زن جوان در تله زورگیران خشن

زن جوان در تله زورگیران خشن

در همین هنگام مردی که در صندلی عقب نشسته بود چاقوی بزرگی را از زیر صندلی درآورد، ضرباتی را با انتهای دسته چاقو به پایم زد و با تهدید و فحاشی حلقه ازدواج و ساعت مچی‌ام را به‌زور گرفت.

کد خبر : ۷۳۳۳۶
بازدید : ۱۲۵۳۴
زن جوان در تله زورگیران خشن
سه مرد و زن زورگیر که زنی را ربوده و با اعمال خشونت پول‌های او را غارت کرده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند. روز دهم شهریورماه پرونده‌ای مبنی بر زورگیری از زنی جوان از کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد به اداره پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد.
مال‌باخته در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: ساکن محله خانی‌آباد‌نو هستم. ساعت ۲۰:۳۰ روز حادثه در خیابان مهران روبه‌روی مترو شهرک شریعتی به‌عنوان مسافر سوار خودروی سواری سمند سفیدی که یک زن در صندلی جلو و یک مرد در صندلی عقب آن نشسته بود، شدم.

مال‌باخته توضیح داد: در طول مسیر راننده خودرو که فرد جوانی بود، تغییر مسیر داد و وارد اتوبان تندگویان شد. بلافاصله به او اعتراض کردم و علت را جویا شدم که در همین هنگام مردی که در صندلی عقب نشسته بود چاقوی بزرگی را از زیر صندلی درآورد، ضرباتی را با انتهای دسته چاقو به پایم زد و با تهدید و فحاشی حلقه ازدواج و ساعت مچی‌ام را به‌زور گرفت. شاکی گفت: این مرد کیفم را که در کنار دستم بود، گرفت و دو دستگاه موبایل به همراه کارت‌های عابربانکم را برداشت.

این زن با اشاره به اینکه متهمان رمز کارت‌های عابربانک را پرسیدند و سپس با مراجعه به خودپرداز‌ها و فروشگاه‌ها موجودی آن را برداشتند، گفت: با کنترل پیام‌های گوشی‌ام متوجه شدند تعدادی کارت عابربانک نیز در منزل دارم که پول قابل توجهی در آنهاست. مال‌باخته بیان کرد: سارقان مجبورم کردند با منزلم تماس بگیرم و تقاضا کنم وجوه نقد داخل کارت‌ها را به کارتی که اعلام می‌کنم، واریز کنند و تا زمانی که خانواده‌ام پول را واریز نکردند، سارقان مرا در خیابان‌ها می‌چرخاندند.
در نهایت سارقان حوالی ساعت ۱۱ شب به من گفتند آدرس منزلت را بده تا تو را پیاده کنیم و اگر آدرس را اشتباهی بدهی، در همان محل با چاقو تکه‌تکه‌ات خواهیم کرد. آن‌ها گفتند وقتی پیاده شدی باید زنگ بزنی و وارد خانه شوی در غیر این‌صورت با چاقو تو را خواهیم زد.
من هم از روی ترس آدرس دقیق منزل‌مان را به سارقان گفتم. آن‌ها مرا به درِ منزل‌مان رساندند و گفتند برو خدایت را شکر کن که تو را به باغی نبردیم و ۱۰ الی ۱۵ نفری از تو فیلم نگرفتیم. الان به خانه‌ات برو و تا ساعت یک شب مهلت داری بقیه پول‌ها را کارت به کارت کنی و اگر این کار را نکنی یا شکایت کنی، آدرس منزلت را می‌دانیم و روزگارت را سیاه خواهیم کرد.

مأموران بعد از شنیدن حرف‌های این زن تحقیقات میدانی را در این‌باره آغاز کردند و با بررسی‌های میدانی تصویری از متهمان به‌دست آوردند، ولی پلاک انتظامی خودرو مشخص نبود.

تصویر متهمان از سوی شاکی تأیید و پس از آن تحقیقات پلیسی وارد مرحله دیگری شد و کارآگاهان موفق شدند در پایش‌های اطلاعاتی راننده خودروی سمندی را که با تصویر به‌دست‌آمده مطابقت داشت، شناسایی کنند.

در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه این فرد در محدوده خلازیر شناسایی شد و تیمی از کارآگاهان با هماهنگی‌های قضائی برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و ضمن کنترل محدوده مخفیگاه این فرد توانستند او را در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل کنند.

متهم در بازجویی اولیه به جرمش اعتراف کرد و گفت: همراه همسر موقتم و یکی از دوستانم سرقت را انجام دادیم. با شناسایی سایر متهمان پرونده، با هماهنگی‌های قضائی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و برای ادامه تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرائم مشابه به پلیس آگاهی منتقل شدند.
سرهنگ احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص، با بیان اینکه متهمان به جرم ارتکابی اعتراف کردند، اضافه کرد: هر سه متهم با قرار‌های وثیقه ۳۰ میلیاردریالی با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید