آنچه باید درباره ی کولر گازی با گارانتی و بدون گارانتی بدانیم

آنچه باید درباره ی کولر گازی با گارانتی و بدون گارانتی بدانیم

کولر گازی بدون گارانتی که در مغازه ها و سایت های اینترنتی به فروش می رسد همگی از قطعات متفرقه که در کارخانه های موجود در کشورهای همسایه تولید می شوند و یا از قطعات کولرگازی های دست دوم بی کیفیت استفاده می کنند که همین امر باعث شده که کولر گازی بدون گارانتی عموما بازدهی خوبی نداشته باشد و هوای محیط را به خوبی به دمای مورد نظر خنک نکند.

کد خبر : ۷۲۲۲۸
بازدید : ۱۲۱۶۹

آنچه باید درباره ی کولر گازی با گارانتی و بدون گارانتی بدانیم

این روزها به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی، اکثر مردم به دنبال رفع احتیاجات زندگی خود با صرف کمترین هزینه هستند. با گرم شدن هوا در اکثر نقاط کشورمان بسیاری به خرید کولر گازی رو آورده اند و مایل به خرید این نوع سیستم های تهویه مطبوع نسبت به سایر تجهیزات سرمایشی موجود در این زمینه می باشند.

با توجه به نیاز بازار فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر در سراسر بازار وجود دارد که محصولات اصلی با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر ارائه می نمایند. اما وارد کننده ها و برخی از افراد دلال و سودجو نیز در مقابل بیکار ننشسته و کولر گازی تقلبی به صورت قاچاق از مرزها وارد کرده که در نگاه اول کاملا شبیه به جنس اصلی می باشد و با مبلغ کمتری در مغازه ها و بازارچه های مرزی به فروش می رسانند.

و افرادی که قصد خرید دارند بدون اطلاع از کیفیت فقط با در نظر گرفتن قیمت کولر گازی اقدام به خرید این نوع محصولات می نمایند. جهت راهنمایی شما مشتریان عزیز قصد داریم در این مقاله برخی نکات مهم و طلایی که باید درباره ی کولر گازی با گارانتی و بدون گارانتی بدانید را بررسی و مورد بحث قرار داده ایم.

ارزان بودن کولر گازی کیفیت آن را تضمین نمیکند!

شاید تا بحال اسم بانه و دیگر بازارچه های مرزی به گوشتان خورده باشد. باید توجه داشت که کولر گازی های که به اسم بانه ای در بازار مرسوم هستند هیچ یک دارای گارانتی معتبر و رسمی از سوی هیچ شرکتی نمی باشند. کولر گازی بدون گارانتی که در بازار ایران موجود است از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بوده و گاها مشاهده شده بعد از مدت بسیار کوتاهی مثلا کمتر از چند ماه با مشکل مواجه شده و خریداران این محصولات متوجه ناکارامدی و بی کیفیتی کولر گازی بدون گارانتی شده اند.

کولر گازی بدون گارانتی که در مغازه ها و سایت های اینترنتی به فروش می رسد همگی از قطعات متفرقه که در کارخانه های موجود در کشورهای همسایه تولید می شوند و یا از قطعات کولرگازی های دست دوم بی کیفیت استفاده می کنند که همین امر باعث شده که کولر گازی بدون گارانتی عموما بازدهی خوبی نداشته باشد و هوای محیط را به خوبی به دمای مورد نظر خنک نکند. اگر شما آن دسته از افرادی باشید که به دلیل قیمت کولر گازی مایل به خرید این نوع محصولات باشید، باید به این نکته توجه نمایید که این کولر گازی ها بعد از مدتی از کار افتاده و با مشکل مواجه می شوند و در این صورت هیچ شرکت یا فرد خاصی مسولیت آن را به عهده نمی گیرد و این موقع است که کولر گازی بدون گارانتی شما بدون استفاده می ماند.

عواملی که باعث میشود کولر های گازی دارای گارانتی باشند

در کنار مغازه هایی که کولر گازی بانه ای و بدون گارانتی بی کیفیت وارد بازار می کنند. کمپانی های داخلی و خارجی بسیاری هستند که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا که بهترین بازدهی را داشته و به مدت طولانی طی سال ها شما می توانید از این کولر گازی ها استفاده نمایید. برندهای معتبری که دارای گارانتی وخدمات پس از فروش در بازار ایران هستند می توان به کولر گازی سامسونگ ، ال جی، هایسنس، گرین، گری، آکس و بسیاری دیگر از مارک های معروف که در ایران دارای نماینده های رسمی فروش و توزیع این محصولات هستند اشاره نمود. تمامی برندهای ذکر شده در کارخانه های بزرگ مجهز به پیشرفته ترین ابزارآلات و زیر نظر مهندسین متخصص و مجرب تولید و عرضه می شوند. اکثر کولر گازی با گارانتی در آزمایشگاه های مجهز تست لوازم کمپانی های معتبر آزمایش و ارزیابی شده و با بالاترین سطح کیفیت به دست مشتریان می رسد.

آنچه باید درباره ی کولر گازی با گارانتی و بدون گارانتی بدانیم

خرید کولر گازی با گارانتی خالی از لطف نیست و از مزایا و ویژگی های خاصی برخوردار است. شرکت های وارد کننده مارک های معتبر همواره در تلاش اند که بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند و به هدف جلب رضایت هر چه بیشتر هموطنان راهکارهایی عرضه می کنند.

کولر گازی با گارانتی علاه بر حمل و نقل کم هزینه، دارای نصب و راه اندازی رایگان می باشند که توسط نیروهای متخصص در تمامی نمایندگی های فعال سراسر کشور انجام می پذیرد. در صورت بروز مشکلات احتمالی برای دستگاه در کوتاهترین زمان شرکت گارانتی کننده به محلی که کولر گازی با گارانتی نصب شده نیروی متخصص فرستاده و مشکل را بررسی می کنند و بسیاری از آنها به مدت 5 الی 10 سال کیفیت محصولات خود را گارانتی و تضمین نمی نمایند. اما کولر گازی بدون گارانتی هیچ یک از خدمات ذکر شده را ندارد.

مشکلات اصلی کولر گازی بدون گارانتی

همانطور که اشاره شد تفاوت هایی مهمی بین کولر گازی بدون گارانتی و کولر گازی با گارانتی وجود دارد که این دو را از یکدیگر متمایز ساخته، هردوی این محصولات هم از نظر کیفیت ساختاری و هم خدمات پس از فروش متفاوت هستند در ادامه به

  • کولر های گازی که بدون گارانتی به فروش می رسند، در 90 درصد مواقع فاقد لوله های مسی هستند که شما بعد از خرید کولر گازی باید هزینه ای اضافی بابت خرید این لوله مسی پرداخت نمایید، و یا اینکه در برخی مواقع ممکن است لوله مورد نظر با جنس مرغوب در بازار موجود نباشد.
  • اغلب اوقات کولر گازی بدون گارانتی شما در حالتی به دستتان میرسد که گاز مبرد خنک کننده مخزن آن تخلیه شده و برای پر کردن و شارژ مجدد گاز مخزن باید دوباره هزینه پرداخت کنید.
  • یکی از دیگر از مزایای کولر گازی با گارانتی صرفه جویی در مصارف اقتصادی از جمله هزینه های تعمیر و تعویض، سرویس در طول سال به شما کمک خواهد کرد.
  • کولر های گازی بدون گارانتی و قاچاق در اکثر مواقع دارای برد الکتریکی سوخته و یا خراب هستند. در صورتی که کولر های گازی با گارانتی اصلی دارای گواهی ضمانت و اصالت کالا میباشند.
  • هیچ اطمینانی وجود ندارد تا بدانید کولر گازی بدون گارانتی شما ،دارای گاز R410میباشد و کمپرسور دستگاه و DCآن سالم میباشد. اما در مورد کولر گازی های با گارانتی شما با اطمینان خاطر می توانید محصولی مطمعن خریداری نمایید.

ریسک را کنار بگذارید و تصمیم درست بگیرید!

در مطالب آنچه باید درباره ی کولر های گازی با گارانتی و بدون گارانتی باید بدانید، بررسی و مورد بحث واقع شد. متوجه شدیم که خریدن کولرهای گازی بدون ضمانت کار عاقلانه ای نمی باشد حتی اگر در ابتدا رضایت شمارو جلب کند در طولانی مدت شما را دچار مشکلات فراوان خواهد کرد و صرف هزینه های اضافی را به همراه خواهد داشت.

خوشبختانه شرکت های وارد کننده ی کولر گازی با گارانتی امروزه در سراسر ایران، این امکان را برای مردم فراهم کرده تا با مراجعه و انتخاب کولر گازی برندهای معتبر موجود در فروشگاه ها، به آسانی و در کوتاه ترین زمان از خدمات و مزایای گارانتی و خدمات پس از فروش استفاده کنند بدون آنکه هزینه اضافه ای را خرج کنند.

شما بازدید کننده عزیز می توانید با مراجعه به فروشگاه دما پویا نسبت به مشاهده و خرید سایر سیستم های تهویه مطبوع اقدام نمایید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید