باند سرقت فامیلی

باند سرقت فامیلی

سه زن در خیابانی شلوغ به شاکی پرونده نزدیک شده و در اقدامی سریع محتویات کیف دستی او شامل یک میلیون دلار پول بحرینی و کارت عابربانک او را سرقت کرده‌اند. ساعتی بعد از این دزدی مشخص شد از کارت عابربانک شاکی مبلغ ۱۴ میلیون تومان برداشت شده است.

کد خبر : ۷۲۱۷۱
بازدید : ۱۲۱۷۸
باند سرقت فامیلی
عروس و مادرشوهری که به همراه سه زن دیگر از فامیل باند سرقت تشکیل داده بودند، بعد از ۴۱ فقره دزدی دستگیر شدند. گزارش سرقت‌های سریالی از کیف دستی زنان در مناطق مختلف شهر مشهد، پلیس را بر آن داشت تا طرح ویژه‌ای را برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌های تیزدستانه خیابانی در دستور کار خود قرار دهد.

درحالی‌که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه داشت، دزدی تازه‌ای به پلیس گزارش شد. مال‌باخته که زنی خارجی است، توضیح داد اصلا متوجه نشده این دزدی چه زمانی اتفاق افتاده و وقتی قصد داشته وسیله‌ای را از کیفش بردارد، فهمیده زیپ آن باز است.
بررسی‌های اولیه فاش کرد سه زن در خیابانی شلوغ به شاکی پرونده نزدیک شده و در اقدامی سریع محتویات کیف دستی او شامل یک میلیون دلار پول بحرینی و کارت عابربانک او را سرقت کرده‌اند. ساعتی بعد از این دزدی مشخص شد از کارت عابربانک شاکی مبلغ ۱۴ میلیون تومان برداشت شده است.
پیگیری‌های علمی و تخصصی ادامه یافت و افسران پلیس زن دریافتند عاملان سرقت با مراجعه به یک فروشگاه در مشهد ۱۴ میلیون تومان لوازم صوتی و تصویری خریداری کرده بودند. پس از بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته این فروشگاه تصویر سارقان به دست آمد. مأموران بعد از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند و با هماهنگی قضائی به آنجا رفتند.
آن‌ها سه دستگاه تلویزیون ال‌ای‌دی، چهار عدد باند بزرگ، دو تخته فرش، هفت دستگاه گوشی تلفن همراه، مبلغ ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان وجه نقد و تعدادی دیگر از لوازمی را که با پول مسروقه خریداری شده بود کشف کردند. در این عملیات دو گرداننده اصلی این باند را که زنی با ۱۶ سابقه کیفری و عروسش با هشت سابقه کیفری هستند، به همراه سه زن دیگر از اعضای این خانواده دستگیر کردند.
متهمان بعد از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند و اعتراف کردند در اماکن شلوغ به زنانی که حواسشان به کیف دستی‌شان نبود نزدیک می‌شدند و در اقدامی سریع پول‌های داخل کیف را می‌دزدیدند و با آن لوازم مختلف می‌خریدند.

سرهنگ «اکبر آقابیگی»، فرمانده انتظامی مشهد، درباره این پرونده گفت: متهمان در تحقیقات اولیه به ۴۱ فقره سرقت در اطراف پارک ملت، مجموعه باغ‌وحش و خیابان‌های شلوغ شهر مشهد اعتراف کردند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید