده و قربانی مهم است.

وی بیان داشت: بزهکاران اصولا برای ارتکاب آسان جرم مبادرت به ارتکاب جرم بر روی افرادی می‌کنند که شانس موفقیتشان بر اساس عوامل محیطی و شخصی بیشتر باشد.

بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمان عنوان کرد: در این پرونده حضور راننده متوفی به تنهایی برای حمل چنین بار ارزشمندی در انتخاب وی برای ارتکاب جرم موثر بوده است.

وی با تکذیب وقوع قتل‌های سریالی در شهرستان کرمان، این مسئله را شایعه دانست و گفت: اخیرا شایعاتی مبنی بر قتل‌های سریالی در شهرستان کرمان مطرح شده که صحت ندارد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید