علیرضا فغانی داور لیگ استرالیا؟

علیرضا فغانی داور لیگ استرالیا؟

آقای فغانی که ٤١ سال دارد گفت: او و خانواده‌اش چشم انتظار شروع فصلی تازه در زندگیشان هستند.او پیشتر اعلام کرده بود که بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تصمیم گرفته برای "تحصیل فرزندانش" به استرالیا مهاجرت کند.

کد خبر : ۷۲۸۷۳
بازدید : ۱۰۴۰۵
علیرضا فغانی داور لیگ استرالیا؟
فدراسیون فوتبال استرالیا تایید کرد که علیرضا فغانی، "یکی از بهترین داور‌های دنیا"، در فصل ٢٠٢٠-٢٠١٩، داور تمام وقت لیگ برتر فوتبال استرالیا موسوم به اِی‌لیگ خواهد بود.

به گزارش سایت لیگ برتر فوتبال استرالیا، آقای فغانی به دلیل "مسائل خانوادگی" تصمیم به مهاجرت به استرالیا گرفته بود و این فدراسیون به او قراردادی پیشنهاد کرد که تا در لیگ برتر استرالیا داوری کند.

این سایت آقای فغانی را داوری "بی‌اندازه مورد احترام در سطح بین‌المللی" توصیف و به سوابق داوری او اشاره کرد:

چهار بازی در جام جهانی ٢٠١٨ (از جمله مسابقه سوم چهارمی بین انگلیس و بلژیک)
دو بازی در جام ملت‌های آسیا ٢٠١٩.
دو مسابقه در جام کنفدراسیون‌های ٢٠١٧
فینال المپیک ٢٠١٦ بین برزیل و آلمان
فینال جام ملت‌های اروپای ٢٠١٥
آقای فغانی دو بار در سال‌های ٢٠١٦ و ٢٠١٨ نیز بهترین داور قاره آسیا شده است.

کریس نیکو رئیس فدراسیون فوتبال استرالیا و رئییس کمیته داوران این فدراسیون گفت: "برای ما افتخار بزرگی است که داوری در قواره علیرضا فغانی به لیگ ما پیوسته است. "

"اینکه علیرضا و خانواده‌اش تصمیم گرفتند به استرالیا نقل مکان کنند برای ما بسیار سودمند بوده و برای ما تصمیم آسانی بود که داوری در ای‌لیگ را به او پیشنهاد کنیم. "

"تجربه بین‌المللی او ارزش عظیمی برای این مسابقات خواهد داشت، علاوه بر این که او راهنمای داوران جوان و در حال رشد خواهد بود. "

آقای فغانی هم به این وبسایت گفت که تصمیم به مهاجرت آسان نبوده، اما وقتی خانواده‌اش استرالیا را انتخاب کرد، فراهم شدن شرایط داوری در یکی از بهترین لیگ‌های آسیا و پیگیری داوری در سطح بین‌المللی برایش اتفاقی فوق‌العاده بوده است.

آقای فغانی که ٤١ سال دارد گفت: او و خانواده‌اش چشم انتظار شروع فصلی تازه در زندگیشان هستند.او پیشتر اعلام کرده بود که بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تصمیم گرفته برای "تحصیل فرزندانش" به استرالیا مهاجرت کند.

لیگ برتر فوتبال استرالیا یازده تیم دارد و فصل جدید آن از ١٩ مهر آغاز می‌شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید