فصل پاییز بهترین زمان برای تور استانبول را از دست ندهید

فصل پاییز بهترین زمان برای تور استانبول را از دست ندهید

از مزیت های سفر به استانبول در پاییز این است که معمولا این شهر دوست داشتنی در اینفصل خلوت تر است، بنابراین هزینه های سفر نیز به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا می کند. در واقع در پاییز بلیط هواپیما و رزرو هتل رامی توانیدبا قیمت پایین تریتهیه کنید و در این صورت سفر به صرفه تری را تجربه کنید.

کد خبر : ۷۲۸۹۷
بازدید : ۸۸۳۵

فصل پاییز بهترین زمان برای تور استانبول را از دست ندهید

اگر شماهم جزو علاقه مندان سفر به استانبول ترکیه , از طرفداران تور استانبول هستید ولی در بهار و تابستان به هردلیلی نتوانستید به این شهر توریستی جذاب بروید توصیه می کنیم فصل پاییز و بخصوص مهر و آبان را از دست ندهید.

چرا پاییز زمان خوبی برای سفر به استانبول است؟

همیشه محدودیت های هزینه یکی از مهمترین معیار های انتخاب زمان و مکان مسافرت های ماست.

یکی از مزیت های سفر به استانبول در پاییز این است که معمولا این شهر دوست داشتنی در اینفصل خلوت تر است، بنابراین هزینه های سفر نیز به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا می کند. در واقع در پاییز بلیط هواپیما و رزرو هتل رامی توانیدبا قیمت پایین تریتهیه کنید و در این صورت سفر به صرفه تری را تجربه کنید.

استفاده از تور استانبول مهر مزایای زیادی دارند ولی یکی از مهمترین مزیت های آن قیمت پایین تر نسبت به تعطیلات نوروز و تابستان است.

با بررسی آفر تورهای پاییز ۹۸ در سایت آژانس مسافرتی رویای جهانگردی چهارفصل متوجه میشوید که قیمت تورها خیلی از تابستان ارزان تر و به صرفه تر است.

فصل پاییز بهترین زمان برای تور استانبول را از دست ندهید

یکی از مزیت‌های سفر به این شهر می‌تواند بازدید از مکان‌های تاریخی این شهر و توجه به فرهنگ مردم شهر باشد. چرا که معمولا استانبول در فصول سرد خلوت‌تر از فصول گرم است و شما می‌توانید ارتباط بهتری با مردم محلی داشته باشید.

این هزینه های پایین تر و خلوت بودن نسبی شهر در تور استانبول آبان بازدید از اماکن تاریخی شهر نیز به کمک شما می آید و شما می توانید بسیار راحت تر به بازدید از این اماکن بپردازید. از جمله جاذبه های گردشگری استانبول که می توانید با تور استانبول مهر ماه از آن ها دیدن کنید می توان به کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد، باسیلیکا سیسترن، کاخ دلمه باغچه، بازار بزرگ استانبول، برج گالاتا، شهربازی ویالند و مرکز خرید فروم استانبول اشاره کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد استانبول این است که شما می‌توانید در این شهر ساختمان ها، هتل‌ها و پاساژ‌های مدرن را در کنار بافت قدیمی و تاریخی مشاهده کنید. این تفاوت ظاهری در استانبول بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.

اگر در پاییز به استانبول سفر کردید، باید بدانید که این شهر طبیعت بکر و زیبایی نیز دارد که می‌توانید به راحتی در آن گردش کرده و لذت ببرید. مسلما در مهرماه زیبایی‌های پاییز رنگارنگ، طبیعت استانبول را چشم نوازتر از پیش خواهد کرد. علاوه بر تمام این‌ها استانبول از حمام‌های ترکی، پارک‌های دیدنی و رستوران‌های لوکس بسیاری نیز تشکیل شده است که قطعا برای شما جذاب و دیدنی خواهند بود.
از جمله پارک‌های استانبول می‌توان به پارک هایی، چون ژوراسیک لند، MOlpark, FunLab Eglence Dunyasi و یا پارک آبی Aqua Club Dolphin اشاره کرد. مسلما بازدید از پارک‌های استانبول در فصل پاییز از جذابیت‌های خاص خود برخوردار است.
یکی از ویژگی‌های مهم استانبول این است که در دو قاره واقع شده است. در واقع بخشی از آن در قاره‌ی آسیا و بخش دیگرش در قاره‌ی اروپا قرار دارد. این دو بخش استانبول توسط پل بسفر به هم متصل شده اند و همین پل یکی از جاذبه‌های توریستی شهر استانبول محسوب می‌شود. پل بسفر به پلی میان دو قاره شهرت یافته است و در کنار دیگر جاذبه‌های گردشگری، استانبول را به شهری توریستی تبدیل کرده است.

اگر به این شهر سفر کردید، حتما بازدید از این پل را نیز در برنامه‌ی سفر خود بگنجانید. چرا که این پل علاوه بر موقعیت خاصی که دارد به امکانات گردشگری خاصی نیز مجهز شده است و می‌تواند خاطره‌ی خوبی را برای شما به یادگار بگذارد. کشتی سواری در بسفر استانبول یکی از جاذبه‌های پر طرفدار این شهر محسوب می‌شود.

بنابراین بهترین زمان و تخفیف های ویژه را از دست ندهید و برای بررسی و خرید آنلاین تور های استانبول ویژه مهر و آبان به وب سایت آژانس مسافرتی چهارفصل https://chaharfasl.net مراجعه کنید.

منبع : ویرلن

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید