راز اجساد کشف شده در بانک ملی

اجساد نیمه سوخته متعلق به سه مرد است که در یکی از شعب بانک ملی در نسیم‌شهر شهرستان بهارستان پیدا شده است.

کد خبر : ۷۵۳۱۸
بازدید : ۱۰۶۵۶
همزمان با کشف سه جسد سوخته در زیر آوار ساختمان بانک ملی نسیم شهر تحقیقات پلیسی، قضایی برای رمز گشایی از این حادثه با انتقال اجساد به پزشکی قانونی آغاز شد.

غلام‌رضا صادقی - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان- ضمن تأیید پیدا شدن ۳ جنازه از زیر آوار‌های یکی از بانک‌های نسیم‌شهر اظهار داشت: پس از گذشت یک ماه از حوادث آبان ماه، آواربرداری یکی از بانک‌ها که در اغتشاشات اخیر آتش زده و ساختمانش فرو ریخته بود، آغاز شد، اما در هنگام آواربرداری یک جنازه پیدا شد که با حضور دادستانی و عوامل نیروی انتظامی در ادامه آوار برداری، دو جنازه دیگر نیز کشف شد.

وی ادامه داد: با تشکیل پرونده، پیکر این افراد برای شناسایی و سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی انتقال یافته تا هویت آن‌ها مشخص شود.

این در حالی است که یکی از شاهدان عینی در محل گفته است زمانی که بانک به دست اغتشاشگران به آتش کشیده شد، بلافاصله سه نفر- دو مرد و یک زن- وارد بانک شدند، اما دقایقی پس از ورود آنان، سقف بانک فروریخت و، چون محیط پر از دود و گردوخاک شد کسی ازسرنوشت آن‌ها با خبر نشد.

مجتبی خانجانی فرماندار شهرستان بهارستان گفت: هویت سه جنازه پیدا شده در جریان آوار‌برداری از محل بانک ملی نسیم شهر، هنوز مشخص نیست. آنچه از هویت اولیه این سه جنازه مشهود است اینکه آن‌ها متعلق به کارکنان بانک ملی نیستند.
وی در خصوص نحوه پیدا شدن جنازه‌ها اعلام کرد: ظهر روز یکشنبه در عملیات آوار‌برداری از ساختمان تخریب شده بانک ملی نسیم شهر، این سه جنازه پیدا شد. فرماندار شهرستان بهارستان به علت تأخیر در خاکبرداری این محل اشاره کرد و گفت: بانک ملی در این مدت اقدام به راه‌اندازی شعبه موقت برای خدمت‌رسانی به شهروندان کرده بود و طی این زمان مجوز‌های لازم برای خاکبرداری و ساخت دوباره را دریافت کرد.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌توان هیچ گمانه زنی در خصوص هویت این جنازه‌ها داشت و باید مراجع ذیصلاح مانند پزشکی قانونی در این مورد اظهار نظر کنند.

«سرهنگ مهدی سرپناه» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران نیز درباره کشف سه جسد در بانک ملی نسیم‌شهر گفت: اجساد نیمه سوخته متعلق به سه مرد است که در یکی از شعب بانک ملی در نسیم‌شهر شهرستان بهارستان پیدا شده است.
وی ادامه داد: در زمان اغتشاشات آبان‌ماه این شعبه بانک ملی توسط اغتشاشاگران دچار حریق شده بود و حریق به اندازه‌ای وسیع بود که موجب تخریب کامل بانک شد.

سرهنگ سرپناه خاطرنشان کرد: هویت این سه جسد مشخص نیست و ما حتی نمی‌دانیم که آن‌ها جزو اغتشاشاگران بوده اند یا خیر؟
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید