چگونه یک شرکت طراحی سایت خوب و حرفه‌ای پیدا کنیم؟

چگونه یک شرکت طراحی سایت خوب و حرفه‌ای پیدا کنیم؟

زمانی که صحبت از طراحی سایت به میان می‌آید، به خصوص در حال حاضر که بازار آن حسابی شلوغ است، همه شرکت‌هایی که کار طراحی سایت انجام می‌دهند، به سمت شما روانه می‌شوند.

کد خبر : ۷۳۳۹۳
بازدید : ۶۴۲۱

چگونه یک شرکت طراحی سایت خوب و حرفه‌ای پیدا کنیم؟

زمانی که صحبت از طراحی سایت به میان می‌آید، به خصوص در حال حاضر که بازار آن حسابی شلوغ است، همه شرکت‌هایی که کار طراحی سایت انجام می‌دهند، به سمت شما روانه می‌شوند. این روانه شدن به حدی است که برای برخی شرکت‌ها اصلا مهم نیست که شما با راه‌اندازی سایت چه هدفی را دنبال می‌کنید، مهم این است به هر قیمتی که شده، آن‌ها و فقط آن‌ها، این کار را برایتان انجام دهند. برخی شرکت‌ها هم با یک پلاگین آماده یک سایتی را برایتان راه‌اندازی می‌کنند و شما را در ادامه به خدا می‌سپارند. چرا واقعا؟

از بین این همه شرکت‌های طراحی سایت که هر روز هم به آن‌ها اضافه می‌شود کدام یک را باید انتخاب کرد که مطابق با هدف ما یک سایت حرفه‌ای طراحی کند؟ طراحی سایت حرفه‌ای چگونه است؟

هزاران صفحه سایت حرفه‌ای در دنیای وب در حال خاک خوردن است در حالی که قرار بود روزی بزرگترین و حرفه‌ای‌ترین سایت کسب و کار آنلاین باشد. چرا پس؟

قاعدتا زمانی که تصمیم می‌گیرید برای راه‌اندازی سایت‌تان، کار خود را به شرکت‌های متخصص در این زمینه برون‌سپاری کنید، آن شرکت باید یک سری پکیج یا یک مشاوره اختصاصی یا یک روش منحصر به فرد داشته باشد که توجه شما را به خود جلب کند.

به زبان ساده‌تر یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای باید دارای خصوصیات زیر باشد:

نان تجربه را خوردن، شما را به نان و نوایی می‌رساند!

بله! خود شما هر چقدر در کسب و کارتان تجربه کسب کنید و از آن در راستای بهبود کارتان استفاده کنید، سود کرده‌اید. شرکتی که انتخاب می‌کنید نیز از این قاعده جدا نیست. شرکت‌های با تجربه را می‌توانید از رزومه و سابقه کاری‌شان در زمینه‌های مختلف طراحی سایت، مانند طراحی سایت فروشگاهی بشناسید. سایت‌هایی که کار کردند یا در حال رونق آن هستند، تا چه حد توانسته حرفه‌ای باشد؟ مثلا وب 24 در زمینه طراحی انواع سایت حرفه ای مانند طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت گردشگری در میان رقبایش، حرف برای گفتن دارد و توانسته با توجه به هدف مشتری، تجربه مناسب در اختیار او قرار دهد.

یک طراح سایت حرفه‌ای، فقط یک طراح سایت نیست

یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای علاوه بر توسعه و طراحی وب باید در سئو، برنامه نویسی، بازاریابی اینترنتی، امنیت شبکه و...نیز مهارت داشته باشد. پس قاعدتا باید انتظار بیشتری از یک طراح سایت داشته باشید. شرکتی مناسب است که بتواند با الگوریتم‌های روز گوگل، پیش برود و محتوای سایت شما را در این حجم از بمباران اطلاعاتی، صحیح و سالم به دست مخاطب برساند. تیم وب24، در این زمینه توانسته به خوبی در دل مشتریانش جا باز کند.

سایت حرفه‌ای یا مرده متحرک؟

حتما سایت‌هایی را دیده‌اید که به محض وارد شدن، با اولین نگاه، آن را برای همیشه می‌بندید چرا که هیچ جذابیتی برایتان ندارد یا در مقابل، انقدر از رنگ و بنر متحرک و پوستر تبلیغات پر شده است که انگار وسط یک مهد کودک 6000 نفری نشسته‌اید!

یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای، بر اساس زمینه فعالیت شما و رقبایتان، سبک، رنگ و چیدمان عناصر سایت و قالب آن را تعیین می‌کند. می‌توانید این نکته را در نمونه کارهای شرکت مورد نظر ببینید و بسنجید. داشتن گرافیک جذاب و تجربه کاربری خوب، چیزی است که باعث می‌شود وقتی یک نفر برای اولین بار از سایت شما دیدن می‌کند، ماندگار شود یا برای همیشه صفحه‌ سایت‌تان را ببندد.

پشتیبانی و ایجاد حس اطمینان به مشتری

یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای باید تا آخرین قدم همراه شما باشد. باید این اطمینان را به شما بدهد که در هر جای کار اگر مشکلی به وجود بیاید، به بهترین شکل، برطرف خواهد شد. وب24 توانسته با پشتیبانی با کیفیت و سریع برای خدماتی که ارائه می‌دهد، این حس اطمینان را در مشتریانش ایجاد کند.

فرآیند اجرایی نیاز به کد امنیتی برای مشتری ندارد!

هر مشتری حق دارد بداند نحوه اجرای مراحل مختلف از طراحی و خدمات سئو سایت تا آنالیز آن، به چه صورت می‌گذرد. برخی شرکت‌ها می‌گویند این اطلاعات جزو رموز سری شرکت است و نمی‌توانند در اختیار مشتری قرار دهند. مسئله این است که چه کسی محرم‌تر از شما که برای کارتان به آن شرکت اعتماد کردید و حق دارید از فرایند اجرایی پروژه‌تان باخبر باشید؟

هزینه طراحی سایت حرفه ای

قیمت طراحی سایت هر شرکتی مطابق با خدماتی که به شما ارائه می‌دهند تعیین می‌شود. با این وجود قیمت خیلی زیاد یا خیلی کم، در مقایسه با خدمات شرکت، جای فکر کردن دارد. البته اگر می‌خواهید یک سایت حرفه‌ای داشته باشید باید دست در جیب‌تان کنید و برای این کار هزینه کنید. اما همانطور که مبلغ خیلی کم، نشان از کمبود خدمات یا پشتیبانی نصفه و نیمه می‌دهد، قیمت خیلی بالا هم تضمین کیفیت کار آن شرکت نخواهد بود.

در صورتی که از شرکت حرفه‌ای وب24 برای طراحی سایت خود استفاده می‌کنید، باید بدانید که وب24 دارای سرویس تحلیل سایت بوده و پس از آن که مطابق با نیاز شما، سایت موردنظرتان را طراحی کرد، علاوه بر داشتن یک سایت حرفه‌ای، مدیران متخصص و باتجربه‌ای همچون رضا شیرازی نیز در کنارتان هستند که به چم و خم مسیر مانند سئو، تولید محتوا و بازاریابی آنلاین مسلط‌ هستند. وب24 با پشتیبانی حرفه‌ای که تا انتهای پروژه دارد، شما را در جریان جزئیات فرایند قرار داده و درنتیجه با خیال راحت کسب و کارتان را در فضای آنلاین راه می‌اندازید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید