زیر و رو کردنِ ۳۰ تن زباله برای حلقه عروسی

زیر و رو کردنِ ۳۰ تن زباله برای حلقه عروسی

زوج استرالیایی که حلقه عروسی الماسشان را اشتباهی به همراه زباله‌های دیگر دور ریخته بودند از شهرداری ملبورن درخواست کردند اجازه دهد ۳۰ تن زباله را برای یافتن حلقه خود زیر و رو کنند.

کد خبر : ۷۵۰۷۶
بازدید : ۹۴۷۴
فرادید | ترسناک‌ترین رویدادِ زندگیِ یک زوج استرالیایی زمانی رخ داد که متوجه شدند حلقه عروسی الماس و حلقه‌های نامزدی‌شان مفقود شده است. این زوج، که هویتشان آشکار نشده، مشغول بازسازی خانه‌شان در ملبورن برای برگزاری جشن عروسی بودند که حلقه‌های عروسی را به همراه مقدار زیادی زباله دور ریختند.
زیر و رو کردنِ ۳۰ تن زباله برای یافتن حلقه عروسی

این زوج بعد از آنکه متوجه شدند اشتباهی جعبه حاوی جواهراتشان را هم بیرون انداخته‌اند وحشت زده شدند و به مرکز جمع‌آوری زباله تلفن زدند؛ اما مرکز تعطیل بود و به آن‌ها گفته شد باید تا روز بعد صبر کنند.

آن‌ها که تمام شب را بیدار مانده بودند، ساعت ۴ صبح روز بعد به همراه مسئولان شهرداری به سراغ کامیون مملو از زباله رفتند و ۳۰ تن زباله را برای پیدا کردن جعبه جواهرات زیر و رو کردند و بعد از ساعت‌ها جستجو در میان انواعی از زباله توانستند کیسه صورتی رنگ زباله های خود را، به همراه جعبه جواهراتی که داخلش بود، پیدا کنند.
بیشتر بخوانید:

از کارگران شهرداری که در پیدا کردن جعبه به این زوج کمک کرده بودند، تقدیر شد.
زیر و رو کردنِ ۳۰ تن زباله برای یافتن حلقه عروسی

سخنگوی شورای شهر، جیمی کاردن این اتفاق را «جادوی کریسمس» توصیف کرد و ضمن تشکر از کارگران شهرداری که در پیدا کردن این کیسه زباله هر کاری از دستشان برمی آمد انجام دادند، گفت: «ما بسیار خوشحالیم که خاطره خوشی به جای گذاشتیم.»، اما وی به شهروندان هشدار داد این رویداد اصلاً معمول نیست و آن ها باید مراقب اشیاء خود باشند، زیرا شورای شهر «نمی‌تواند ایستگاه‌های حمل زباله را برای یافتن اشیاء شهروندان تخلیه کند.»

«مأموران ما در محیطی خطرناک و در شرایطی سخت کار می‌کنند و ما نمی‌توانیم به مردم اجازه دهیم به محیطی که انواعی از مواد خطرناک و ماشین‌آلات سنگین کار می‌کنند، وارد شوند.»

منبع: CNN
ترجمه: سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید