قیمت آپارتمان‌های ۱۰۰ تا ۱۲۵ متر در تهران

قیمت آپارتمان‌های ۱۰۰ تا ۱۲۵ متر در تهران

بخشی از فروشندگان آپارتمان‌های متراژ بزرگ به‌دلیل کاهش تعداد متقاضی و گمانه‌زنی برای ورود به یک دوره رکود معاملاتی، سعی کرده‌اند اندکی در قیمت‌های پیشنهادی خود تعدیل ایجاد کنند.

کد خبر : ۷۲۳۹۰
بازدید : ۹۳۱۲
مشاوران املاک در مناطق مختلف پایتخت وضعیت بازار املاک بزرگ متراژ (بیش از ۱۰۰ مترمربع) را متفاوت از سایر گروه‌های متراژی توصیف می‌کنند.
وضعیت بازار املاک در بخش خرید و فروش حاکی از آن است که اگرچه حجم عمده متقاضیان موجود در بازار، به‌دلیل قدرت خرید اندک در جست‌و‌جوی آپارتمان کمتر از ۸۰ مترمربع هستند، اما در حال حاضر بخش عمده واحد‌های عرضه شده به بازار، دارای متراژی بیش از ۸۰مترمربع هستند.

مشاوران املاک در مناطق مختلف پایتخت به ویژه مناطق مصرفی نیز عنوان می‌کنند، وضعیت بازار املاک عرضه شده به بازار در حالی است که در مقطع کنونی علاوه‌بر آنکه حجم مراجعه به بنگاه‌های املاک به شدت نسبت به ابتدای سال کاهش پیدا کرده بلکه همان تعداد اندک متقاضی حاضر در بازار توان خرید ملک با متراژ بیش از ۸۰ مترمربع را ندارند.

به گفته آنها، بخشی از فروشندگان آپارتمان‌های متراژ بزرگ به‌دلیل کاهش تعداد متقاضی و گمانه‌زنی برای ورود به یک دوره رکود معاملاتی، سعی کرده‌اند اندکی در قیمت‌های پیشنهادی خود تعدیل ایجاد کنند؛ با این حال هنوز بخش عمده این واحد‌ها در توان و قدرت خرید متقاضیان مصرفی نیست.
مشاوران املاک می‌گویند بخش عمده متقاضیان واحد‌های بزرگ متراژ خانوار‌هایی هستند که مقطع کنونی را زمان مناسبی برای تبدیل به احسن کردن ملک خود دیده‌اند.
قیمت آپارتمان‌های ۱۰۰ تا ۱۲۵ متر در تهران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید