زیباترین مدلهای روز سقف کاذب

زیباترین مدلهای روز سقف کاذب

استفاده از سقف کاذب با توجه به سهولت کاربرد، قیمت مناسب و زیبایی منحصربفردی که دارد در معماری ایرانی مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر این، طرح های این نوع از سقف های کاذب با سبک معماری و سلیقه ایرانی هماهنگ است. مدلهای متنوعی که با کمی ایده پردازی و تلفیق با طراحی های جدید جلوه بی نظیری به سقف می بخشد.

کد خبر : ۷۴۴۶۰
بازدید : ۱۴۸۱۵

در شیوه های معماری مدرن امروزی به کار بردن سقف کاذب و یا به عبارتی نما دادن به سقف ها به کمک سقف کناف بسیار رایج شده است و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. اصلی ترین علت کاربرد این نوع سقف های جدید، جذابیت سبک های جدید کناف سقف و تاثیر آن در بهتر جلوه دادن به دکوراسیون و نمای داخلی ساختمان است.

استفاده از سقف کاذب با توجه به سهولت کاربرد، قیمت مناسب و زیبایی منحصربفردی که دارد در معماری ایرانی مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر این، طرح های این نوع از سقف های کاذب با سبک معماری و سلیقه ایرانی هماهنگ است. مدلهای متنوعی که با کمی ایده پردازی و تلفیق با طراحی های جدید جلوه بی نظیری به سقف می بخشد.

زیباترین مدلهای روز سقف کاذب

مدلهای متنوع کناف یا سقف کاذب

حتماتابحال طراحی سقف واحدهای تجاری یا خانه های مسکونی جدید و پیچیدگی های جذاب آن توجه تان را جلب کرده است و حتی ممکن است از برخی کج سلیقگی های طراحی و یا رنگ به کار برده شده در آن تعجب کرده باشید.با وجود محبوبیت فراوانی که این سقف ها در معماری امروزی پیدا کرده است نیاز به طراحی مدرن و به کار بردن ایده های جدید و بکر برای سقف کاذب کناف روز به روز بیشتر می شود.

زیباترین مدلهای روز سقف کاذب

یکی از مهم ترین موارد در طراحی سقف کاذب نورپردازی مناسب و هماهنگ با هارمونی دکوراسیون داخلی و نوع معماری دیوارها و در نظر گرفتن ارتفاع سقف است.

این روزها معماری فضای داخلی خانه یکی از مهم ترین پارامترهای زیباسازی منزل است بنابراین اگر می خواهید فضای داخلی خانه تان چشم ها را خیره کند باید در انتخاب کف پوش، دیوارپوش و طراحی سقف کمی حساسیت به خرج دهید. سقف کاذب کناف بهترین ایده برای ایجاد جذابیت در معماری است هیچ چیز بیشتر از یک نورپردازی شیک و گچبری نمی تواند بر خاص و زیبا بودن دکوراسیون داخلی تاثیر بیشتری داشته باشد.

سقف کاذب یاکناف نوعی صفحات روکش دار هستند که اگر بخواهیم ساده تر توصیف کنیم نسل جدیدی از گچبری های سقف به حساب می آیند. استفاده از سقف کاذب در واقع مزایای زیادی دارد که از آن میان می توان به تنوع زیاد در طرح ها و رنگهای دکوراتیو، سرعت کار بالا، قابلیت نورپردازی های ترکیبی زیبا و در نهایت به صرفه بودن آن اشاره کرد. با توجه به پیشرفت های روز افزون تکنولوژی در زمینه های مختلف، معماری داخلی هم از این امر مستثنی نبوده است و در سال 2019 زیباترین طراحی های سقف برای بخش های مختلف خانه مانند اتاق خواب، سالن پذیرایی و آشپزخانه، به طرفداران آن ارائه شده است.

سقف کاذب کناف این روزها به یکی از عناصر اصلی طراحی داخلی ساختمان تبدیل شده است. یکی از مهم ترین مزایای آن قابلیت کاربرد برای بازسازی واحدهای تجاری و مسکونی می باشد. سقف کاذب در انواع مختلف گچی و غیر گچی ساخته می شود. این سقف های جذاب پیش ساخته با فاصله مشخصی از سقف اصلی ساختمان اتصال پیدا میکنند و در صورت تمایل فاصله بین سقف اصلی و سقف کاذب می تواند با مواد عایق پوشانده شود.

در سال 2019 کناف سقف کاذب به صورت یکپارچه یا طرح دار طراحی می شود. در سقف های یکپارچه اینگونه است که ابتدا سقف نصب می شود و پس از بتونه کاری و انجام عملیات نصب سقف کاذب رنگ زده می شود.

این نوع از سقف ها سبک و یکدست و استاندارد هستند و هیچ گونه درزی در آنها به چشم نمی خورد بنابراین اینگونه سقف های کاذب می تواند جایگزین خوبی برای سقف هایی که با گچ یا رابیتس ساخته می شوند باشد.

زیباترین مدلهای روز سقف کاذب

یکی دیگر از مدلهای سقف کاذب ، سقف کناف طرح دار است که برای سلیقه های مختلف طراحی می شود و در بخش های مختلف خانه قابل استفاده است.

نورپردازی برای سقف کناف

در سقف های کناف در صورتی که نورپردازی درست و اصولی انجام شود و طراحی نورپردازی زوایای مناسبی داشته باشد، جلوه بی نظیر و منحصربفردی پیدا می کند. یکی از نکات در طراحی نورپردازی سقف های کناف در پذیرایی و آشپزخانه و اتاق خواب این است که اگر طراحی به درستی انجام نشود می تواند محیط بی روح و کسل کننده ای را به وجود بیاورد. برای نورپردازی های سقف کناف در طراحی های سال 2019 از لامپ های هالوژن و لوستر و نور مخفی استفاده می شود که نور مخفی اغلب در اتاق خواب کاربرد دارد.

زیباترین مدلهای روز سقف کاذب

اگر تمایل داشته باشید از لوستر برای نورپردازی سقف کناف استفاده کنید بهتر است به هماهنگی دکوراسیون خانه با طرح لوستر توجه کنید. نورپردازی ترکیبی در سقف های کناف جلوه بی نظیری دارد که برای افراد تنوع طلب در زمینه دکوراسیون داخلی منزل ایده خوبی به نظر می رسد.

نکته بعدی که باید به آن توجه کنید این است که برای طراحی داخلی به سبک مدرن استفاده از کناف هایی با خطوط صاف و گوشه دار و اشکال مستطیلی و مربعی به همراه چراغ های ال ای دی تو کار ایده مناسبی به نظر می آید. در طرح های مدرن کلاسیک استفاده از کناف های گرد و دایره ای به همراه افزودن لوسترهای پرزرق و برق در مرکز خانه طراحی منحصربفرد و فاخری را به وجود می آورد. این تلفیق بخصوص برای سالن پذیرایی ایده بسیار جذابی است.

نکات اساسی در طراحی سقف کاذب

در طراحی رنگ و نورپردازی سقف کاذب باید به زمینه رنگهایی که در خانه وجود دارد توجه کرد. باید این را بدانید که رنگ سقف به طور خاصی روی جلوه دکوراسیون خانه تاثیر می گذارد. برای فضاهای بزرگ و سالن ها بهتر است از رنگ های گرم تر و کمی تیره استفاده شود تا در کنار نورپردازی فضایی دنج و آرام را ایجاد کند.

برای اتاق های کوچک هم مسلما استفاده از رنگ های روشن فضای بزرگ تری را به نمایش می گذارد. بطور کلی استفاده از سقف کاذب دست شما را برای انتخاب رنگ بر اساس سلیقه و روحیه تان باز می گذارد.

با مواردی که ذکر شد به نظر می رسد که شما هم به این نتیجه رسیده باشید که استفاده از سقف کاذب کناف برای به وجود آوردن فضایی شیک و لاکچری در خانه بهترین ایده است. با مدلهای جدیدی که برای طراحی این سقف ها در سال 2019 ارائه شده است هرچقدر هم که در دکوراسیون داخلی خانه سختگیر باشید طرح هایی وجود دارد که شما را کاملا راضی و متقاعد می کند.

گروه معماری سبک مدرن با بهترین و بروزترین متریال و با نیروهای حرفه ای، خدمات دکوراسیون منزل را ارائه می دهد.

آدرس وب سایت:https://sabkemodern.com

شماره تماس: 09122957078

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید