چگونه به صورت آنلاین کفش بخریم؟

چگونه به صورت آنلاین کفش بخریم؟

چند ترفند ساده می‌تواند به شما در انتخاب اندازه مناسب و بهترین فروشگاه اینترنتی کمک کند که در نهایت موجب می‌شود همان کفشی را دریافت کنید که در وب‌سایت مورد نظر مشاهده کردید.

کد خبر : ۷۲۷۴۷
بازدید : ۱۰۱۸۸

چگونه به صورت آنلاین کفش بخریم؟

خرید کفش می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد، اما گاهی اوقات شما فقط می‌خواهید آن را خیلی راحت و از روی کاناپه یا تخت‌خواب خود انجام دهید! خرید کفش به صورت آنلاین راحت است و گزینه‌های مختلفی را برای انتخاب جلوی روی شما می‌گذارد، اما اگر در مورد اندازه سایز کفش مطمئن نیستید، یا اینکه دوست دارید کفش را بپوشید و از راحتی آن مطمئن شوید، خرید آنلاین دشوار خواهد بود. چند ترفند ساده می‌تواند به شما در انتخاب اندازه مناسب و بهترین فروشگاه اینترنتی کمک کند که در نهایت موجب می‌شود همان کفشی را دریافت کنید که در وب‌سایت مورد نظر مشاهده کردید.

پیدا کردن فروشگاه آنلاین

به دنبال وب‌سایت‌های معتبر با برندهای شناخته شده یا فروشگاه‌های آنلاین برندهای معتبر بگردید. برای یافتن کفش با بالاترین کیفیت، بهتر است سراغ فروشگاه‌ها یا وب‌سایت‌های برندهایی که می‌شناسید و به آنها اعتماد دارید، بروید. اگرچه ممکن است همان برند معتبر را در فروشگاه‌های آنلاین دیگر با قیمتی مناسب‌تر پیدا کنید، اما تضمینی نیست که کفشی که می‌خرید با کیفیت مناسب و یا حتی محصول همان برند باشد. سراغ وب‌سایت‌های رسمی برندها و فروشگاه‌های شناخته شده بروید که به خدمات و محصولات آنها اعتماد دارید.

  • صفحه "درباره ما" وب‌سایت را بررسی کنید و کمی جستجو کنید تا مطمئن شوید که آن وب‌سایت قانونی است. وب‌سایت باید به خوبی طراحی شده و بدون اشکال فنی باشد و هر محصولی باید در صفحه خود توضیحات و اطلاعات کافی داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی دنیلی با ارائه اطلاعات جامع و کامل انتخاب را برای شما راحت کرده است. به راحتی می‌توانید در این فروشگاه کفش‌های زنانه و مردانه، کیف‌های زنانه و مردانه و همچنین اکسووری‌های مرتبط را پیدا کنید و از خرید اینترنتی لذت ببرید.

فروشگاهی با قوانین مرجوعی مناسب پیدا کنید

حتی اگر اندازه کفشی که می‌خرید مناسب باشد و شکل و طراحی آن را نیز دوست داشته باشید، ممکن است مشکلی پیش آید که در پی آن مجبور شوید کفش را به شرکت ارجاع دهید. قبل از خرید، قوانین بازگشت کالا را به طور کامل بخوانید و بدانید که چه مواردی در قوانین بازگشت آمده است. آیا باید هزینه ارجاع کالا را بپردازید؟ آیا با برگرداندن کالا پول به حساب شما بازمی‌گردد یا اینکه در حساب کاربری شما در آن وب‌سایت برای خرید بعدی، باقی می‌ماند؟

برخی از فروشگاه‌های آنلاین به شما این امکان را می‌دهند که به صورت رایگان کالا را بازگردانید، این در حالی است که به عنوان قوانین بازگشت ممکن است خدمات مناسب دیگری نیز داشته باشند. به دنبال وب‌سایتی باشید که قوانین بازگشت کالا جامع‌تری دارد و این کار را برای شما راحت می‌کند. با خرید انواع کفش مردانه دنیلی از فروشگاه آنلاین این برند تا ۷ روز زمان دارید تا در صورت استفاده نکردن از کفش بیرون از خانه، آن را مرجوع کنید.

از برندی خرید کنید که قبلا از آن خرید کردید و سایز پای خود در آن برند را می‌دانید

اندازه و سایز در هر برند ممکن است متفاوت باشد، بنابراین اگر اندازه خود را در یک برند می‌دانید، فرصت خوبی است تا سبک‌های دیگر آن را امتحان کنید. این امر به ویژه در خرید کفش با سبک و سیاق مشابه نیز صدق می‌کند. اگر مثلاً یک جفت کفش روزمره دنیلی خریداری کرده‌اید، می‌توانید همان سایز را برای کفش رسمی دنیلی نیز سفارش دهید.

این همیشه صحیح نیست، اما روند خوبی برای مطمئن شدن از سایز پا در خریدهای اینترنتی است. یکی از خوبی‌های خرید کیف زنانه این است که در آن نیازی به دانستن سایز پا در برندهای مختلف نیست و به راحتی می‌توان از هر فروشگاه اینترنتی کیف برند مورد علاقه خود را خریداری کرد.

اگر می‌توانید به فروشگاه‌های فیزیکی سر بزنید و قبل از خرید ابتدا کفش را امتحان کنید

اگر قبلاً از یک برند خاص خرید نکرده‌اید‌، یک روش عالی برای اطمینان از اندازه مناسب این است که ابتدا آن را در یک فروشگاه فیزیکی امتحان کنید. این برای زمانی که همان کفش را بصورت آنلاین پیدا کردید می‌تواند مفید باشد؛ می‌توانید کفش مورد نظر خود را در فروشگاه آن برند پا بزنید و از اندازه آن مطمئن شوید، سپس آن را در خریدهای آنلاین خود از آن برند می‌توانید استفاده کنید.

یک جفت کفش خریداری کنید که مناسب شما باشد

کفش را برای چه کاری نیاز دارید؟ به این فکر کنید که برای مناسبت یا رویدادی که می‌خواهید در آن شرکت کنید چه کفشی مناسب است. سعی کنید از خرید کفشی که مطمئن نیستید برای چه هدف یا مناسبت خاصی به آن نیاز دارید، خودداری کنید تا در نتیجه از خرج کردن پول بیشتر جلوگیری کنید.

یک جفت کفش راحت پیدا کنید

پیدا کردن کفش بدون امتحان کردن و راه رفتن با آن، سخت است، اما چند ترفند وجود دارد که می‌توانید از آنها برای پیدا کردن یک کفش خوب استفاده کنید! به دنبال کفش‌هایی باشید که دارای قوس مناسب برای حمایت از کف پا، انعطاف پذیری و جا برای انگشتان پا داشته باشند. نقد و بررسی کفش‌ها و همچنین نظر خریداران قبل را بخوانید تا بتوانید راحت‌تر فکر کنید و تصمیم بگیرید.

پس از دریافت کفش، آنها را امتحان کنید و با آنها راه بروید. مطمئن شوید که فضای کافی برای قرار گرفتن انگشتان دارد و عمق کمی نداشته باشد تا باعث تاول شود.

اگر کفش پاشنه بلند خریداری می‌کنید، از نزدیک پاشنه و شیب آن را ببینید. زاویه نادرست در پاشنه کفش، باعث می‌شود که هنگام پوشیدن آن احساس راحتی نکنید.

کفشی را انتخاب کنید که با رنگ لباس و سبک پوشش شما مطابقت داشته باشد

هنگامی که به صورت آنلاین کفش می‌خرید، سعی کنید لباسی از لباس‌های خود را تصور کنید که با هر کفشی می‌تواند جور شود. اگر بتوانید چندین لباس را تصور کنید که بهتر است! شما می‌خواهید مطمئن شوید کفشی را که انتخاب می‌کنید که مطابق با لباس‌هایی است که از قبل دارید و با سبک کلی پوشش شما مطابقت دارد.

به عنوان مثال، کفش‌های مشکی تقریباً با هر رنگ لباس، بجز رنگ‌های پاستیلی و برخی رنگ‌های با تناژ خاکی مطابقت دارند.

کفش‌های قهوه‌ای با رنگ‌هایی مانند برنز، بژ، نارنجی و سبز عالی به نظر می‌رسند، در حالی که کفش‌های سفید لباس‌های ساخته شده از رنگ‌های خنثی، سایه روشن و پاستیلی را تکمیل می‌کنند.

می‌توانید از چرخه رنگ‌ها استفاده کنید تا ببینید کفشی که انتخاب کردید با رنگ بندی خاصی مطابقت دارد یا خیر.

یک جفت کفش ساخته شده از مواد مرغوب را انتخاب کنید

تشخیص کیفیت کفش هنگام خرید آنلاین دشوار است، اما یکی از مهم‌ترین مواردی است که قبل از خرید باید از آن مطمئن شوید. ساخته شدن از مواد با کیفیت بالا باعث می‌شود کفش شما راحت‌تر و ماندگار شود. توضیحات کفش را بررسی کنید تا ببینید کفش مورد نظرتان از چه موادی ساخته شده است، نظر مشتریان را بخوانید و درباره آن کفش و برند جستجو کنید تا ببینید که معمولاً چه بازخوردهایی دارند. مواد مرغوب شامل موارد زیر می‌شود:

  • چرم که انعطاف پذیر و بادوام است. البته اغلب سنگین است و می‌تواند گران باشد.
  • پارچه‌هایی مانند پنبه، پلی استر، پشم یا نایلون. جریان هوا در این پارچه‌ها اغلب در جریان است و دارای انعطاف پذیری نیز هستند.

به تصاویر کفش از چند زاویه نگاه کنید

بر روی تصاویر کفش کلیک کنید تا ببینید کفش انتخابی شما از زوایای مختلف چگونه به نظر می‌رسد. مطمئنا شما قصد ندارید کفشی بخرید که از جلو خوب به نظر بیاید ولی بندهایی پیچیده و یا جزییاتی دارد که شما آنها را دوست ندارید. زمانی که می‌خواهید کفشی را آنلاین بخرید و وب‌سایتی که می‌خواهید از آن خرید کنید تنها یک عکس از کفش دارد، می‌توانید نام کفش را جستجو کنید و تصاویر آن را مشاهده کنید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید