خودزنی قاتل پس از قتل در خمین

خودزنی قاتل پس از قتل در خمین

بعد از ارتکاب قتل، سرنشین خودرو با هدف پایان دادن به زندگی اش به خود نیز ضربه وارد می‌کند که بعد از گذشت دقایقی به علت درد و تالم فراوان برای امدادخواهی با مرکز فوریت‌های ۱۱۵ تماس گرفته و به ارتکاب قتل اعتراف می‌کند.

کد خبر : ۷۵۳۲۲
بازدید : ۱۰۳۶۷
خودزنی قاتل پس از قتل در خمین
قاتلی که بعد از ارتکاب قتل به علت اختلاف حساب اقدام به خودزنی کرده بود، دستگیر و تحت حفاظت پلیس به واحد درمانی منتقل شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های اورژانس شهرستان خمین مبنی بر امداد خواهی فردی که خود را قاتل معرفی کرده است، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی به محلی که در صحبت‌های فرد تماس گیرنده بیان شده بود، اعزام شدند.

سرهنگ خلجی تصریح کرد: با حضور تیم‌های انتظامی در محل مشاهده شد راننده خودرو به علت ضربه سلاح سرد فوت شده و سرنشین آن نیز از ناحیه شکم مجروح شده که بلافاصله فرد مصدوم به مرکز درمانی انتقال و تحت بازجویی پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با اعترافات فرد مصدوم مشخص شد که او با شخص راننده دارای اختلاف مالی بوده و از تهران در حین تردد به یکی از استان‌های اطراف بوده اند که با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده و در این حین سرنشین خودرو با چاقوی میوه خوری به راننده ضربه زده و او را به قتل می‌رساند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: بعد از ارتکاب قتل، سرنشین خودرو با هدف پایان دادن به زندگی اش به خود نیز ضربه وارد می‌کند که بعد از گذشت دقایقی به علت درد و تالم فراوان برای امدادخواهی با مرکز فوریت‌های ۱۱۵ تماس گرفته و به ارتکاب قتل اعتراف می‌کند.

سرهنگ خلجی ادامه داد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و با هماهنگی مرجع قضایی درحال سیر مراحل قانونی است
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید