قتل زن تنها به دست کارگر افغان

قتل زن تنها به دست کارگر افغان

فکر می‌کردم مقتول پول زیادی دارد برای همین او را کشتم، اما او فقط دو انگشتر و ۱۰ هزار تومان پول داشت.

کد خبر : ۷۴۵۴۰
بازدید : ۱۱۴۱۵
قتل زن تنها به دست کارگر افغان
مرد افغانستانی که یک‌سال‌ونیم قبل مرتکب قتل شده و به کشورش فرار کرده بود، بعد از بازگشت مجدد به ایران دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد. ماجرای این قتل ۲۶ فروردین سال گذشته به بازپرس کشیک قتل تهران اطلاع داده شد و پس از حضور بازپرس و تیم تحقیق در محل حادثه مشخص شد جسد را خواهر مقتول پیدا کرده است. جسد متعلق به زنی ۵۰ ساله بود که با روسری خودش خفه شده بود.
خواهر مقتول توضیح داد پس از چند تماس وقتی از خواهرش خبری نشد، به خانه او مراجعه کرد و پس از ورود به منزل متوجه قتل شد و پس از آن موضوع را به پلیس اطلاع داد. خواهر مقتول درباره مظنون احتمالی این قتل گفت: فکر می‌کنم خواهرم را یک کارگر افغانستانی کشته است که من برای انجام نظافت خانه به خواهرم معرفی کرده بودم.
آن کارگر چند باری خانه مرا تمیز کرده و اولین باری بود که به منزل خواهرم می‌آمد، اما بعد از آنکه آن کارگر به خانه خواهرم رفت، دیگر از خواهرم خبر نداشتم تا اینکه جسدش را پیدا کردم. در پی این اظهارات خواهر مقتول تحقیقات برای شناسایی کارگر افغان آغاز و مشخص شد که او مدت کوتاهی پس از کشته‌شدن زن ۵۰ ساله از دوستانش خداحافظی و ایران را به مقصد کشورش ترک کرده است.
به‌این‌ترتیب تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل فراری ادامه یافت تا چندی پیش مأموران متوجه شدند مظنون فراری بار دیگر به ایران بازگشته است. به این ترتیب، مأموران وارد عمل شدند و آخرین روز‌های هفته گذشته این مرد در حالی که چند روز بود که به ایران آمده بود، دستگیر شد. متهم در بازجویی‌های اولیه خود را با هویتی غیر از نامی که تحت تعقیب بود، معرفی کرد و منکر قتل شد تا اینکه او را با خواهر مقتول روبه‌رو کردند و از سوی زن میان‌سال شناسایی شد.
به این ترتیب، مرد افغانستانی به اتهام خود اعتراف کرد و گفت: فکر می‌کردم مقتول پول زیادی دارد برای همین او را کشتم، اما او فقط دو انگشتر و ۱۰ هزار تومان پول داشت. بعد از آن در میدان امام‌حسین منتظر بودم تا برای کارگری برده شوم که دیدم مأموران دنبال کارگران نظافتچی هستند برای همین به افغانستان فرار کردم و این بار هم با دو میلیون تومان به ایران آمده بودم که دستگیر شدم. بنا بر این گزارش، متهم در حال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید