سامسونگ گلکسی A90، 5G در راه بازار

سامسونگ گلکسی A90، 5G در راه بازار

گلکسی A. ۹۰، ۵ G. با وزن ۲۰۶ گرم و پشتیبانی از سیستم سامسونگ دکس برای اتصال به کامپیوتر در دو رنگ سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد.

کد خبر : ۷۲۶۲۹
بازدید : ۱۴۵۳۳
سامسونگ گلکسی A۹۰، ۵G؛ وارد بازار خواهد شد
میثاق محمدی‌زاده | سامسونگ اولین گوشی میان‌رده ۵ G. خود را معرفی کرد. گلکسی A۹۰، ۵G گوشی با تراشه پرچم‌دارها، ولی قیمت و مشخصات جانبی میان‌رده‌ها است. به همین دلیل، تا حدودی سخت است او را یک میان‌رده محسوب کنیم.

سامسونگ روی این گوشی از پردازنده پر قدرت کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ با مودم ۵ G. معروف X. ۵۰ استفاده کرده است. یعنی همان پردازنده و مودمی که روی گلکسی نوت ۱۰ و همین‌طور گلکسی اس ۱۰ پلاس شاهد بودیم.

گلکسی‌ای ۹۰ فایوجی با رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. البته، از اسلات کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر این گوشی ۶.۷ اینچی از نوع سوپرآمولد و رزولوشن ۱۰۸۰ P. است. یک حفره ناچ U. شکل در بخش بالایی وسط نمایشگر دیده می‌شود. زیر این پنل هم حسگر یکپارچه با صفحه‌نمایش کار گذاشته شده است.

با یک نگاه به طراحی گوشی گلکسی A۹۰، ۵G متوجه می‌شویم که با طراحی دیگر گوشی‌های سری A. سامسونگ تفاوت آن‌چنانی ندارد. پیش‌تر، برخی از شایعات می‌گفتند که دوباره سامسونگ در این گوشی از دوربین سلفی چرخنده مانند گلکسی A. ۸۰ استفاده می‌کند. الان روی گلکسی‌ای ۹۰ فایوجی یک دوربین سه‌گانه با طراحی معمولی عمودی کار شده است.
سامسونگ گلکسی A۹۰، ۵G؛ وارد بازار خواهد شد
۵ G. به میان‌رده‌ها رسید
این دوربین شامل یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج است. میدان دید لنز اولتراواید ۱۲۳ درجه با گشودگی دهانه F. ۲.۲ است. دیافراگم سنسور‌های دیگر این دوربین F. ۲.۰ (سنسور اصلی) و F. ۲.۲ (عمق‌سنج) است.

درون حفره ناچ صفحه‌نمایش A. ۹۰، ۵ G. هم یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با اپرچر F. ۲.۰ و قابلیت لایو فوکوس کار گذاشته شده است. سامسونگ می‌گوید این گوشی برای سلفی‌باز‌ها است، چون تصاویر بسیار باکیفیتی ثبت می‌کند.

شارژر این گوشی بزرگ‌تر انتخاب شده است تا جوابگوی انرژی مورد نیاز مودم ۵ G. باشد و عمر شارژ مناسبی به کاربر بدهد. شارژ این میان‌رده ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که با یک شارژر سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌شود.

گلکسی A. ۹۰، ۵ G. با وزن ۲۰۶ گرم و پشتیبانی از سیستم سامسونگ دکس برای اتصال به کامپیوتر در دو رنگ سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد.
سامسونگ گلکسی A۹۰، ۵G؛ وارد بازار خواهد شد
غالب تولیدکننده‌های گوشی تا کنون قابلیت ۵ G. را با پرچم‌دار‌های خود عرضه کردند، ولی اکنون سامسونگ یک میان‌رده با پردازنده و ۵ G. عرضه می‌کند. شاید بتوان هم‌رده این گوشی در بازار را شیائومی Mi ۹ T. Pro دانست که باز هم یک میان‌رده با قابلیت اتصال به شبکه‌های ۵ G. است.

سامسونگ اعلام کرده است این اسمارت‌فون از فردا در بازار کره جنوبی عرضه می‌شود، ولی قیمت آن مشخص نیست.
منبع: وبسایت یک پزشک
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید