تهدید به اسیدپاشی برای ازدواج

تهدید به اسیدپاشی برای ازدواج

چون به وی علاقه‌مند بودم، او را به انتشار تصاویر شخصی‌اش تهدید کردم، ولی او توجهی نکرد به‌ناچار او را تهدید به اسیدپاشی و برای انتقام‌جویی تصاویر خصوصی او را منتشر کردم و حالا از کارم پشیمانم و درخواست بخشش دارم.

کد خبر : ۷۲۵۴۹
بازدید : ۱۱۲۵۲
تهدید به اسیدپاشی برای ازدواج
پسری که دختر مورد علاقه خود را به اسیدپاشی تهدید کرده بود تا بتواند با او ازدواج کند، دستگیر شد. به دنبال شکایت دختری ۲۴ساله مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام او را به اسیدپاشی تهدید می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای تهران قرار گرفت.

در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد متهم قبل از تهدید اقدام به انتشار تصاویر خصوصی شاکی کرده است و این می‌تواند نشان‌دهنده آشنایی قبلی شاکی و متهم باشد، ولی دختر جوان در این‌باره حرفی نزد.

کارآگاهان مالک خطی را که دختر جوان با آن تهدید شده بود، شناسایی و احضار کردند. مرد ۵۰ ساله بعد از حضور در اداره پلیس گفت: من مالک خط هستم، ولی هیچ اطلاعی از ماجرای تهدید ندارم و شاکی را هم نمی‌شناسم. مأموران در بررسی‌های بعدی دریافتند این خط در اختیار پسر ۲۴ ساله این فرد است.

در ادامه مأموران متوجه شدند متهم و شاکی در یک دانشگاه در حال تحصیل هستند. به این ترتیب، دختر جوان بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: مدتی با متهم دوست دانشگاهی بودم و قصد ازدواج داشتیم، ولی به‌علت نداشتن تفاهم تصمیم به قطع رابطه گرفتم، ولی متهم قبول نکرد.
من در مدت دوستی تعدادی از عکس‌های شخصی‌ام را به او داده بودم و او مکررا من را تهدید به انتشار تصاویرم می‌کرد تا اینکه با مخالفت شدید و قطعی من روبه‌رو شد و پس از انتشار تصاویرم در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام، من را تهدید به اسیدپاشی کرد. من نگران بودم مبادا این کار را انجام دهد به‌همین دلیل شکایت کردم.

با حل‌شدن معمای پرونده و انگیزه متهم، این جوان با همکاری پدرش در پلیس حاضر شد و گفت: در طول تحصیل در دانشگاه به شاکی علاقه‌مند شدم و با هم دوست شدیم و قصد ازدواج با یکدیگر را داشتیم. ناگهان این دختر به همه وعده‌های خود پشت پا زد و با وسط‌کشاندن موضوع نداشتن تفاهم فکری خواست قطع ارتباط کند.
من هم از این موضوع ناراحت شدم و، چون به وی علاقه‌مند بودم، او را به انتشار تصاویر شخصی‌اش تهدید کردم، ولی او توجهی نکرد به‌ناچار او را تهدید به اسیدپاشی و برای انتقام‌جویی تصاویر خصوصی او را منتشر کردم و حالا از کارم پشیمانم و درخواست بخشش دارم.

پرونده پس از تکمیل تحقیقات و مستندات پلیس به دادسرای مبارزه با جرائم رایانه‌ای ارسال شد و متهم در اختیار قانون قرار گرفت.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید