افزایش قیمت محصولات ایران‌خودرو

افزایش قیمت محصولات ایران‌خودرو

در قیمت‌های جدید محصولات ایران خودرو، برای دناپلاس تیپ یک قیمت ۱۲۰ میلیون و ۱۱۹ هزار تومان در نظر گرفته شده است. قیمت جدید رانا lx هم ۷۱ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان تعیین شده است.

کد خبر : ۷۱۸۷۸
بازدید : ۹۹۶۵
افزایش قیمت محصولات ایران‌خودرو
براساس تصمیم جدید ایران خودرو قیمت ۴ محصول این شرکت افزایش یافت. در قیمت‌های جدید محصولات ایران خودرو، برای دناپلاس تیپ یک قیمت ۱۲۰ میلیون و ۱۱۹ هزار تومان در نظر گرفته شده است. قیمت جدید رانا lx هم ۷۱ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان تعیین شده است.

این محصول پیش از این ۶۷ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسید. البته برای مشتریان خودروی رانا lx که این محصول را به‌صورت پیش‌فروش با موعد تحویل اردیبهشت ۹۸ ثبت‌نام کرده بودند نیز ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تخفیف در نظر گرفته شده که این میزان تخفیف برای ماه‌های بعد (خرداد و تیر) کمتر خواهد شد.
علاوه بر این، قیمت جدید پژو ۲۰۶ صندوقدار هم از ۸۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به ۸۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است؛ البته برای مشتریانی که این محصول را به‌صورت پیش‌فروش با موعد تحویل اردیبهشت‌ماه ۹۸ ثبت‌نام کرده‌اند نیز ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تخفیف در نظر گرفته شده که این میزان تخفیف برای ماه‌های بعد (خرداد و تیرماه) کمتر خواهد شد.
پژوپارس هم از ۷۸ میلیون و ۳۳۸ هزار تومان به ۸۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است. براساس اعلام شرکت، برای مشتریانی که این محصول را به‌صورت «پیش‌فروش» با موعد تحویل اردیبهشت‌ماه ۹۸ ثبت‌نام کرده‌اند، مبلغ ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تخفیف در نظر گرفته شده که این میزان تخفیف برای ماه‌های بعد (خرداد و تیرماه) کمتر می‌شود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید