قتل عام بی‌رحمانه اسب‌ها برای تفریح!

قتل عام بی‌رحمانه اسب‌ها برای تفریح!

رئیس پلیس خود شخصا در ابتدا جایزه‌ای ۵۰۰ دلاری برای هر گونه اطلاعاتی که به یافتن فرد قاتل کمک کند مژده داده بود که جایزه بعد از پخش خبر این قتل‌عام وحشتناک، با کمک‌های مردمی از سراسر کشور به ۱۵ هزار دلار افزایش یافته است.

کد خبر : ۷۵۲۲۱
بازدید : ۷۶۹۵
قتل عام اسب‌ها در کنتاکی
به گزارش اداره پلیس شهرستان فلوید، در میان جنازه اسب‌هایی که در هفته جاری پیدا شده، اسب‌های یک ساله یا حتی خردسال‌تر نیز وجود داشتند که در حوالی رشته معدن‌هایی در نزدیکی خط مرزی شهرستان‌های فلوید و پایک مورد اصابت گلوله قرار گرفته و رها شده تا با زجر کشیدن بمیرند. حداقل دو اسب در این میان حامله بودند.

گروه‌های نجات حیوانات معتقدند این اسب‌ها شکار شده‌اند.

جان هانت، رئیس پلیس شهرستان فلوید، به WYMT، یکی از رسانه‌های خبری محلی گفت: این کشتار «به شدت غیرانسانی و کار ظالمانه شخصی بوده که ظاهراً از سر تفریح و بیکاری آن را انجام داده است ... صحنه کشتار مانند میدان جنگی تنها برای اسب‌ها شده بود.»

به گفته رئیس پلیس حداقل یکی از اسب‌ها پیش از تیر خوردن، مشغول چرا بوده است، چون بعد از مرگ در دهانش علف پیدا شده است. مقامات در حال جستجوی منطقه هستند که با توجه به بارش اخیر دسترسی به آن سخت‌تر هم شده و فقط با خودرو‌های همه‌جارو یا خیلی کوچک قابل رفت و آمد است.

به گزارش فلوید کانتی کرونیکل (The Floyd County Chronicle) احتمالا حداقل ۲۱ جنازه اسب پیدا شده است. گروه‌های نجات حیوانات منطقه سال گذشته تعداد اسب‌های این گله را ۳۵ راس اعلام کردند، ولی به اعتقاد ایشان تعداد آن‌ها از سال گذشته افزایش یافته بود.

رئیس پلیس خود شخصا در ابتدا جایزه‌ای ۵۰۰ دلاری برای هر گونه اطلاعاتی که به یافتن فرد قاتل کمک کند مژده داده بود که جایزه بعد از پخش خبر این قتل‌عام وحشتناک، با کمک‌های مردمی از سراسر کشور به ۱۵ هزار دلار افزایش یافته است.
گروه نجات حیوانات دوماس گفت: «واکنش مردم سراسر کشور به این فاجعه دهشتناک باعث احیای ایمان ما به انسان و انسانیت شد و داوطبان موسسه ما را توانمند ساخت تا به تلاش خود برای یافتن جنایتکاران ادامه دهند.»

اداره پلیس شهرستان فلوید با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «دیدن صحنه دردناک قتل این اسب‌های زیبا قلب انسان را جریحه‌دار می‌کند، ولی به همان اندازه، دیدن دغدغه و کمک سراسری مردم به تحقیقات و فراهم کردن خانه‌ای امن برای اسب‌های زنده، به ما قوت قلب بخشید.»

کیتی بلاک، مدیر عامل و رئیس جامعه انسانی ایالات متحده، (برای مبارزه با ظلم و بدرفتاری علیه حیوانات) که ۵ هزار دلار به این جایزه اهدا کرده است، گفت: «واقعا باید انسان شریر و بدطینتی بود تا این گونه بی‌رحمانه به بیش از دو جین اسب شلیک کرد و آن‌ها را رها کرد تا با زجر کشیدن بمیرند. امیدواریم این جایزه هر شخص مطلعی را تشویق کند که اطلاعات مورد نیاز در ارتباط با این جرم وحشتناک را با ما در میان بگذارد.»

طبق گزارش‌های رسیده این اسب‌ها متعلق به دو گله متفاوت بودند؛ یک گله که ظاهرا توسط مالک خود به این جنگل آورده شده و در آنجا رها شده بودند و گروه دیگر که احتمالاً در همین جنگل متولد شده‌اند.

به عقیده مقامات، اگر فرد مظنون به این جنایت پیدا شود، دست‌کم با اتهام ظلم به حیوانات روبه‌رو خواهد شد.
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید