مجازات خواستگار کینه‌جو

مجازات خواستگار کینه‌جو

در جریان تحقیقات پلیسی مشخص شد که او سال‌ها پیش خواستگار همسر مقتول بوده به همین خاطر تصمیم به انتقام گرفته و شوهر این زن را کشته است.

کد خبر : ۷۴۱۲۶
بازدید : ۱۳۰۲۹
قصاص برای خواستگار کینه جو
مرد جوان که با طراحی یک سناریوی تلخ و برای رسیدن به زن مورد علاقه‌اش با شلیک گلوله شوهر او را کشته بود، به قصاص و زن جوان نیز به اتهام رابطه نامشروع به ۹۹ ضربه شلاق محکوم شد. بیست ودوم آذر سال ۹۵ با شلیک دو گلوله در بلوار نیایش تهران جنایت خونینی اتفاق افتاد و مرد جوانی به‌نام آروین به قتل رسید.
کارآگاهان پس از حضور در محل جنایت پی بردند قتل در مقابل دوربین‌های مداربسته یک بیمارستان اتفاق افتاده است. با بررسی تصاویر به‌دست آمده کارآگاهان دریافتند جوان مقتول سرگرم تعویض لاستیک خودرواش بوده که قاتل با صورت پوشیده به او نزدیک شده و با خارج کردن اسلحه کمری از داخل یک پاکت تبلیغاتی، از پشت سر دو گلوله شلیک کرده و با یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ، به‌همراه همدستش (راننده پراید) از محل متواری شده‌اند.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، در تحقیق از خانواده مقتول اطلاع پیدا کردند وی پدر دو دختر ۱۰ ساله و ۱۸ ماهه و مترجم زبان انگلیسی بوده است. بدین ترتیب مالک خودروی پراید به‌نام اکبر دستگیر شد و گفت: «من مرتکب قتل نشدم دوستم ناصر عامل این جنایت است.»

با اعترافات صریح اکبر، کارآگاهان با مراجعه به محل کار ناصر که یک رستوران در محله هفت‌تیر بود او را دستگیر کردند. در جریان تحقیقات پلیسی مشخص شد که او سال‌ها پیش خواستگار همسر مقتول بوده به همین خاطر تصمیم به انتقام گرفته و شوهر این زن را کشته است.
بدین ترتیب ناصر به اتهام قتل عمد و دوستش به جرم معاونت در وقوع قتل در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سید عباس حشمتیان وبا حضور قاضی واعظی وقاضی دلداری مستشاران دادگاه محاکمه شدند.
در این جلسه همسر مقتول گفت: به خاطر برخی مشکلات و اختلافاتی که با شوهرم داشتم تصمیم به طلاق گرفتیم در این مدت با ناصر صحبت می‌کردم و گفتم می‌خواهم طلاق بگیرم، اما مدتی بعد از طلاق منصرف شدیم.
اما اودست از سر من بر نمی‌داشت. من نمی‌دانستم چنین نیت شومی دارد. قضات دادگاه صبح دیروز ناصر را به اتهام قتل عمد به قصاص محکوم کردند و زن مقتول نیز به اتهام رابطه نامشروع به ۹۹ ضربه شلاق محکوم شد. متهم دیگر پرونده اکبر نیز از اتهام معاونت در قتل تبرئه شد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید