مرگ مرموز جسد حلق‌آویز شده

اظهارات همسر متوفی درباره عادی‌بودن رفتار مرد میان‌سال در حالی است که جسد حلق‌آویزشده او جوراب و کفش زنانه به پا داشت و یک جوراب زنانه نیز روی صورت او کشیده شده بود.

کد خبر : ۷۲۱۳۸
بازدید : ۱۲۱۸۵
مرگ مرموز مرد میان‌سالی که جسد حلق‌آویز‌شده او در خانه‌اش پیدا شده است، باعث شروع تحقیقات جنایی شد.
صبح جمعه هفته گذشته بازپرس محمد شعبانی که مسئولیت کشیک قتل تهران را بر عهده داشت، در جریان مرگ مردی قرار گرفت که جسد حلق‌آویزشده‌اش در پذیرایی خانه‌اش پیدا شده بود. پس از آن بازپرس همراه مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران و تیم کارشناسان صحنه جرم و متخصصان پزشکی قانونی در محل حادثه حضور یافتند.
این در حالی بود که پیش از رسیدن بازپرس و تیم تحقیق، مأموران کلانتری ۱۳۶ فرجام که از سوی همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان موضوع قرار گرفته بودند، در واحد مسکونی که در طبقه همکف واقع شده بود، حضور یافته بودند و پس از حفظ صحنه اظهارات اولیه همسر متوفی را که اولین نفری بود که جسد را دیده و پلیس را در جریان ماجرا قرار داده بود، ثبت کردند.
همسر متوفی گفت: همسر من ۴۱ ساله بود. شب گذشته ما با هم به یک میهمانی رفته بودیم و وقتی به خانه برگشتیم همه چیز عادی بود. صبح من برای انجام کاری از خانه بیرون رفتم و همسرم در منزل بود وقتی به خانه بازگشتم با جسد شوهرم در حالی روبه‌رو شدم که حلق‌آویز شده بود.

اظهارات همسر متوفی درباره عادی‌بودن رفتار مرد میان‌سال در حالی است که جسد حلق‌آویزشده او جوراب و کفش زنانه به پا داشت و یک جوراب زنانه نیز روی صورت او کشیده شده بود. در حال حاضر با توجه به وضعیت غیرعادی جسد و مرگ مشکوک این مرد، تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید