شوخی خطرناک، پسر نوجوان را قاتل کرد

شوخی خطرناک، پسر نوجوان را قاتل کرد

متهم در تحقیقات گفت: یکسال قبل از افغانستان برای کار به ایران آمدم. دو ماه قبل در این ساختمان مشغول به‌کار شدم. ما با هم دوست بودیم و اغلب شوخی می‌کردیم. شب حادثه به شوخی دوستم را هل دادم.

کد خبر : ۷۴۲۲۲
بازدید : ۱۲۹۳۵
شوخی خطرناک، پسر نوجوان را قاتل کرد
شوخی پسر ۱۵ ساله با هم ولایتی‌اش در ساختمان نیمه ساز منجر به مرگ او شد.ساعت ۱۱ شب شنبه ۲۵ آبان، گزارش قتل پسر ۱۵ ساله‌ای در بیمارستان لبافی‌نژاد به بازپرس جنایی تهران و تیم تحقیق اعلام شد.
پسر نوجوان که از ناحیه پهلو آسیب دیده بود به بیمارستان منتقل شد، اما تلاش کادر درمانی نیز برای نجات او بی‌نتیجه ماند و تسلیم مرگ شد. در تحقیقات اولیه مشخص شد عامل این جنایت نیز پسری ۱۵ ساله و هم ولایتی مقتول بوده است.

بدین ترتیب تیم جنایی راهی محل حادثه که ساختمانی نیمه کاره بود، شدند. متهم در تحقیقات گفت: یکسال قبل از افغانستان برای کار به ایران آمدم. دو ماه قبل در این ساختمان مشغول به‌کار شدم. ما با هم دوست بودیم و اغلب شوخی می‌کردیم. شب حادثه به شوخی دوستم را هل دادم.

اما ناگهان تعادلش را از دست داد و از پشت با میله آهنی که در گوشه ساختمان بود برخورد کرد. میله آهنی به پهلوی او فرو رفت و زخمی شد. بلافاصله او را به بیمارستان بردند. من اصلاً قصد کشتن او را نداشتم فقط با او شوخی می‌کردم. با توجه به سن عامل این جنایت، بازپرس جنایی با قرارعدم صلاحیت پرونده را به دادسرای اطفال ارجاع کرد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید