مقصران مرگ عماد ۶ ساله آزاد شدند

مقصران مرگ عماد ۶ ساله آزاد شدند

شامگاه دوشنبه ۲۵ شهریور پسر ۶ ساله‌ای هنگام بازی تیم فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در محوطه ورزشگاه به علت برخورد با داربست‌های فلزی دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.

کد خبر : ۷۲۹۲۳
بازدید : ۱۱۹۳۶
آزادی مقصران مرگ عماد ۶ ساله
متهمان پرونده مرگ عماد، پسر ۶ ساله‌ای که در استادیوم آزادی جان باخت پس از پرداخت دیه ۳۶۰ میلیون تومانی، با قرار وثیقه آزاد شدند.شامگاه دوشنبه ۲۵ شهریور پسر ۶ ساله‌ای هنگام بازی تیم فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در محوطه ورزشگاه به علت برخورد با داربست‌های فلزی دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.
دقایقی بعد با اعلام موضوع به بازپرس جنایی پایتخت تحقیقات آغاز شد و در بررسی‌های صورت گرفته توسط دو کارشناس ایمنی کار و رشته برق، مدیرعامل شرکت پیمانکاری متولی تأسیسات برق استادیوم آزادی و نصاب داربست در این حادثه مقصر شناخته شده و هر دوی آن‌ها با قرار وثیقه بازداشت شدند.
اما صبح دیروز در ادامه تحقیقات و با اثبات قصور متهمان با دستور بازپرس پرونده و با توجه به اینکه مرگ در ماه حرام رخ داده بود دیه ۳۶۰ میلیون تومانی از سوی شرکت بیمه به خانواده عماد پرداخت شد و متهمان با سپردن وثیقه آزاد شدند. پرونده نیز با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه کیفری تهران فرستاده خواهد شد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید