وکیلی که قاتل شد

وکیلی که قاتل شد

به پیشنهاد وکیلم تصمیم به قتل گرفتیم. وکیلم ۳۰۰ میلیون تومان خواست تا با دوستش این قتل را انجام دهند. او فردی به نام فرهاد را معرفی کرد، مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان گرفت و بعد هم دخترم نیمه‌شب در را باز گذاشت و آن‌ها وارد خانه شدند و شوهرم را به قتل رساندند.

کد خبر : ۷۱۸۳۰
بازدید : ۱۲۵۹۰
مرد وکیل در انتظار چوبه دار
مرد وکیلی که برای به‌قتل‌رساندن شوهر سابق یک زن با او همکاری کرده بود، از سوی دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد. همدستان این مرد نیز به حبس محکوم شدند.

این قتل یک سال قبل در منطقه مرفه‌نشین تهران اتفاق افتاد. فردی با مأموران تماس گرفت و گفت: برادرش کشته شده است. با حضور مأموران در محل و آغاز تحقیقات، مرد جوان به پلیس گفت: صبح زود یکی از آشنایان که هر روز برای سگ برادرم غذا می‌برد، با من تماس گرفت و گفت: برادرم در را باز نمی‌کند و هرچه با تلفن‌های او تماس می‌گیرد، پاسخ‌گو نیست.
ضمن اینکه سگ هم در خانه است و صدایش می‌آید. به همین دلیل، من به خانه برادرم رفتم. کلیدساز بردم و در را که باز کردیم، با جسد برادرم روبه‌رو شدیم. مأموران متوجه شدند اختلافاتی بین مقتول و اعضای خانواده‌اش وجود داشت. بازجویی از برادر مقتول نشان داد این مرد با همسرش که مدتی قبل از هم جدا شده بودند، به دلیل حضانت بچه‌ها اختلاف داشت.

به این ترتیب، مأموران زندگی خصوصی مقتول را بررسی کردند و متوجه شدند سرنخ این قتل در دستان همسر سابق مقتول است.

این زن بعد از بازداشت به دست‌داشتن در قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: با همدستی وکیلی که قرار بود حضانت بچه‌هایش را برایش بگیرد، این کار را کرده است. این زن گفت: بعد از اینکه از شوهرم جدا شدم، حضانت بچه‌ها با شوهرم بود. من می‌خواستم بچه‌ها پیش من باشند، اما شوهرم قبول نمی‌کرد.
به پیشنهاد وکیلم تصمیم به قتل گرفتیم. وکیلم ۳۰۰ میلیون تومان خواست تا با دوستش این قتل را انجام دهند. او فردی به نام فرهاد را معرفی کرد، مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان گرفت و بعد هم دخترم نیمه‌شب در را باز گذاشت و آن‌ها وارد خانه شدند و شوهرم را به قتل رساندند. با توجه به این اعترافات و بعد از بازداشت متهمان، آن‌ها در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و محکوم شدند.

متهمان که در شعبه ۲ دادگاه کیفری محاکمه شدند، هر‌چند قتل را انکار کردند، اما دادگاه بر اساس شواهد موجود در پرونده، وکیل متهم به قتل را مجرم تشخیص داد و او را به یک بار قصاص، فرهاد را به ۱۵ سال حبس و زن جوان را به پنج سال حبس محکوم کرد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید