باغ وحش تفلیس در تور گرجستان 

از مهمترین گونه های حیوانی که می توانید در این باغ وحش به تماشای آنها بپردازید می توان به فیل، خرس، ببر، شیر، انواع پرندگان و گورخر اشاره نمود که هر کدام از آنها با داشتن جایگاه های متفاوت خود در معرض بازدید گردشگران و توریست ها واقع شده اند.

کد خبر : ۷۱۸۴۰
بازدید : ۹۴۸۷

باغ وحش تفلیس یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین جاذبه های شهر تفلیس بوده که سالانه هزاران نفر گردشگر از این باغ وحش بازدید می کنند. بهترین زمان برای بازدید از باغ وحش تفلیس نیز فصل بهار و تابستان می باشد که گردشگران می توانند به راحتی از این باغ وحش بازدید کنند.

آیا شما نیز به دنبال بازدید از باغ وحش تفلیس در تور گرجستان سفر باتو هستید؟ آیا می دانید که با رزرو تور تفلیس می توانید در بهترین زمان ممکن از باغ وحش تفلیس بازدید داشته باشید؟ از شما عزیزان دعوت می کنیم که ما را تا آخر مقاله پیش روی خود همراهی کنید تا اطلاعات ارزنده ای را در این خصوص به دست بیاورید.

شهر تفلیس یکی از دیدنی ترین و زیباترین شهرهای کشور گرجستان می باشد که با داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی خود توانسته است سالانه میزبان میلیون ها گردشگر از کشورهای مختلف باشد. یکی از دیدنی ترین و پربازدیدترین جاذبه های این شهر، باغ وحش تفلیس می باشد که با داشتن جذابیت و تنوع خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جلب کند.

باغ وحش تفلیس یکی از قدیمی ترین باغ وحش های کشور گرجستان به شمار می آید که در سال 1927 زمانی که شوروی ها در این کشور حکومت می کردند تاسیس شده است. توجه داشته باشید که در این مکان انواع مراکز فرهنگی تاسیس شده است که هر کدام از این مراکز فعالیت های به خصوص را دنبال می کنند و سرگرمی های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان ارائه می دهند.

باغ وحش تفلیس با داشتن تنوعی از حیوانات خود برای بسیاری از گردشگران و توریست ها در وهله ی اول بسیار جذاب و دیدنی می باشد و به همین جهت بسیاری از گردشگران بازدید از این مکان را در اولویت های خود قرار می دهند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین زمان بازدید و موقعیت جغرافیایی باغ وحش تفلیس توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

بهترین زمان بازدید از باغ وحش تفلیس

یکی از مهمترین موضوعاتی که در خصوص بازدید از باغ وحش تفلیس وجود دارد، بهترین زمان بازدید از این مکان می باشد. توجه داشته باشید که بسیاری از مجریان آژانس های مسافرتی با برگزاری تور تفلیس در فصل های بهار و تابستان توانسته اند بهترین و بی نظیرترین تور را برگزار نموده و رضایت مسافران خود را به دست بیاورند.

اگر شما نیز قصد بازدید از باغ وحش تفلیس را دارید می توانید با در نظر گرفتن زمان اوقات فراغت خود، یکی از فصول را برای سفر به این شهر و بازدید از باغ وحش مذکور را انتخاب کنید. مسافران و گردشگرانی که از این باغ وحش بازدید به عمل می آورند بایستی به تمام نکات و قوانین حاکم بر این باغ وحش مسلط بوده و آنها را دعایت کنند تا بدون بروز هرگونه اتفاق ناگواری بتوانند از صدها گونه ی حیوانی بازدید داشته و آنها را از نزدیک تماشا کنند.

موقعیت جغرافیایی باغ وحش تفلیس

باغ وحش تفلیس در سال 2015 دچار تغییرات و تحولات بسیار زیادی شد، به طوری که آقای اریک وان در ولیت که یکی از برترین و معروف ترین طراحان باغ وحش در جهان می باشد، از این باغ وحش دیدن کردند و به ارائه مشاوره های بسیار بی نظیری به مسئولان این باغ وحش، سبب ایجاد تغییرات گسترده ای در این مکان شدند.

توجه داشته باشید که باغ وحش تفلیس در میان مردم گرجی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد به طوری که از همه ی شهرهای گرجستان دانش آموزان زیادی را برای بازدید از این باغ وحش، روانه تفلیس می کنند. گردشگران و مسافران می توانند با در دست داشتن آدرس باغ وحش تفلیس در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به این مکان برسانند. آدرس باغ وحش تفلیس را می توان به شکل زیر ارائه نمود.

- آدرس: M. Kostava str. Tbilisis, Georgia

- ساعت های کاری: از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر

- شماره تماس: 012933322955

انواع حیوانات در باغ وحش تفلیس

همانطور که در بخش های قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، انواع گونه های مختلفی از حیوانات را از کشورهای مختلف برای نگهداری به باغ وحش تفلیس آورده اند که هر کدام از این گونه ها سازگاری لازم را برای ادامه حیات در این باغ وحش را دارند. اگر شما نیز قصد بازدید از این مکان پرهیجان را دارید می توانید با رزرو یکی از انواع تور تفلیس در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین و بی نظیرترین امکانات از این مکان بازدید داشته باشید.

از مهمترین گونه های حیوانی که می توانید در این باغ وحش به تماشای آنها بپردازید می توان به فیل، خرس، ببر، شیر، انواع پرندگان و گورخر اشاره نمود که هر کدام از آنها با داشتن جایگاه های متفاوت خود در معرض بازدید گردشگران و توریست ها واقع شده اند.

بسیاری از حیوانات باغ وحش تفلیس از آمریکای جنوبی به این مکان آورده شده اند که علاوه بر پرندگان و پستانداران می توانید انواع بسایر مختلفی از ماهی و دوزیستان را نیز در این مکان مشاهده کنید. تور لیدرهای تور تفلیس با داشتن اطلاعات دقیق در مورد تمام گونه های جانوری این باغ می توانند اطلاعات بسیار جالبی را در اختیار مسافران و گردشگران قرار دهند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید