ماراتن ۲۴ میلیونی عصر جدید

ماراتن ۲۴ میلیونی عصر جدید

وزیر ارشاد نوشت عصرجدید فرصت دورهمی ملی و خانوادگی است. مرجعیت رسانه‌ای و انسجام اجتماعی به این برنامه‌ها نیازمند است.

کد خبر : ۷۲۳۹۵
بازدید : ۱۲۳۸
ماراتن ۲۴ میلیونی عصر جدید
نتیجه فینال اولین دوره مسابقات عصر جدید پنج‌شنبه شب از شبکه سه سیما با بیش از ۲۴ میلیون رای اعلام شد و واکنش‌های فراوانی را در شبکه‌های مجازی به‌وجود آورد. فاطمه عبادی هنرمندی که با شن روی شیشه نقاشی می‌کشید با ۶۵۴۴٩۶۴ رای به مقام اول دست یافت.
محمد زارع با حرکات فوق‌العاده‌اش ۵٩١۶٣۶٢ رای کسب کرد و دوم شد و پارسا خائف خواننده کم سن و سال اردبیلی با ۵٧١٧٠۶۴ رای سوم شد. البته خیلی‌ها در شبکه‌های مجازی معتقد بودند او نفر اول این مسابقات خواهد بود؛ ولی این اتفاق نیفتاد. عنوان چهارم و پنجم مسابقات هم به سعید فتحى روشن با ٣١۴٨۴٣١ رای و دختران نینجا با٣٠٧٨٧٨٧ رای اختصاص یافت.

در پایان این مسابقات نفر نخست این رقابت ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصصی دریافت کرد و به نفر دوم ۲۰۰ میلیون تومان، نفر سوم ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصصی، نفر چهارم ۷۵ میلیون تومان اعتبار تخصصی و نفر پنجم ۵۰ میلیون تومان اعتبار اهدا شد.
شاید، اما از مهم‌ترین واکنش‌ها می‌توان به توییت وزیر ارشاد اشاره کرد که از این برنامه تمجید و به نوعی از پخش چنین برنامه‌هایی در سیما حمایت کرد. وزیر ارشاد نوشت عصرجدید فرصت دورهمی ملی و خانوادگی است. مرجعیت رسانه‌ای و انسجام اجتماعی به این برنامه‌ها نیازمند است.
فاطمه عبادی، برگزیده اولین دوره برنامه درباره حضورش در این مسابقات و بازخورد آثارش در میان مخاطبان گفت: هر بار که در این برنامه روی صحنه رفتم و کاری را نمایش دادم با واکنش‌های قابل‌توجهی روبه‌رو شدم و این نکته برای من جذاب بود. من کارم را با اثر خوزستان هوا ندارد شروع کردم که شاید در ظاهر یک جمله تکراری است؛ اما برای ما خوزستانی‌ها حرف به حرفش درد است، چون هر از گاهی میزبان گرد و غبار هستیم و این داستان مدام تکرار می‌شود.
من برنامه‌ام را با این قصه شروع کردم تا محرومیت خوزستان را به تصویر بکشم. به همین خاطر از خاک و جغرافیایم گفتم تا تدبیری اتخاذ شود و نمی‌دانم این اتفاق افتاد یا اینکه مثل شن‌های اثرم که با فوت از بین می‌رود، از یاد رفت.

وی افزود: بار دوم با نمایش کار کودک مبتلا به سرطان روی صحنه آمدم و می‌خواستم بین بیماران مبتلا به سرطان روایتگر امید باشم و به بیماران بگویم می‌توانند با امید غول بیماری را شکست بدهند. وی گفت: اثر سوم من قصه کودک کار بود و می‌خواستم توجه را به کودکانی جلب کنم که هر روز بی‌اعتنا از کنارشان می‌گذریم.
وی تصریح کرد: آخرین بار که روی صحنه آمدم انقلابی را بین مردم دیدم و خیلی‌ها در شبکه‌های مجازی واکنش نشان دادند و گفتند با قصه من تلنگر خوردند تا کارت اهدای عضو دریافت کنند. من با این کار‌ها تلاش کردم پیام انسانیت را به مردم برسانم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید