قتل مرموز مادر و دختر در خانه

قتل مرموز مادر و دختر در خانه

او وقتی به خانه ما رسید دید در آپارتمان نیمه‌باز و کلید نیز پشت در است. خانه هم به‌هم‌ریخته به نظر می‌رسید و وقتی برادرم اتاق‌ها را جست‌وجو کرد با جسد همسر و دخترم مواجه شد.

کد خبر : ۷۲۱۷۲
بازدید : ۱۲۰۷۲
قتل مرموز مادر و دختر در خانه
کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را درباره قتل مادر و دختری که اجسادشان در منزلشان پیدا شده است آغاز کردند. پدر خانواده درحال‌حاضر به‌عنوان مظنون در بازداشت به‌سر می‌برد. فردی ساعت 20:30 پنجشنبه با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفت و از وقوع دو قتل در بلوار فردوس خبر داد.

مأموران عملیات کلانتری به‌سرعت در محل اعلامی که در طبقه پنجم ساختمانی مسکونی بود حاضر و با انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند فرد تماس‌گیرنده از بستگان مقتولان است. در این آپارتمان باز بود و شواهد نشان می‌داد زن 48 ساله و دختر 13 ساله‌اش خفه شده‌اند.
اجساد آنها داخل اتاق‌خواب‌های شخصی مقتولان رها شده بود. خانه به‌هم‌ریخته به‌ نظر می‌رسید، اما در همان بررسی‌های اولیه معلوم شد این آشفتگی صحنه‌سازی است. همچنین وسیله‌ای از خانه مقتولان سرقت نشده بود.

همسر و پدر دو مقتول که مردی 50 ساله است، در محل جنایت حضور داشت. او به مأموران کلانتری گفت: در سال 78 با مقتول که دخترخاله‌ام بود، ازدواج کردم.
هشت سال است در این آپارتمان سکونت داریم و من کارمند شرکت خودروسازی هستم. صبح به محل کار رفتم و قرار بود امروز به تبریز مسافرت کنیم. ظهر به خانه رسیدم و وسایلمان را جمع کردیم و با کمک دخترم آنها را به پارکینگ بردم.

این مرد درحالی‌که اشک می‌ریخت، ادامه داد: وسایل را داخل صندوق عقب خودرو گذاشتیم. همین‌ که می‌خواستیم حرکت کنیم، یک جلسه کاری پیش آمد و مجبور شدم به محل کارم بازگردم. دو ساعت بعد با خانه تماس گرفتم که بگویم برای رفتن آماده شوند.
قرار بود به خانه خواهرم در تبریز و از آنجا به ترکیه برویم. کسی جوابگو نشد. با تلفن همراه همسرم تماس گرفتم که او هم پاسخی نداد.

مرد 50 ساله ادامه داد: با برادرم تماس گرفتم و گفتم به خانه ما برود تا اگر اتفاقی افتاده است قبل از رسیدن من کاری انجام دهد. او وقتی به خانه ما رسید دید در آپارتمان نیمه‌باز و کلید نیز پشت در است. خانه هم به‌هم‌ریخته به نظر می‌رسید و وقتی برادرم اتاق‌ها را جست‌وجو کرد با جسد همسر و دخترم مواجه شد.

سرهنگ سرافراز احمدی، رئیس کلانتری 133 شهرزیبا، با تأیید این خبر گفت: با دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت، اجساد برای تعیین علت اصلی فوت به پزشکی‌قانونی منتقل شده‌اند و پدر خانواده به‌عنوان مظنون اصلی پرونده در بازداشت به‌سر می‌برد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید