تماشای تهران پاییزی از فراز برج میلاد تهران

تماشای تهران پاییزی از فراز برج میلاد تهران

برج میلاد که پس از برج آزادی از معروف‌ترین‌هاست، ششمین برج بلند مخابراتی جهان و نوزدهمین سازه بلند نامتکی دنیا شناخته‌شده است.

کد خبر : ۷۳۰۴۹
بازدید : ۹۸۰۶

تماشای تهران پاییزی از فراز برج میلاد تهران

همه ما که در تهران زندگی می‌کنیم یا به این شهر بزرگ سفر کرده‌ایم، حداقل یکبار برج میلاد را دیده‌ایم. اگر هم فرصت تماشای این برج را پیدا نکرده‌ایم درباره برج میلاد تهران در نابرو مطالبی را خوانده‌ایم که سطح اطلاعات‌مان را درباره این برج افزایش داده است.

این برج زیبا که پس از برج آزادی از معروف‌ترین‌هاست، ششمین برج بلند مخابراتی جهان و نوزدهمین سازه بلند نامتکی دنیا شناخته‌شده است.

همچنین زیربنای این برج حدود ۱۳ هزار متر است و ازنظر وسعت کاربری سازه رأس، در میان تمام برج‌های مخابراتی دنیا رتبه اول را دارد. این برج زیبا به دلیل بلندی و ظاهر متفاوتش تقریباً از همه جای تهران دیده می‌شود.

برج میلاد از ۵ قسمت اصلی شامل، شالوده، ساختمان پای برج (لابی)، ‌ بدنه اصلی برج، سازه راس و دکل تشکیل شده است که ساختمان راس آن یکی از بزرگ‌ترین ساختمان‌های راس در برج‌های مخابراتی دنیاست.

تماشای تهران پاییزی از فراز برج میلاد تهران

در سالهای اخیر نیز زمزمه‌هایی از سوی برخی از کارشناسان به گوش می‌رسد که برج میلاد تهران روی گسل زلزله شهرک غرب واقع شده است و شایعاتی نیز در مورد خطر کج شدن یا ایجاد صداهایی که نشان از لرزش برج است منتشر شده است. با تمام این حرف‌ها برج میلاد تهران قرص و محکم بر جای خود ایستاده است و با مجموعه امکانات رفاهی که برای رفاه حال بازدیدکنندگان از میلاد در نظر گرفته است، این برج را به محلی خاص برای گردشگران تبدیل کرده است.

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که تاکنون از برج میلاد تهران Milad Tower بازدید نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم سری به برج میلاد تهران بزنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید