بهترین لپ‌تاپ‌های نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹

بهترین لپ‌تاپ‌های نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹

در ایفای ۲۰۱۹ امسال چندین لپ‌تاپ جدید معرفی شده است. لپ‌تاپ‌هایی با طراحی نازک‌تر، ولی کارت‌های گرافیکی قدرتمندتر که البته گران‌تر از لپ‌تاپ‌های سال گذشته هستند و هر کاربری توانایی خرید آن‌ها را ندارد.

کد خبر : ۷۲۶۵۷
بازدید : ۱۲۷۴۰
میثاق محمدی‌زاده | نمایشگاه IFA ۲۰۱۹ به تازگی در شهر برلین آلمان شروع به کار کرده. به رسم معمول، باید منتظر معرفی چند اسمارت‌فون، تبلت، لپ‌تاپ و محصولات دیجیتالی دیگر از سوی برند‌های شناخته شده باشیم.

در ایفای ۲۰۱۹ امسال چندین لپ‌تاپ جدید معرفی شده است. لپ‌تاپ‌هایی با طراحی نازک‌تر، ولی کارت‌های گرافیکی قدرتمندتر که البته گران‌تر از لپ‌تاپ‌های سال گذشته هستند و هر کاربری توانایی خرید آن‌ها را ندارد.

این لپ‌تاپ‌ها برای افرادی مناسب هستند که سبکی و قدت را تواما باهم می‌خواهند. لپ‌تاپی قابل حمل، ولی توانایی اجرای بازی‌های گرافیکی رده بالا!

نمی‌دانیم کدام‌یک از این لپ‌تاپ‌ها وارد بازار ایران می‌شوند و دقیقا چه قیمتی خواهند داشت، ولی اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ در ماه‌های آینده را دارید؛ بهتر است به فهرست بهترین لپ‌تاپ‌های ایفای ۲۰۱۹ نگاهی بیندازید:
بهترین لپ‌تاپ‌های نمایشگاه ایفای ۲۰۱۹
Dell XPS ۱۳، ۲-in-۱
لپ‌تاپ دل XPS ۱۳ یکی از بهترین ۱۳ اینچی‌هایی است که می‌توانید در بازار بخرید. حالا، شرکت دل ترجیح داده مدل ۲ در ۱ یا ۳۶۰ درجه صفحه‌نمایش XPS ۱۳ را هم عرضه کند.

اولین مدل هیبریدی XPS ۱۳ از کیفیت جنس بسیار بالایی برخوردار است و بهترین ویژگی‌های مدل‌های پیشین این لپ‌تاپ را در خود جای داده است تا شما را به یک سطح دیگری از کاربری ببرد. به طور کامل بازطراحی شده است تا یکی از بی‌نظیرترین لپ‌تاپ‌هایی باشد که تا کنون دیده‌اید؛ اگرچه قیمتی ۱۰۰۰ دلار دارد.

از پردازنده Ice Lake نسل دهم اینتل سود می‌برد که نسبت به مدل‌های پیشین مصرف انرژی کمتری دارد. از سوی دیگر، کارایی این دستگاه نباید کمتر از مدل‌های قبلی ایکس‌پی‌اس ۱۳ شود. به‌ویژه اینکه از کارت گرافیکی Iris Plus بهبود داده شده نیز استفاده شده است. نسبت تصویر این لپ‌تاپ هم ۱۶:۱۰ شده تا فضای عمودی بیشتری برای کار‌ها فراهم شود.
بهترین لپ‌تاپ‌های نمایشگاه ایفای ۲۰۱۹
Razer Blade Stealth
همان لپ‌تاپی است که طرفداران شرکت ریزر انتظار داشتند. یک لپ‌تاپ مخصوص بازی با طراحی خوب و کیفیت ساخت بالا که همه را عاشق خود می‌کند، ولی نمی‌خواستند همانند لپ‌تاپ‌های سنگین گیمینگ رایج بازار باشد.

تا کنون لپ‌تاپ‌های Blade Stealth یک دستگاه معمولی برای گیمینگ بودند که حداکثر از کارت گرافیکی انویدیا جی‌فروس MX ۱۵۰ استفاده می‌کردند، ولی مدل ۲۰۱۹ این ماشین تغییرات زیادی داشته و به طور کلی سطح کیفیت لپ‌تاپ را تغییر داده است.

اکنون، می‌توانید بازی‌های سنگین و مدرن امروزی با گرافیک‌های فوق‌العاده را روی لپ‌تاپ جدید ریزر اجرا کنید بدون اینکه چیزی به وزن دستگاه افزوده شود. ریزر Blade Stealth با پردازنده Core i. ۷-۱۰۶۵ G. ۷ نسل دهم اینتل و کارت گرافیک GTX ۱۶۵۰ جی‌فورس انویدیا عرضه می‌شود. اولین باری است که چنین پردازنده و کارت گرافیکی روی یک لپ‌تاپ ۱۳ اینچی قرار می‌گیرد.
بیشتر بخوانید: غول‌های دیجیتالی در ایفا ۲۰۱۹
مدل پایه این دستگاه با پردازنده Core i. ۷ و کارت گرافیک MX ۱۵۰ انویدیا و کارت داخلی اینتل Iris Plus نسل دهم عرضه می‌شود و قیمتی ۱۵۰۰ دلار خواهد داشت. مدل ۴ K. و GTX ۱۶۵۰ نیز با قیمت ۲ هزار دلار عرضه می‌شود.
بهترین لپ‌تاپ‌های نمایشگاه ایفای ۲۰۱۹
Lenovo IdeaPad S۵۴۰
حاشیه‌های باریک صفحه‌نمایش از لپ‌تاپ XPS ۱۳ شروع شد و بعد به یک موج قوی در این صنعت رسید. حالا، لپ‌تاپ IdeaPad S. ۵۴۰ لنوو به بهترین شکل آن را پیاده‌سازی کرده است. این لپ‌تاپ دارای حاشیه‌های بسیار باریکی است که اتفاقا خیلی خوب هم شدند.

توجه کنید که اندازه کلی شاسی از نظر عمق و عرض با لپ‌تاپ دل XPS ۱۳ یکسان است. هر دو لپ‌تاپ وزنی ۲.۶ پوند دارند، ولی لپ‌تاپ دل نازک‌تر و دارای ضخامت ۰.۴۶ اینچ در مقابل ۰.۵۸ اینچ است.

روی این لپ‌تاپ هم از نسل دهم پردازنده‌های اینتل (Comet Lake) استفاده شده است که از پردازنده دل XPS ۱۳ جدیدتر است. روی IdeaPad S. ۵۴۰ کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس MX ۲۵۰ قرار گرفته که یک جی‌پی‌یو مناسب برای گیمینگ و کاربرد‌های دیگر است. این کارت گرافیک از پردازنده‌های گرافیکی ادغام شده اینتل سری UHD بهتر است و می‌تواند یک مزیت ویژه در بازار باشد. قیمت لپ‌تاپ جدید لنوو از ۱۰۰۰ دلار شروع می‌شود.
بهترین لپ‌تاپ‌های نمایشگاه ایفای ۲۰۱۹
Asus ProArt StudioBook One
ایسوس یکی از سازندگان خلاق لپ‌تاپ در بازار است. هیچ سری لپ‌تاپی از این شرکت با استقبال کم کاربران روبرو نشده و همیشه توانسته محصولاتی با نوآوری‌های غافل‌گیرکننده عرضه کند.

جدیدترین لپ‌تاپ ایسوس به نام ProArt StudioBook One در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ معرفی شد که باز هم یک محصول خلاقانه و شیک است. قدرت پردازشی و گرافیکی این لپ‌تاپ کامل است و بیشتر به کارایی دسکتاپ‌ها نزدیک می‌شود. پردازنده اینتل Core i. ۹ نسل نهم به همراه کارت گرافیک انویدیا Quadro RTX ۶۰۰۰ می‌توانند قدرتی بی‌نظیر برای اجرای بازی‌های گرافیکی فراهم کنند.

ایسوس در طراحی این لپ‌تاپ دست به ابتکار زده است و با همکاری انویدیا، CPU و GPU را در پشت صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی قرار داده تا در بدنه اصلی لپ‌تاپ یک ماژول حرارتی تیتانیومی نصب شود و دمای بخش صفحه‌کلید کاهش پیدا کند. این طراحی که با نام Nvidia Ace شناخته می‌شود؛ خنک‌کنندگی بیشتر برای سیستم ایجاد کرده و اجازه می‌دهند کارایی CPU و GPU افزایش پیدا کند.

صفحه‌نمایش ۴ K. با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ یکی دیگر از خلاقیت‌های ایسوس است. چون روی این نمایشگر قابلیت Pantone فعال شده است و از ۱۰۰ درصد رنگ Adobe RGB پشتیبانی می‌کند. تاچ‌پد این لپ‌تاپ هم ابتکاری و ScreenPad ۲.۰ است که دارای یک صفحه لمسی دوم برای بهینه‌سازی انواع اپلیکیشن‌ها و عملکرد‌ها است.
بهترین لپ‌تاپ‌های نمایشگاه ایفای ۲۰۱۹
Acer Predator Triton ۳۰۰
ایسر هم چندین لپ‌تاپ در نمایشگاه ایفای ۲۰۱۹ معرفی کرد که مهم‌ترین آن‌ها لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton ۵۰۰ با ویژگی جنون‌آمیز صفحه‌نمایش ۳۰۰ هرتزی بود. البته، ایسر لپ‌تاپ Predator Triton ۳۰۰ را هم معرفی کرده است که یک نسخه ارزان‌تر و متعادل‌تر با قابلیت‌های گیمینگ کمتر برای کاربران میان‌رده بازار است.

پریدیتور ترایتون ۳۰۰ با یک طراحی بسیار باریک و سبک با وزنی کمی بیشتر از ۵ پوند عرضه شده است. شاسی این لپ‌تاپ تمام آلومینیومی به رنگ مشکی مات است. یک نورپردازی LED آبی رنگ نیز در این بدنه کار گذاشته شده است تا جذاب‌تر شود.

این لپ‌تاپ با پردازنده Core i. ۷ نسل نهم، کارت گرافیک جی‌فورس GTX ۱۶۵۰ انویدیا و قیمت ۱۴۲۵ دلار عرضه می‌شود. خریداران می‌توانند پیکربندی حداکثر دو درایو SSD یک ترابایت NVMe PCIe یا یک هارددیسک ۲ ترابایتی HDD را انتخاب کنند.
۱۶ گیگابایت رم DDR ۴ برای این لپ‌تاپ انتخاب شده است. صفحه‌نمایش پریدیتور ترایتون ۳۰۰ هم ۱۵.۶ اینچی با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخگویی ۳ میلی ثانیه است. از فناوری Waves NX برای تولید صدای سه‌بعدی نیز بهره می‌برد.
منبع: وبسایت یک پزشک
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید