بازداشت سحر تبر؛ راست و دروغ زندگی شاخ اینستاگرام

بازداشت سحر تبر؛ راست و دروغ زندگی شاخ اینستاگرام

بازداشت سحر تبر، دختری معروف اینستاگرامی خبرساز شد. در حالی که هنوز پرسش‌های زیادی درباره حقیقت زندگی سحر تبر و هدفش از انتشار عکس‌ها وجود دارد.

کد خبر : ۷۳۲۷۷
بازدید : ۳۰۶۳۹۵
فرادید | بازداشت سحر تبر به دستور دادسرای ارشاد تهران، اتفاق افتاد. دختری ۲۲ ساله که با اشتراک گذاشتن عکس‌های ترسناک از خودش، شاخ اینستاگرام شده بود و کلی فالوور داشت. اما کسی اطلاع درستی از حقیقت سحر تبر نداشت. این‌که واقعا چند تا عمل زیبایی کرده؟ می‌خواسته خودش را شبیه آنجلینا جولی کند یا عروس مرده تیم برتون؟ آیا او بیمار است یا یک کلاهبردار؟ آیا سحر تبر یک هنرمند خلاق است یا دختری که به هر دلیل دنبال جذب طرفدار و رسیدن به شهرت است؟ حالا، اما احتمالاً بازداشت سحر تبر معروف اینستاگرام کلید حل این معما می‌شود و جواب این سوال‌ها به زودی داده خواهد شد.
بازداشت سحر تبر
چرا بازداشت شد؟
به گزارش فراید؛ بازداشت سحر تبر زمانی اتفاق افتاد که در اینستاگرام فالوور زیاد داشت. می‌گفتند ژانر وحشت اینستاگرام است. عنوان تبر هم به این وحشت اضافه می‌کند. بعضی‌ها می‌گفتند زامبی است. تمام شایعات و لقب‌ها، فالوور‌های سحر تبر را زیادتر می‌کرد. می‌گویند درآمد نجومی هم داشته است. این سیمای ترسناک و عجیب که محصول مشترک هنر فتوشاپ، گریم حرفه‌ای و چند جراحی بود از سحر تبر شاخ اینستاگرام ساخت. حالا، اما به دستور دادسرای ارشاد تهران سحر تبر بازداشت شده است. به این اتهام که هنجارشکن است و خشونت را ترویج می‌دهد. به مقدسات و حجاب توهین کرده و با گسترش اباحه‌گری و تشویق جوانان به فساد درآمد نامشروع به دست آورده است.
سحر تبر کیست
سحر تبر با عکس‌هایی که در اینستاگرام منتشر می‌کرد معروف شد

سحر تبر کیست؟

سحر تبر، فاطمه خ. متولد سوم اسفند سال ۱۳۷۶ در تهران است. دختری معمولی که اتفاقاً صورتی زیبا و متناسب دارد. سحر تبر اولین بار با این خصوصیات شناخته شد؛ چشم‌های خاکستری ترسناک، بینی کج سربالا، لب‌های بسیار درشت و جمجمه مخروطی و از همه مهم‌ترین لاغری شگفت‌انگیز. شایع شد که دختری با ۵۰ عمل جراحی زیبایی می‌خواسته خود را شبیه آنجلینا جولی کند. تصویر‌های عجیبش را کنار عکس آنجلیا جولی می‌گذاشتند. انگار کاریکاتوری ترسناک از چهره آنجلینا جولی باشد. بعضی‌ها هم بیشتر دقت کردند و شباهتی بین اون و "عروس مرده" تیم برتون پیدا کردند؛ که انصافاً بی‌شباهت هم نبود.

ماجرا که هیجان پیدا کرد. سحر تبر عکس‌های جدیدی منتشر کرد. عکس‌هایی که گونه‌هایش را سوراخ کرده بود و دست‌وپایش کج شده بود.
عکس های سحر تبر

اما بعد از مدتی تصمیم گرفت چهره واقعی خودش را نشان دهد. سحر تبر اینستاگرام یا فاطمه دنیای واقعی دختری معمولی بود. سحر تبر اعلام کرد چهره‌اش را تغییر می‌داده آن‌هم با آرایش و ابزار‌های دیجیتال. این کار را هم برای تفریح می‌کرده. شایعات، اما آن‌قدر زیاد بود که راست و دروغ حرف‌هایش مشخص نشد. معلوم نشد کدام عکس قبل از عمل است کدام بعد از عمل! اصلا عملی در کار بوده و اگر بوده چند تا عمل بوده؟!

سحر تبر گفته است یک سری جراحی انجام داده، مثلا لب‌هایش را تزریق کرده و لیپوساکشن انجام داده ولی بیشتر گریم و فتوشاپ است. او کارش را نوعی هنر می‌داند که با هر عکس صورتش را بامزه‌تر می‌کند. البته که از فالوور‌ها و درآمدش حرفی نزده است.
عکس های سحر تبر

هدف سحر تبر چیست؟

آیا همه چیز واقعی است یا گول خوردیم؟

برای جراحی سحر تبر شایعات زیادی ساخته شد. یکی می‌گفت: عمل زیبایی‌اش خراب شده و از شکل و قیافه افتاده است. یکی می‌گفت: عشق آنجلینا جولی است. بعضی‌ها می‌گفتند آنورکسیا داد و فکر می‌کند چاق است و خودش را لاغر کرد. شایعاتی هم بود که سحر تبر در عشق شکست خورده و تصمیم گرفته خودش را شبیه شخصیت "عروس مرده " کند. بعضی‌ها هم پر و پا قرص می‌گفتند عکس‌ها فتوشاپ است؛ آن‌هم فتوشاپ نه چندان حرفه‌ای. می‌گفتند جزئیات فراوانی از کج و کوله شدن پاهایش و خمیدگی دیوار‌ها در تصویر همه نشان دهنده حقه‌های تصویری هستند. هرچند نمی‌شود خلاقیت هنری‌اش را هم نادیده گرفت.

مصاحبه‌‌ای از سحر تبر منتشر شده که از مردم می‌خواهد قضاوتش نکنند.

سحر تبر در این مصاحبه گفته است: مردمی که او را نمی‌شناسند با دیدن یک عکس درباره‌اش قضاوت می‌کنند و فحش می‌دهند. این برایش عجیب است چرا که عکس‌ها از نظر خودش ساده و معمولی است و نیازی به فحش و ناسزا نیست.

سحر تبر گفته است دنبال حاشیه نیست و این سبک زندگی را انتخاب کرده، چون دوستش دارد. اما این دوست داشتن حالا برایش گران تمام شده است. سحر تبر در بازداشت است تا به اتهاماتش درباره کسب درآمد از روش‌های نامشروع، اباحه‌گری و ترویج خشونت پاسخ دهد. صفحه اینستاگرام سحر تبر بسته شده و فعلا تمام فالوورهایش را از دست داده است.
سحر تبر در اینستاگرام
سحر تبر کارش رو نوعی هنر می‌داد
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    اینقدر عکس این مبتذل را نشان ندید

  • ناشناس ارسالی در

    خدا همه مریضارو شفا بده
    بنده خدا

  • ناشناس ارسالی در

    لطف کن چیزی نمیدونی به بیچاره تهمت نزنید از کجا میدونید ماجرا از چه قراره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید