تختِ پول ضربدر ۱۰؛ جذب انرژی یک میلیون دلار

تختِ پول ضربدر ۱۰؛ جذب انرژی یک میلیون دلار

«تختِ پول ضربدر ۱۰ هر فکر یا احساسی که شما دارید را ۱۰ برابر می‌کند؛ بنابراین اگر به چیز بدی فکر کنید، این احساس به سرعت ۱۰ برابر خواهد شد؛ پس حواستان باشد که با چه نوع افکار و احساساتی روی صندلی می‌نشینید.»

کد خبر : ۷۴۵۵۴
بازدید : ۷۴۵۴
فرادید | به بازدیدکنندگانِ موزه‌ای در مسکو این فرصت داده می‌شود تا روی صدها دلار اسکناسِ واقعی بنشینند.

«تختِ پول ضربدر ۱۰»، یک صندلی است که از شیشۀ دوجدارۀ دو و نیم اینچی و ضدگلوله ساخته شده است. داخلِ این صندلی که در «آرت رِزیدِنس» در شمال مسکو به نمایش درآمده، با یک میلیون دلارِ آمریکایی پُر شده است.
تختِ پول ضربدر ۱۰ نمایشِ ثروت در روسیه

خالق این اثر، هنرمندِ روس، اَلکسی سرگیِنکو، با مشارکتِ میلیاردر کارآفرین ایگور رایباکو، این صندلی را ساخته است. رایباکو، که درکار فروشِ مصالح ساختمانی است، طی یک مراسم که در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد از این صندلی رونمایی کرد.
او در ویدیوی منتشر شده می‌گوید: «تختِ پول ضربدر ۱۰ هر فکر یا احساسی که شما دارید را ۱۰ برابر می‌کند؛ بنابراین اگر به چیز بدی فکر کنید، این احساس به سرعت ۱۰ برابر خواهد شد؛ پس حواستان باشد که با چه نوع افکار و احساساتی روی صندلی می‌نشینید.»

او می‌افزاید: «هدف از برگزاری این رویداد، افزایشِ تعدادِ ثروتمندان در روسیه است و شروعِ خوبی است که آن‌ها انرژی پول را جذب کنند و روی به دست آوردن پول بیشتر تمرکز کنند.»
تختِ پول ضربدر ۱۰ نمایشِ ثروت در روسیه

رایباکو به ثروت‌نمایی و تشویق دیگران به موفقیت در مسائل مالی معروف است.
تختِ پول ضربدر ۱۰ نمایشِ ثروت در روسیه

او در طی یک کنفرانسِ تجاری در منطقه گَزپروم در سنت پیترزبورگ، «بارانی از پول» به ارزش ۲۰۰۰۰ دلار روی سر حضار ریخت. این پولی یک‌دهمِ ۲۰۰۰۰۰ دلاری بود که او بابت سخنرانی در این رویداد دریافت کرد و به عنوانِ «عودتِ پول» به حضار بازگرداند.
تختِ پول ضربدر ۱۰ نمایشِ ثروت در روسیه

رایباکو نویسنده چند کتاب درباره تجارت موفقیت‌آمیز است. او یکی از بالای ۱۰۰ نفر روسی است که در دوران ولادیمیر پوتین به ثروت‌های میلیاردی دست پیدا کردند.

منبع: The DailyMail
ترجمه: سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید